The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tsiisus, tuo jäbä oksensi lelukoriin, matolle ja PATTERIN VÄLIIN.. Tää on niin hirveetä ettei voi kun nauraa enää. Siivousfriikin painajainen.. Olen desifioinut about kaiken lattialistoja myöten... Matto on jo pesty ja kuivumassa vaikka hetken kutkutti ajatus polttaa se.. :whistle:

Pikkuisella on ripulin ja oksentelun lisäksi 39 kuumetta.. Jospa menis aamuun mennessä ohi ni ei tarvi lähteä nesteytykseen.. Ei tässä uskalla silmäänsä ummistaa itse...
 
Tsiisus, tuo jäbä oksensi lelukoriin, matolle ja PATTERIN VÄLIIN.. Tää on niin hirveetä ettei voi kun nauraa enää. Siivousfriikin painajainen.. Olen desifioinut about kaiken lattialistoja myöten... Matto on jo pesty ja kuivumassa vaikka hetken kutkutti ajatus polttaa se.. :whistle:

Pikkuisella on ripulin ja oksentelun lisäksi 39 kuumetta.. Jospa menis aamuun mennessä ohi ni ei tarvi lähteä nesteytykseen.. Ei tässä uskalla silmäänsä ummistaa itse...
Oho, onpas kiva. : /
 
Paranemisia lauran perheelle. Anna sairaille ämpärit syliin niin oksentaa sinne ellei vessaan ehdi.
Tuo viisi vee nukkuu ja oksentaa unissaan. Kaaressa lentää laatta sinne minne sattuu osumaan.. En uskalla ite nukkua kun viime yönä se oksensi selin ja meinasi ihan tosissaan tukehtua jos ei isänsä ois äkkiä nostanut pystyyn.. Kuumeessa nukkuu nuin sikeästi..
 
kahvikirahvi
Ai niin kun nyt nukutaan.. oho. Mut jos huomenna jatkuu niin sitten? Pp.llä oli kans viime talvena oksennustauti ja valvoin yö sen vierellä. Se ei edes heränny vaikka oksennus tuli :|
Mut jäipähän helposti unitutti pois jos jotain hyvää siitäkin pitää keksiä..
 
Ai niin kun nyt nukutaan.. oho. Mut jos huomenna jatkuu niin sitten? Pp.llä oli kans viime talvena oksennustauti ja valvoin yö sen vierellä. Se ei edes heränny vaikka oksennus tuli :|
Mut jäipähän helposti unitutti pois jos jotain hyvää siitäkin pitää keksiä..
No jos jotain hyvää niin olen siivonnut huushollia desifiointi aineella aika hyvin joka nurkasta ja peitot, tyynyt ja melkein kaikki matot pesty. Ikkunat Vielä kun pesis niin tässähän ois kevätsiivous tehty!!
 
Eilen tuli kattottua rentun ruusu. Aina vaan tulee lopussa tippa linssiin :D Ja topin parhainpia lauluja on surujen kitara.. ( en siis lukenu kun tämän sivun, ennenku tätä kirjotin )

JA LUOJA!!! Mikä matsi!! huhti-toukokuussa ,mää meen kattoman tuota lätkää.. Vipistä on helppo sitte huudella :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: L@ur@
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29600709:
Eilen tuli kattottua rentun ruusu. Aina vaan tulee lopussa tippa linssiin :D Ja topin parhainpia lauluja on surujen kitara.. ( en siis lukenu kun tämän sivun, ennenku tätä kirjotin )

JA LUOJA!!! Mikä matsi!! huhti-toukokuussa ,mää meen kattoman tuota lätkää.. Vipistä on helppo sitte huudella :heart:
Tykkään siitä maailma on kaunis biisistä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä