The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Professional Griefer
Oi, ihanaa et joillain lempi leiskuu :D Mun perseaivo nukkuu edelleen, vaikka sen piti tehdä mulle aamulla vohveleita, koska mä tein illalla misokeittoa ja sushia. JA toin keltaisen ruukkuruusun ja tikkarin lahjaksi. Ja meikä ei saanu mitään :D Näin jopa sellaista unta, että se lähti bilettämään Helsinkiin ja jätti mut yksin jonain tärkeänä bilepäivänä, oisko ollut meidän vuosipäivä tai juhannus tai joku. Ja uni oli pelkkää kitinädraamaa, kunnes mun ovelle ilmestyi sirahvi ja lien siidereidensä kanssa :D
 
Mites meni teidän ystävänpäivä? :heart:
Lähdettiin viemään kakkosautoa huollosta sisäsiivoukseen kun mies kotiutu ja tuolla reissulla sit sainkin sit hiukan avautua miehelle kun hänellä pinna ei oikein riitä jos joku homma ei mene ihan putkeen. No ilta ei kuitenkaan menny tapellessa joten jotain positiivista. Mitään sen kummempaa romantiikkaa meillä ei just tuohon päivää ole koskaan kuulunut.

Olenkohan muistanut kertoa ketjulaisille et meille on tulossa vauva?

 
Oooi mikä kisu :heart: kaveri otti just samanlaisen pennun viikko sitten :D Ehkä samasta pentueesta?
Hän on luovutusikäinen vasta ensikuussa. Saas kattoo kuinka nää muut kisut sit sopeutuu uuteen tulokkaaseen, kundin taloon tulo oli tuolle meillä olevalle tytölle aika shokki ja nyt tulee sit seuraava. Kundi on aika mustis, joten täytyy vähän sit kattella sitäkin puolta ja samoin tuo poika on suht raju vielä leikeissään vaikka kokoa alkaa olemaan aika kiitettävästi, mut eiköhän nuo sopeudu.
Mun taival hulluksi kissanaiseksi on siis hyvällä mallilla :D
 
Lähdettiin viemään kakkosautoa huollosta sisäsiivoukseen kun mies kotiutu ja tuolla reissulla sit sainkin sit hiukan avautua miehelle kun hänellä pinna ei oikein riitä jos joku homma ei mene ihan putkeen. No ilta ei kuitenkaan menny tapellessa joten jotain positiivista. Mitään sen kummempaa romantiikkaa meillä ei just tuohon päivää ole koskaan kuulunut.

Olenkohan muistanut kertoa ketjulaisille et meille on tulossa vauva?

Ihana vauva!:heart:*sulaa*
 
Autoilu päivä tänään. Jokaisella ( paitsi mulla) on jotain menoa jonnekkin, niin kuka muu muka ois parempi kuski kuin minä jolla ee oo mitään tekemistä.. Vielä pitäs kaksi hakea kotiinkin jos vaan jaksan ja kehtaan.. :whistle: pikkupoika laitatti itselleen ekat korvikset ja oli niin urheaa miestä, että! Kyynel kirposi silmään niin nauroi vaan et ei tuntunu missään!!! Miehet, you got to love them.. :heart:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä