Ulkomaalainen ja jotain rock renkutusta.Ulkomainen, kotimainen? Tyyli, rokkia, iskelmää, heviä?
Ei oo noin raskasta musaa.Ai niin ei toll aoo lyhyitä hiuksia Saatika lävistyksiä naamassa.
uudempivai vanhempi pänti? tarttis jotain vihjettä...muistatko mitään biisejä.. enempi rokkii vai hevii?Ulkomaalainen ja jotain rock renkutusta.
Ei ole. :|Ja missä kaikki taas on?! eikai vaan mitään hanipusipusi juttuja porukoilla oo:O
Ei ole mikään uus bändi. En osaa sanoa musiikkilajia. Jotakin mitä en yleensä linkitä tänne.uudempivai vanhempi pänti? tarttis jotain vihjettä...muistatko mitään biisejä.. enempi rokkii vai hevii?
Mä täällä :wave:Ja missä kaikki taas on?! eikai vaan mitään hanipusipusi juttuja porukoilla oo:O
no jopas,miten nyt nii...ketjun virallinen tän hetken leijuu pilvissä höpöläinen:heart:Ei ole. :|
Meillä ois mukava sohvakin terassilla, pitää ohjata se sinne ni pääsee ite sänkyyn.. Annan koiran viereen niin ei tunnu niin pahalta olla yksin ulkona..Laura, sikaosasto on partsilla. Laita patja sinne ja ohjaa haniböö ämpärin kanssa sinne rauhallisesti ja ystävällisesti.
Nyt en kyllä pääse juonesta kiinni..Mää näin! Mut ihan sama, oon joutunut siedättymään kun tääl porukoilla on katottu ja huudettu.
lätkästä puhutaanNyt en kyllä pääse juonesta kiinni..
lätkästä puhutaan[/
No nii! Kiitti
Niillä ei ole onneksi kiire.Oon muuten pessyt neljä koneellista pyykkiä tänään. Tai nyt odotan neljättä että pääsisin nukkumaan.. Ja tuolla on vielä kaksi jätesäkillistä.. :kieh: miten pitikin just nyt lupautua pesemään anopinkin pyykit, lakanat ja pyyhkeet...
Miten niin ei?Niillä ei ole onneksi kiire.
Bileeeeet!!!