no ehkä en...ellei ihan kauheesti himota...mutta ei se ole pihtaamista...
sillonhan sitä parhaimmat kyydit saa...siis mies.
ohhoh
no ehkä en...ellei ihan kauheesti himota...mutta ei se ole pihtaamista...
sillonhan sitä parhaimmat kyydit saa...siis mies.
Ai eikö? ehkei mun sitte tartte olla pihtaamisesta huolissaan.no ehkä en...ellei ihan kauheesti himota...mutta ei se ole pihtaamista..
Juustohöylällä.Aina sitä oppii uutta. Tiedättekö, miten kurkku pilkotaan "oikein"? Itse en kurkustä välitä, joten en ole ollut tietoinen aiheesta.
Mää oon keksiny montaki mutta ainootakaan en uskalla ääneen sanoamilläs muuten tinkun sais suututettua
Kuoriminen onnistuu hyvin juustohöylällä. Sen jälkeen kurkku laitetaan pitkittäissuunnassa kahtia ja ruokalusikalla kaapaistaan pehmeä sisus eli siemenet pois. Sitten veitsellä pilkotaan nättejä uun mallisia siivuja ja salaatin sekaan.Juustohöylällä.
et oo :stick:Mää oon keksiny montaki mutta ainootakaan en uskalla ääneen sanoa
Aina sitä oppii jotakin uutta.:OKuoriminen onnistuu hyvin juustohöylällä. Sen jälkeen kurkku laitetaan pitkittäissuunnassa kahtia ja ruokalusikalla kaapaistaan pehmeä sisus eli siemenet pois. Sitten veitsellä pilkotaan nättejä uun mallisia siivuja ja salaatin sekaan.
Eli kuorta ja sisusta ei syödä. Pyöreät kurkkusiivut leivän päälle ei kyllä onnistu tällä teorialla
Kiusiiko ne sua.:kieh:mitä ohhoh?
Aika kätevää. Salaatti voi siis olle yön yli kulhossa eikä se oo vetistä lillua seuraavana päivänä. Vaik sen takia käytänki yleensä kesäkurpitsaa salaattiin.Kuoriminen onnistuu hyvin juustohöylällä. Sen jälkeen kurkku laitetaan pitkittäissuunnassa kahtia ja ruokalusikalla kaapaistaan pehmeä sisus eli siemenet pois. Sitten veitsellä pilkotaan nättejä uun mallisia siivuja ja salaatin sekaan.
Eli kuorta ja sisusta ei syödä. Pyöreät kurkkusiivut leivän päälle ei kyllä onnistu tällä teorialla
mä en voi kuorellista syödä kun rupee närästää.Aina sitä oppii jotakin uutta.:O
Aikamoista haaskausta. Mä tykkään kurkunkuorista.
Kylläpäs oon. Mutta enkö ookin kiltti kun en oo tuonu niitä julki :kiss:et oo :stick:
Mulla olis muutama idea.milläs muuten tinkun sais kosteeks
Siehä sen sanoit!Aika kätevää. Salaatti voi siis olle yön yli kulhossa eikä se oo vetistä lillua seuraavana päivänä. Vaik sen takia käytänki yleensä kesäkurpitsaa salaattiin.
Kiusiiko ne sua.:kieh:
Tuu tänne Lipsutin syliin.:hug:
Lällätellään takasin yhyressä.
Wau! Sie onnekas!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29571548:Teemu on kiva tyyppi. Livenäkin .
pihtariKylläpäs oon. Mutta enkö ookin kiltti kun en oo tuonu niitä julki :kiss:
*ottaa toisen hellään haliin ja silittelee**kiipee sylkkyyn*
ihme touhua tollanen,yhtään en ymmärrä tollasta ketjukiusimista
Mein äitillä oli kyl joskus sellanen salaattikulho mis oli rei'itetty irtopohja parin sentin päässä oikeesta pohjasta.Siehä sen sanoit!
Mä voin pihdata jos lupaat ottaa vikinöistä huolimatta.alkaa kuulostaa siltä että kukaan ei haltsaa pihtaamista eli että ole ns. vaimomatskua :stick:
okkeMä voin pihdata jos lupaat ottaa vikinöistä huolimatta.