taidan mennä pienille päikkäreille kun ihan väkisin meinaa nukahtaa.
Mä nousin 10.30 joten ei väsytä.taidan mennä pienille päikkäreille kun ihan väkisin meinaa nukahtaa.
Alkakoon, mä pelaan nyt..Nyt se alkaa!!! Se mistä ei puhuta.. opcorn:
Määkin nousin lähempänä yhtätoista mutta väsyttää silti. Mut en viitti nukkua.
Ja mää kannatan ruotsia vaikka ihan vittuillessaankin :3
Vois tulla käymään joskus milloin mä olen paikalla.Zen cafe paljasti että se sotkija on talonmiehen akka jolla on avaimet kaikkiin asuntoihin.
Tälle peukku pystyyn.Ei mun mielestä hlökoht mitään vikaa, mut lätkän seuraajilla tuntuu olevan jotain niitä vastaan opcorn:
Joko mä muka tunnnin olin ...:OMä nousin 10.30 joten ei väsytä.
niinpäVois tulla käymään joskus milloin mä olen paikalla.
Pantais paikat sekstaten kuntoon
Suurimmassakin lemmenhuumassa kandee muistaa, että yöt on myös nukkumista varten.Joko mä muka tunnnin olin ...:O
Mäkin nousin aika myöhään mutta ihan vetelänä joten pienet tirsat auttoi. ja nyt autoa tankkaamaan niin ei tarvii aamusta käydä.
Sitä ei jotkut miehet ajattele. On ollut sellainen joka halusi panna vähän väliä yön aikana. Ja yks joka halus monta tuntia.Suurimmassakin lemmenhuumassa kandee muistaa, että yöt on myös nukkumista varten.
ettet vaan ollut itse se paljokas?Sitä ei jotkut miehet ajattele. On ollut sellainen joka halusi panna vähän väliä yön aikana. Ja yks joka halus monta tuntia.
No way. Mulla oli aikainen herätys töihin. Haluun nukkua silloin. Kiva herätä kun väsyttää helvetisti.ettet vaan ollut itse se paljokas?
ja yleensä näytätte käyttävän tuota oikeuttanne aika taajaan hyväksiNainen saa muuttaa mielensä. D...
Niin oliko jotain mutisemista??ja yleensä näytätte käyttävän tuota oikeuttanne aika taajaan hyväksi
Niin oliko jotain mutisemista??
Alahan poromies tulla tänne canadan katsomoon sinäkin niin päästään illalla juhlimaan