No hitto! Onneks olen vikkelä. Kampeen ylös ja kirin takas kärkeen.
Aina voi yrittää.
No hitto! Onneks olen vikkelä. Kampeen ylös ja kirin takas kärkeen.
ei kait ketjukommuunissa tarvita kuin 1 helekatin iso makkariPalstakommuuni, kaikki ketjulaiset saman katon alle. Miehet nukkuvat joka yö eri makkarissa.
Kyl sekin käy.ei kait ketjukommuunissa tarvita kuin 1 helekatin iso makkari
mulla on tässä taka-ajatus (kuten lähes aina)Kyl sekin käy.
mulla on tässä taka-ajatus (kuten lähes aina)
sitte ku oon ite niin voipunu että en jaksa enää osallistua niin voin ajankuluksi katseella seurata virkeämpien puuhia
Iltapäivää! Kiire päivä on ollut rojektin parissa ja vielä illalla jatkuu... Ja sen jälkeen jälkimainigit - taidan mennä taksilla, ei ole enää yöllä asiaa ajaa autoa, veikkaisin...
Tähän mennessä hyvin mennyt päivä ja kyllä hienosti toimii mun ja exän yhteistyö silloin kun molemmat osaa olla "vetämättä vittua päähän."... Ihan saumattomasti toimi yhteistyö, jopa röökitauot tuli aina samaan paikkaan. Huomaa että 18 vuotta oltiin yhdessä...
Mutta mitäs lauantaisuunnitelmia muilla?
Niin ja tarkoitin tietenkin perjantaisuunnitelmia vaikka lauantai kirjoitinkin...
Treffit =)Niin ja tarkoitin tietenkin perjantaisuunnitelmia vaikka lauantai kirjoitinkin...
Äh, minnuu ei pitäis päästää yksin kauppaan, lisää juustoja suolakeksien kanssa schwarzwaldinkinkkua ja aprikoosihilloa sekä pullot puna ja valkoviiniä. :ashamed:
No kun tässä tullu muutenkin herkuteltua jomikäs noissa ostoksissa on vikana, kyllä mulle maistuis
Tämän päivän herkuttelua ei lasketa.No kun tässä tullu muutenkin herkuteltua jo
Tämän päivän herkuttelua ei lasketa.
Täältä samoin hyvää ystävänpäivää.Hyvää Ystävänpäivää kaikille! Loppuhan se työviikko viimein.