|OEn tavallisesti tai milloinkaan, ole lumoutunut kuin aamulla..:heart:
:heart:
|OEn tavallisesti tai milloinkaan, ole lumoutunut kuin aamulla..:heart:
Pauli <3http://www.youtube.com/watch?v=SfsZbLBg_nc
Kunnon unet tekee välillä terää .Huomenta! Kerrankin nukuin, ennätykselliset 10 tuntia
Aamun olen plärännyt huutiksessa ja nyt lisää kahvia. Tänään on siivouspäivä ja imuri jo tuolla odottaa kutsuvana.
Täällä toinen kupillinen menossa. Mukavaa laskettureissua teille.mä hörpin tässä just kolmatta kahvikuppia ja sitte lähen ton ison pojan kanssa tunturin jyrkimpiin rinteisiin
Sitten kaikessa rauhassa kotihommeleita ja ulkoilua. Nyt on ekat tulppaanit tälle keväälle maljakossa. Pitäisköhän noista lumihiutaleista ikkunassa jo luopua?Huomenta huomenta=)
Nukuin pitkät unet enkä tainnut herätä kuin yhden kerran yön aikana. Kivoin mielein menin nukkumaan,eilen sain sen verran mukavia viestejä (kaikki eri ihmisiltä) että oli mukava painaa pää tyynyyn ja ajatella noita ihmisiä. Tälle päivää ei suunnitelmia muuten kuin pakollinen kaupassa käynti muuten kaikki on avoinna.
Ruutis o saanu eilen, ja nyt se on yhtenä aurinkoisena perumassa puheitaanhuomenta :flower:
kai te hoksasitte eilen illalla että mä otatin teitä siitä vaimojen pihtaamisesta?
en tietenkään ollu lähellekkään tosissaan
näin sen täytyy olla ...sen takia se täältä katosikin ykskaks taka vasemmalleRuutis o saanu eilen, ja nyt se on yhtenä aurinkoisena perumassa puheitaan
Eipä vähänäin sen täytyy olla ...sen takia se täältä katosikin ykskaks taka vasemmalle