:O:saint: ne kiltit tytöt...ne kiltit tytöt
:O:saint: ne kiltit tytöt...ne kiltit tytöt
mistä järkytyit noin?
Poika rukka järkyttyi sun sanoista.mistä järkytyit noin?
Mutta miksiPoika rukka järkyttyi sun sanoista.
Mieti ny vähän..Mutta miksi
no kiltit tytöhän on oikeesti tuhmiaMieti ny vähän..
etkä ees mulle tarjonnut vaikka kuurasin sut päästä varpaisiin....Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29574680:Kolmas saunajuoma menossa.
Yks jäljellä
Eikä sekään enää yllätä kun tarpeeksi usein herää siihen...meikäläinen ei ole valovuosiin saanu muita yllätyksiä kuin kersat jotka herää aamulla aikaisin ja tulee pomppimaan meidän viereen
sopivat sytöt ennen paanalle lähtöä?Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29574680:Kolmas saunajuoma menossa.
Yks jäljellä
Sorry. Tarjoon nyt päärynäsiiderin. Ooppa hyväetkä ees mulle tarjonnut vaikka kuurasin sut päästä varpaisiin....
Ei kerkee tänään. Kotosalla vaansopivat sytöt ennen paanalle lähtöä?
Meinaat minulta sitten yöunet viedä laittamalla tuollaisia ajatuksia mieliinno kiltit tytöhän on oikeesti tuhmia
mulle on sanottu et mut on hyvä esitellä äidille kun olen niin kiltin näkönen että ei äiti osaa ajatellakaan mitä näin kiltin näkönen suljettujen ovien takana puuhaa
Oon minäkin kiltin näköinen. Ja kaikkee ilkeyttä tehnyt. :xmas:no kiltit tytöhän on oikeesti tuhmia
mulle on sanottu et mut on hyvä esitellä äidille kun olen niin kiltin näkönen että ei äiti osaa ajatellakaan mitä näin kiltin näkönen suljettujen ovien takana puuhaa
minä taas oon tuhman näkönen mutta oon täysin kilttiOon minäkin kiltin näköinen. Ja kaikkee ilkeyttä tehnyt. :xmas:
tai sitten on saanut ja on jatkuva himo sen takia...mene ja tiedä.Ootteko te kaikki nuin puutteessa vai miksi täällä joka ilta jankataan pikkutuhmia??
<Täällä olis sauna lämmin.Mun Sims-peli on ihan tylsistynyt. Mitäs tehtäis? Oliko jollain sauna päällä?
minust sä oot kyl kiltin näkönen...eli oot tuhma....kammarin puolella lähinnäminä taas oon tuhman näkönen mutta oon täysin kiltti
Nyt mun ei pitäis olla puutteessa viime yön jälkeen mutta..Ootteko te kaikki nuin puutteessa vai miksi täällä joka ilta jankataan pikkutuhmia??
tänk juu,nyt voin taas olla auttavana kätenä jos tarviiAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29574707:Sorry. Tarjoon nyt päärynäsiiderin. Ooppa hyvä
no mut eikö se oo hyvä...ei tuu sitten sille nukkukaverille tylsä yöMeinaat minulta sitten yöunet viedä laittamalla tuollaisia ajatuksia mieliin