Oletpas sää jäykkänä nyt.. uvolovomies seisoo nyt jämeränä hurrin takana eikä anna tuumaakaan periksi
Oletpas sää jäykkänä nyt.. uvolovomies seisoo nyt jämeränä hurrin takana eikä anna tuumaakaan periksi
Luulevat tuolla yllättävänsä...ja yleensä näytätte käyttävän tuota oikeuttanne aika taajaan hyväksi
heti kun selkänsä kääntää niin täällä ollaan taas kielletyn puheenaiheen parissa:kieh:
Kuka väitti etten ole yöllä nukkunut:stick: mää sanoin että nousin myöhään. siinä on katos pitkä aamu kun nousee myöhäänSuurimmassakin lemmenhuumassa kandee muistaa, että yöt on myös nukkumista varten.
Jenkkakahvoihinsaa se, eiköpn palauteta aiheet sinne minne ne kuuluu
eli navan alle
sun navan...saa se, eiköpn palauteta aiheet sinne minne ne kuuluu
eli navan alle
Kuka väitti etten ole yöllä nukkunut:stick: mää sanoin että nousin myöhään. siinä on katos pitkä aamu kun nousee myöhään
Täällä se on tuo urospuoli, joka useammin muuttaa mieltään. Minen jaksa sitten enää, ku jos minäkin alan nii ei tuu ikinä mistään mitäänja yleensä näytätte käyttävän tuota oikeuttanne aika taajaan hyväksi
*tarkistaa* Kyä mun kahvat on navan korkeudella.Jenkkakahvoihin
Oon vähän löpsähtänyt.. :ashamed:*tarkistaa* Kyä mun kahvat on navan korkeudella.
Ei ei ei,nukuin yöni erittäin hyvin...aamulla en nukkunut ennenkuin otin noi tirsat tuossa joku aika sitten.jotenkin vaikuttaa että olet nukkunut vasta aamulla
Toi on ihan parinvalintakysymys.Sitä ei jotkut miehet ajattele. On ollut sellainen joka halusi panna vähän väliä yön aikana. Ja yks joka halus monta tuntia.
mun navan alla mitään olesopii
Ei ei ei,nukuin yöni erittäin hyvin...aamulla en nukkunut ennenkuin otin noi tirsat tuossa joku aika sitten.
Oletko barbimun navan alla mitään ole
En mä tiiä jenkoista sittenkään.. Voi ne olla tissitkin..mun navan alla mitään ole
mää nukuin mun yöni.nih.kerro ihan mitä vaan, kyllä me uskotaan
mää nukuin mun yöni.nih.
ilmeisestiOletko barbi
Toinen on mua vanhempi ja toinen 3v. nuorempi. Ei nuo parisuhteita ollut.Toi on ihan parinvalintakysymys.
Kandee valkkaa semmoinen joka ei tule heti nähdessään tissiliivit ja jolla sängystä tulee ensimmäiseksi mieleen nukkuminen. Kunnon aterian jälkeen.
Kellonympärirupeamat on nuorempien ja parempikuntoisten hommia. Se sallittakoon heille. Keski- ikään hengissä selvinneille sit sallittakoon oikeus yöuniin.