mutta nyt nukkumaan..... Öitä ja naku unia eiku unikuvia vai miten se meni...:kiss:
niimpäniin,sen jälkeen kun tapasit fru krutin.
mutta nyt nukkumaan..... Öitä ja naku unia eiku unikuvia vai miten se meni...:kiss:
Ai niinkuin tämmöisiä?:mulla on ollu kaapissa sopivia&hyväksyttyjä kalsonkeja kaapissa jo vuosikymmeniä
tietysti tuut :heart:tuun ihan justiinsa perästä
Toivottavasti fru krutilla on huomattavasti parempi maku kuin noi kammotukset....Ai niinkuin tämmöisiä?:
on sillä ja hämmästyttää että lajitoveri pitää tommosia mukavinaToivottavasti fru krutilla on huomattavasti parempi maku kuin noi kammotukset....
En mä sentää sen enempää kun avasin kaikki kaapit ja katsoin mitä näkyy. Pukkien jälkeen en katsellut.[/QUOTE]
Niin kun et uskaltanut jos olis löytynyt jotain vielä kauheempaa
Huomenta ! Jännitys ja stressi kohdillaan, tänään exän kanssa hoidetun työprojektin esittelypäivä. Kiire- ja stressipitoinen päivä iltaan saakka tulossa. Mutta hyvät perjantait ja viikonloput siitä huolimatta kaikille !
Voih miten ihanaa.:heart:
Pitäisi jaksaa ylös NYT. Siivoilla paikkoja ja alka leipomaan kun saan ystävän kylään puolilta päivin. Tyttö oli jättänyt kouluun lähtiessä kahvinkeittimen viereen lapun jossa luki "Kiitos äiti että olet mun ystävä, vaikka oletkin äiti". Aaaaaaaawwwwwww :heart: Tää lämmitää seuraavan kymmenen vuotta..
Ihanaa, makiaa päivää kaikille! :wave:
haiskahtaa kieltämättä vähän ameriikalaisen myyntimiehen keksinnöltäihan turha roskapäivä