laitanko tuon vaihteeks yöks vai mennäänkö perinteisellä tyylillä?tuo kuuluu olevan tehokkaampaa kuin laimein viakra
laitanko tuon vaihteeks yöks vai mennäänkö perinteisellä tyylillä?tuo kuuluu olevan tehokkaampaa kuin laimein viakra
no laita mutta jätä noi stringit poislaitanko tuon vaihteeks yöks vai mennäänkö perinteisellä tyylillä?
se käy helposti....en edes tykkää strigeistä.no laita mutta jätä noi stringit pois
vaikka sen narun siirtää syrjään niin jotenkin se silti osaa raapia
onhan ne mummukalsonkiin verrattuna hyvännäköset mutta haittana nekin silti onse käy helposti....en edes tykkää strigeistä.
en omista mummupikkareit enkä hupipikkareit.onhan ne mummukalsonkiin verrattuna hyvännäköset mutta haittana nekin silti on
ei se ole liian väkevää paljaaltaankaan
eikä kannatakkaan, piät niitä jokka on mukavaten omista mummupikkareit enkä hupipikkareit.
kutakuinkin tälläsiä,arkena tylsempää ja "juhlan" tullen jotain vähän muuta jossa on jotain yksityiskohtaa mutta siis lähinnä ton mallisia....noi kuvat missä ei vartaloa näyttää näin kauheen tylsältä mutta enlöytänyt vartalokuvina.eikä kannatakkaan, piät niitä jokka on mukavat
tosipaikan tullen ne kummiski riisutaan
ihan sieviä mutta kuten sanoin...kutakuinkin tälläsiä,arkena tylsempää ja "juhlan" tullen jotain vähän muuta jossa on jotain yksityiskohtaa mutta siis lähinnä ton mallisia....noi kuvat missä ei vartaloa näyttää näin kauheen tylsältä mutta enlöytänyt vartalokuvina.
no tottahan se on,eipä sitä itekkään tosipaikan tullen jää ihmettelee millasia kalsonkeja äijäkkeellä on...ellei satu olemaan jotkut ihan kauheen löysät rikkinäiset...ihan sieviä mutta kuten sanoin...
Sillon kun olin mp.n luona ekoja kertoja ja se oli töissä, niin leikin room raideria. Löysin sen kaapista punaiset, lököttävät joulupukkikuvioilliset bokserit. Niitä ei koskaan enää tavattu.no tottahan se on,eipä sitä itekkään tosipaikan tullen jää ihmettelee millasia kalsonkeja äijäkkeellä on...ellei satu olemaan jotkut ihan kauheen löysät rikkinäiset...
Sillon kun olin mp.n luona ekoja kertoja ja se oli töissä, niin leikin room raideria. Löysin sen kaapista punaiset, lököttävät joulupukkikuvioilliset bokserit. Niitä ei koskaan enää tavattu.
Sillon kun olin mp.n luona ekoja kertoja ja se oli töissä, niin leikin room raideria. Löysin sen kaapista punaiset, lököttävät joulupukkikuvioilliset bokserit. Niitä ei koskaan enää tavattu.
eih miehet!Sillon kun olin mp.n luona ekoja kertoja ja se oli töissä, niin leikin room raideria. Löysin sen kaapista punaiset, lököttävät joulupukkikuvioilliset bokserit. Niitä ei koskaan enää tavattu.
kannattaa piilottaa kalsarit ennen huomistaTä! Tekeekö naiset oikeesti tolleen?? :O
Saattaapi jotkut tehdä.Tä! Tekeekö naiset oikeesti tolleen?? :O
kannattaa piilottaa kalsarit ennen huomista
Se oli eka, ja ainakin tähän mennessä vika kerta kun mä oon tehny. Mutta aina kannattaa varautua kaikkeen, varsinkin jos omistaa noloja kalsareitaTä! Tekeekö naiset oikeesti tolleen?? :O
niin,sen jälkeen kun tapasit fru krutin.mulla on ollu kaapissa sopivia&hyväksyttyjä kalsonkeja kaapissa jo vuosikymmeniä