The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Käytiin hoplopissa ja ratsastamassa ja ja ja. Pitäisköhän sitä lehvaan huomenna ampasta.
Mitäs siellä menee, tietääkö kukaan mitä kannattais katsoa?

En mä lähde halliin hiihtämään, jos ei stna ole lunta ulkona ni olkoot.

Ensviikolla alkais koulussa hiihdot, saas nähdä tuleeko siitä mitään.
 
ei tartte puunata kun ei sotke

btw, ootteko jo käyny kattoo uuden riston?
No ei muuten olla! Kiitos! Sillon viimeks kun käytiin kattomassa se Frozen niin mainostivat uutta ristoa ja sitten oli joku toinen suomalainen todella hyvältä vaikuttava lastenpätkä, nimeä en muista.

Risto varmaan käydään yytsimässä!

Kaikki kolme löytyy hyllystä, tykätty on.:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: krut
kahvikirahvi
"Äitin viereen nukkumaan, pissahätä, jano, anna vettä, kakkahätä, äitin viereen nukkumaan"

Tässä välissä käyt kahdesti ottamassa kersan pois sängyn alta ja peittelemässä ja/tai laittamassa valot pois huoneesta noin viis kertaa.


ARGH!
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Etkai sää väitä että panet vaan lauantaisin saunan jälkeen pimeessä peiton alla:O
paitsi että tietysti sen ymmärtää jos siinä ei arkena ole sitä toista niin eihän sitä silloin.

jos mulla olis tässä joka päivä joku panettava niin ei se sais sen siunaamaa rauhaa....oli arki tai pyhä.
et viisastelis jossa sullaki olis 4 lasta ja olisit niiden yh arkisin
 
"Äitin viereen nukkumaan, pissahätä, jano, anna vettä, kakkahätä, äitin viereen nukkumaan"

Tässä välissä käyt kahdesti ottamassa kersan pois sängyn alta ja peittelemässä ja/tai laittamassa valot pois huoneesta noin viis kertaa.


ARGH!
mulla nuo onneksi alkaa jo koko lailla pysymään omissa punkissaan arkiaamuisin mutta auta armias kun tulee viikonloppu ja fru krut on saapuvilla...
 
"Äitin viereen nukkumaan, pissahätä, jano, anna vettä, kakkahätä, äitin viereen nukkumaan"

Tässä välissä käyt kahdesti ottamassa kersan pois sängyn alta ja peittelemässä ja/tai laittamassa valot pois huoneesta noin viis kertaa.


ARGH!
Jotkut jaksaa kuulema pitää monta tuntia tuollasta showta.=)

Jos jotakin positiivista niin kertoja on ollut vain viis.
 
VAin viis kertaa peittelemässä ja sammuttamassa valot, kaivamassa sängyn alta ja ties mitä, + kaikki ne kerrat kun jäbä tulee huoneen ovelle kurkkimaan ja vaatimaan millon mitäkin.
mulla ne on tehneet niin että ne alkaa vaan itkemään omassa punkassaan ja mun täytyy hirven korvillani kuulla että että nyt on jotain vialla ja mentävä katsomaan

teinit ei kuule mitään vaikka ne on viereisessä huoneessa
 
VAin viis kertaa peittelemässä ja sammuttamassa valot, kaivamassa sängyn alta ja ties mitä, + kaikki ne kerrat kun jäbä tulee huoneen ovelle kurkkimaan ja vaatimaan millon mitäkin.


Nii-i, jotkut lapset jaksaa noita juttuja tunteja, voihan ajasta jo päätellä kuinka monta kertaa sitä on saanut suorittaa noi hommelit.:D

Onneks tuoki vaihe menee ohi niin ettet huomaakaan.:):hug:
Eikä niitä pahalla jälkeenpäin muistele. Aika kultaa hyvin muistot.
Oli varmasti meilläkin tuollaista joskus.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Nii-i, jotkut lapset jaksaa noita juttuja tunteja, voihan ajasta jo päätellä kuinka monta kertaa sitä on saanut suorittaa noi hommelit.:D

Onneks tuoki vaihe menee ohi niin ettet huomaakaan.:):hug:
Eikä niitä pahalla jälkeenpäin muistele. Aika kultaa hyvin muistot.
Oli varmasti meilläkin tuollaista joskus.
niimpä, sitte kun ne on 15 tai jotain niin oot ilonen jos ne ylipäätään puhuu sulle jotain
 
niimpä, sitte kun ne on 15 tai jotain niin oot ilonen jos ne ylipäätään puhuu sulle jotain
Ei saa pelotella.:D

Meidän vanhimmalla on alkanut olla kesittymisvaikeuksia läksyjen kanssa ja muisti on totaalisesti mennyt. Saattaa jäädä haaveilemaan jotakin niin ettei hommista meinaa tulla mitään.:O
Kaipa tuo on ihan normaalia...
 
kahvikirahvi
mulla ne on tehneet niin että ne alkaa vaan itkemään omassa punkassaan ja mun täytyy hirven korvillani kuulla että että nyt on jotain vialla ja mentävä katsomaan

teinit ei kuule mitään vaikka ne on viereisessä huoneessa
Onko iseillä joku superkuulo? Mp hoksaa suihkustakin jos pikkupuolikas vaikka yskiikin unissaan, mä en suihkun läpi kuule vaikka lapsiraukka karjuis kurkku suorana. Vai oonko mä vielä teini? Twenteen?
 
kahvikirahvi
Nii-i, jotkut lapset jaksaa noita juttuja tunteja, voihan ajasta jo päätellä kuinka monta kertaa sitä on saanut suorittaa noi hommelit.:D

Onneks tuoki vaihe menee ohi niin ettet huomaakaan.:):hug:
Eikä niitä pahalla jälkeenpäin muistele. Aika kultaa hyvin muistot.
Oli varmasti meilläkin tuollaista joskus.
Mun äitiyden heikko kohta. Kaiken uhman ja kiukuttelun kyllä kestän, mutta jos nukkumaan ei illalla mennä nätisti niin................................ mur.
No ei, hävettää valittaa tommosesta pikkujutusta kun muuten on niin helppo lapsi. Elossa ja terve.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
kahvikirahvi
Ei meidän isillä ainakaan.:O
Tai sitten oon aina ollut itse liian herkillä ja juossu ekana.
Meikä oli vauva-aikana herkkä mutta nykyään mp joutuu potkimaan mut yöllä ylös jos pikkanen itkee tai jotain, mulla menee kauemmin herätä siihen. Vauvana taas riitti kun se käänsi kylkee omassa sängyssä niin heräsin siihenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä