hei hei hei!!! jättäkää nyt mullekin jotain:kieh: Tää vesi oli tohvelille laskettu....en mää teitä kaikkia rupee pesee.En oo minäkään. *heittää vaatteet pois ja hyppää kylpyyn* :xmas:
Mua ei tarvi pestä. Olen hetken ja poistun kylvystä.hei hei hei!!! jättäkää nyt mullekin jotain:kieh: Tää vesi oli tohvelille laskettu....en mää teitä kaikkia rupee pesee.
vain pimeys seuranani:'( :hug:
jotenkin näin mää vähän veikkasinkin käyvän.:ashamed:
Se ei ole kiva sänkykaveri.vain pimeys seuranani
Nii ja saunottu jo. Mut ehtii sinne uusiks myöhemmin taashei hei hei!!! jättäkää nyt mullekin jotain:kieh: Tää vesi oli tohvelille laskettu....en mää teitä kaikkia rupee pesee.
no ei oo ei. sen kylkeen ei voi käpertyä lusikkaan eikä sille voi höpistä korvaan tai näykkästä korvanlehtä,se ei sano hyvää yötä eikä huomenta.Se ei ole kiva sänkykaveri.
Hmm.. Sinun kanssa vois nukkua kainalokkain jos tuollainen herätys tiedossano ei oo ei. sen kylkeen ei voi käpertyä lusikkaan eikä sille voi höpistä korvaan tai näykkästä korvanlehtä,se ei sano hyvää yötä eikä huomenta.
Ei niin. Kivempi ois joka yö nukkua jonkun kanssa viekussa.no ei oo ei. sen kylkeen ei voi käpertyä lusikkaan eikä sille voi höpistä korvaan tai näykkästä korvanlehtä,se ei sano hyvää yötä eikä huomenta.
Hih,mun kanssa kun herää niin tiedossa on yleensä monenlaisia kivoja herätyksiä.Hmm.. Sinun kanssa vois nukkua kainalokkain jos tuollainen herätys tiedossa
Mutta sullahan on pullat ihan hyvin uunissa....ei tosta kauaa mee kun heräät joka aamu noinEi niin. Kivempi ois joka yö nukkua jonkun kanssa viekussa.
Tiedä kuinka kauan menee.Mutta sullahan on pullat ihan hyvin uunissa....ei tosta kauaa mee kun heräät joka aamu noin
Mmmm..Hih,mun kanssa kun herää niin tiedossa on yleensä monenlaisia kivoja herätyksiä.
:saint: ne kiltit tytöt...ne kiltit tytötMmmm..
meikäläinen ei ole valovuosiin saanu muita yllätyksiä kuin kersat jotka herää aamulla aikaisin ja tulee pomppimaan meidän viereen:saint: ne kiltit tytöt...ne kiltit tytöt
:saint: ne kiltit tytöt...ne kiltit tytöt
No se on tuo perheellisen elämä sellasta...:hug:meikäläinen ei ole valovuosiin saanu muita yllätyksiä kuin kersat jotka herää aamulla aikaisin ja tulee pomppimaan meidän viereen