Oltiin ravintolassa syömässä kakkua ja kuuntelemassa livemusiikkia ja pussailemassa Eli hyvin meni :heart:Mites meni teidän ystävänpäivä? :heart:
Meille riitti valenttiinoa vielä tällekin päivälle, vasta noustiin sängystä.Mites meni teidän ystävänpäivä? :heart:
Lähdettiin viemään kakkosautoa huollosta sisäsiivoukseen kun mies kotiutu ja tuolla reissulla sit sainkin sit hiukan avautua miehelle kun hänellä pinna ei oikein riitä jos joku homma ei mene ihan putkeen. No ilta ei kuitenkaan menny tapellessa joten jotain positiivista. Mitään sen kummempaa romantiikkaa meillä ei just tuohon päivää ole koskaan kuulunut.Mites meni teidän ystävänpäivä? :heart:
Hän on luovutusikäinen vasta ensikuussa. Saas kattoo kuinka nää muut kisut sit sopeutuu uuteen tulokkaaseen, kundin taloon tulo oli tuolle meillä olevalle tytölle aika shokki ja nyt tulee sit seuraava. Kundi on aika mustis, joten täytyy vähän sit kattella sitäkin puolta ja samoin tuo poika on suht raju vielä leikeissään vaikka kokoa alkaa olemaan aika kiitettävästi, mut eiköhän nuo sopeudu.Oooi mikä kisu :heart: kaveri otti just samanlaisen pennun viikko sitten Ehkä samasta pentueesta?
[ ] single
[ ] taken
[x] die alone with 72 cats
Tää oli niin mun suunnitelma, ja nyt mulla onki yhtäkkiä kissoille allerginen poikaystävä[ ] single
[ ] taken
[x] die alone with 72 cats
Ihana vauva!:heart:*sulaa*Lähdettiin viemään kakkosautoa huollosta sisäsiivoukseen kun mies kotiutu ja tuolla reissulla sit sainkin sit hiukan avautua miehelle kun hänellä pinna ei oikein riitä jos joku homma ei mene ihan putkeen. No ilta ei kuitenkaan menny tapellessa joten jotain positiivista. Mitään sen kummempaa romantiikkaa meillä ei just tuohon päivää ole koskaan kuulunut.
Olenkohan muistanut kertoa ketjulaisille et meille on tulossa vauva?
Me katottiin eilen Maija Poppasta ja syötiin nameja (no okei mä ahmin ne jo ennen leffaa) ja sit nukahin kesken elokuvan.
Nyt se tekee niitä vohveleita "aamiaiseksi".
"Millä mä vatkaan munan? Ai mitä jauhoja laitan? Missä meillä on leivinjauhe?"
Tein itselleni sushia näin odotellessa....
Hyviä tuli, ei tehnyt paljon sotkua Muija on tyytyväinen.opissa se on variksenpoika tuulessa
mitä ihmettä sä oot taas tehny?En leivo enää ikinä. Kaks ja puoli pakettia leivontaduklaata poltettu.
Sulatin suklaata vesihauteessa, suli ensin nätisti ja sitten jähmettyi kesken kaiken. Sit neuvottiin että kokeile sulattaa mikrossa ja sit valkosuklaa olikin tummaa suklaata. Meni just niinku römpsässä.mitä ihmettä sä oot taas tehny?