minen uskalla sanoa enää mitään kun viimeks sain vaan huutia joten nyt oon ihan hipi hiljaa tästä aiheesta.Get your own ketju foor jääkiekko :attn:
Minä en huudeista välitä, enkä ole hiljaa Mutta en kyllä mieltäni pahotakaan vaikka joku siitä lätkästä tykkääkin.minen uskalla sanoa enää mitään kun viimeks sain vaan huutia joten nyt oon ihan hipi hiljaa tästä aiheesta.
no joo kutakuinkin samaa mieltä vaikket tykkääkään että huudetaan PEESI!Minä en huudeista välitä, enkä ole hiljaa Mutta en kyllä mieltäni pahotakaan vaikka joku siitä lätkästä tykkääkin.
Mutta olishan se kivaa ketju olis lätkävapaa alue, kun facebookissa sitä kuitenkin tulee tuutin täydeltä. Mutta joo, eipä sillä ny oikeesti mitään merkitystä oo. Kunhan haluan olla vastarannan kiiski! Ja hauki, lahnakin kelpaa. Vastarannan lahna kuulostaa hyvältä.
Tietenkin oonkirahvi on oikeessa
Tietenkin oon
Tietty.meinaatko että semmosta on sattunu ennenkin?
Tietty.
Nainen ei ole koskan väärässä. Jos hän kuitenkin on, niin se on suora seuraus jostain jota mies sanoi tai teki, ei tehnyt tai ei sanonut.
Enkö ookkin ihan selvästi vaimoainestaai että kuulostaa kotosalta
älä vaan lopeta
Enkö ookkin ihan selvästi vaimoainesta
Yliväsyneenä, kipeänä ja tiettyyn aikaan kuukaudesta. Ja sittenkin vähän jos mut suututtaa oikein kunnolla.no helekatti mutta mites pihtaaminen?
Yliväsyneenä, kipeänä ja tiettyyn aikaan kuukaudesta. Ja sittenkin vähän jos mut suututtaa oikein kunnolla.
määpä en pihtailis...:snotty:no helekatti mutta mites pihtaaminen?
Namunen :kiss: MOI!Moi Tinku!
Mitä, onko tinku valmis siihenkin aikaan kuukaudesta?määpä en pihtailis...:snotty:
no ehkä en...ellei ihan kauheesti himota...mutta ei se ole pihtaamista...Mitä, onko tinku valmis siihenkin aikaan kuukaudesta?
sillonhan sitä parhaimmat kyydit saa...siis mies.entä silloinkin kun olet suutuksissa?