The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sitä ei jotkut miehet ajattele. On ollut sellainen joka halusi panna vähän väliä yön aikana. Ja yks joka halus monta tuntia.
Toi on ihan parinvalintakysymys.

Kandee valkkaa semmoinen joka ei tule heti nähdessään tissiliivit ja jolla sängystä tulee ensimmäiseksi mieleen nukkuminen. Kunnon aterian jälkeen.
Kellonympärirupeamat on nuorempien ja parempikuntoisten hommia. Se sallittakoon heille. Keski- ikään hengissä selvinneille sit sallittakoon oikeus yöuniin.
 
Mulla oli muuten kerran kauan sitten ennen ajanlaskun alkua säätöä canadalaisen jääkiekkoilijan kanssa. Se puhui vain huonoa englantia ja ranskaa ja se mies oli KOMEA mutta ihan hirrween pervo :O en voi punastumatta ees kertoa enempää. Ujon tytön piti vaihtaa hänet juroon suomipoikaan.
 
Toi on ihan parinvalintakysymys.

Kandee valkkaa semmoinen joka ei tule heti nähdessään tissiliivit ja jolla sängystä tulee ensimmäiseksi mieleen nukkuminen. Kunnon aterian jälkeen.
Kellonympärirupeamat on nuorempien ja parempikuntoisten hommia. Se sallittakoon heille. Keski- ikään hengissä selvinneille sit sallittakoon oikeus yöuniin.
Toinen on mua vanhempi ja toinen 3v. nuorempi. Ei nuo parisuhteita ollut.
Eikä ne kovin heti tule..

Nuorempi selitti syyksi sitä että olen niin haluttava.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä