kahvikirahvi
Meikäläinen suostuis nakutaklaukseen jos talkaajana olis se Jonathan EricssonMä antaisin tuon crosbyn taklata mua
Meikäläinen suostuis nakutaklaukseen jos talkaajana olis se Jonathan EricssonMä antaisin tuon crosbyn taklata mua
Eli niihin roikkutisseihineli takas navanalusasioihin...
Mä yritin jo laittaa koiran kuvan niinku lemmikki juttu mielessä, mut silti tästä tuli Doggy Style keskustelu..Voi elämä taas teijän kans..saamarin pervot. Onneks olin toisaalla :snotty: taijan karata uudelleen
tissit :heart:Eli niihin roikkutisseihin
Ei mitkä tahansa ketun nenät vaan ne jotka yltää alle navantissit :heart:
erinomainen aihe
kyllä tänne valitusta mahtuu että anna tulla vaan.Vieläkin kipeä. Vkäyrä korkealla. Väsyttää.
Valivali, vinkuvonku. Ei oo kiva enää käydä palstalla kun ei mulla oo muuta asiaa kun valitan vaan aina.
Ei, kyl pimeessä peiton alla tarttee maamerkkejä suunnistusta varten. Jos tissit on missä sattuu, niin voi eksyä.Ei mitkä tahansa ketun nenät vaan ne jotka yltää alle navan
Oi :heart: sano sille että meillekin saa tulla ruokkimaan kissaa!Mulla on maailman paras lempiystävä. Pyysin eilen että se kävis ruokkimassa aamulla mun kissan kun olin ite yökylässä, ja kotia tullessa hoksasin että kissa oli ruokittu ja se oli imuroinu ja tiskannutkin. Ihana :heart:
:hug: Pitäiskö miunkin alkaa sit valittamaan kaverinaVieläkin kipeä. Vkäyrä korkealla. Väsyttää.
Valivali, vinkuvonku. Ei oo kiva enää käydä palstalla kun ei mulla oo muuta asiaa kun valitan vaan aina.
Roikkutissin kanssa voi eksyä nuoleksimaan varvasväliäEi, kyl pimeessä peiton alla tarttee maamerkkejä suunnistusta varten. Jos tissit on missä sattuu, niin voi eksyä.
Onnea matkaanTarttis hilippasta suihkuun, huomenna jännä päivä..vissiin joudun työharjoittelupaikkahaastatteluun, toimistohommia ois tiedossa.
Aika ihanasti tehtyMulla on maailman paras lempiystävä. Pyysin eilen että se kävis ruokkimassa aamulla mun kissan kun olin ite yökylässä, ja kotia tullessa hoksasin että kissa oli ruokittu ja se oli imuroinu ja tiskannutkin. Ihana :heart:
Mä koskaan tommoset hommat ex anopille. Se on ompelija. Se on korjannut varmaan sata pehmoa mitä meillä menee rikki tasaisin väliajoin. Nyt ois haalarista vetoketju rikki, mut en oo saanu aikaseksi ostaa uutta ketjua..Niin vihaan ompelua Mutta oli pakko ottaa lanka ja neula käteen ja korjata muksun haalaria. Miten helkkarissa ton kokonen saa revittyä haalarista roikutuslenksun ja sisävuorta irti pätkän? Kaks pehmoelukkaa oli myös kokenut kovia, toisella oli pää irti ja toisella käsi puoliks. Nyt on korjattu ja en pistänyt itseäni kuin viitisentoista kertaa.
Riippuu mitä otat vaihdossaHaluaisko joku muksun hoitoon? Vaikka viikoksi?
Sinulla on hyvät välit ex- anoppiin.Mä koskaan tommoset hommat ex anopille. Se on ompelija. Se on korjannut varmaan sata pehmoa mitä meillä menee rikki tasaisin väliajoin. Nyt ois haalarista vetoketju rikki, mut en oo saanu aikaseksi ostaa uutta ketjua..