The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se alkoi sit talviloma tenavalla tänään. Mullakin melkein, mitä nyt pari koulutehtävää vielä ja loppuviikosta pari tenttiä. Ja jokunen tilinpäätös & veroilmoitus tarvis vääntää tässä lähitulevaisuudessa. Noh, taitaa olla ens viikolla pari pyjamapäivää
 
Iltapäivää! Kiire päivä on ollut rojektin parissa ja vielä illalla jatkuu... Ja sen jälkeen jälkimainigit - taidan mennä taksilla, ei ole enää yöllä asiaa ajaa autoa, veikkaisin... :D

Tähän mennessä hyvin mennyt päivä ja kyllä hienosti toimii mun ja exän yhteistyö silloin kun molemmat osaa olla "vetämättä vittua päähän."... Ihan saumattomasti toimi yhteistyö, jopa röökitauot tuli aina samaan paikkaan. :D Huomaa että 18 vuotta oltiin yhdessä...

Mutta mitäs lauantaisuunnitelmia muilla?
 
Iltapäivää! Kiire päivä on ollut rojektin parissa ja vielä illalla jatkuu... Ja sen jälkeen jälkimainigit - taidan mennä taksilla, ei ole enää yöllä asiaa ajaa autoa, veikkaisin... :D

Tähän mennessä hyvin mennyt päivä ja kyllä hienosti toimii mun ja exän yhteistyö silloin kun molemmat osaa olla "vetämättä vittua päähän."... Ihan saumattomasti toimi yhteistyö, jopa röökitauot tuli aina samaan paikkaan. :D Huomaa että 18 vuotta oltiin yhdessä...

Mutta mitäs lauantaisuunnitelmia muilla?

Niin ja tarkoitin tietenkin perjantaisuunnitelmia vaikka lauantai kirjoitinkin... :D
 
kahvikirahvi
Heipoa. Tää räkänokkapotilas olis matkalla kohti siivoushommia.
Mp on ihana ja oli töitten jälkeen ostanu iltapalaks meikäläisen lempiherkkuja :heart: Jugurttikuorrutettuja banaanilastuja.
 
Miten voikin yksi viesti tälläisenä päivänä saada liikuttuneen olotilan*herkistyy* kaukolta tuli ihana viesti,tuskin oli ihan oma keksimä, mutta se teksti oli tilanteeseen juuri sopiva. Ihanaa että kauko on elämässäni...vaikkakin kaukana. Vaikka itse laitoin ensin viestiä mutta onhan hän tehnyt suuren vaikutuksen ja ikuisesti mielessä:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Äh, minnuu ei pitäis päästää yksin kauppaan, lisää juustoja suolakeksien kanssa schwarzwaldinkinkkua ja aprikoosihilloa sekä pullot puna ja valkoviiniä. :ashamed: :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä