Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Professional Griefer
No tietenkin kaikilla on epävarmuutensa ja heikkoutensa, ja lastensuojelun työntekijäkin on vain ihminen ja blaablaa. Mut mua oikeesti särkee sydäntä sun puolesta tolla uravalinnallasi. MUTTA, ei onneksi kuulu mulle, ei vaikuta mun elämään, olen vain huolissani lastensuojelun tilasta.....

Mut mä toivon sulle kaikesta huolimatta kaikkea hyvää ja hauskaa tapaamista sen hihhulin kanssa. Ja lähetän sulle paketillisen "naista" olemaan rehellinen miehellesi tässä ja kaikessa muussa, jokainen ansaitsee vilpittömän puolison. Linkkaa tää ketju sille, jos et halua puhua. Nykyajan kirjeen kirjoittaminen :D
 
No tietenkin kaikilla on epävarmuutensa ja heikkoutensa, ja lastensuojelun työntekijäkin on vain ihminen ja blaablaa. Mut mua oikeesti särkee sydäntä sun puolesta tolla uravalinnallasi. MUTTA, ei onneksi kuulu mulle, ei vaikuta mun elämään, olen vain huolissani lastensuojelun tilasta.....

Mut mä toivon sulle kaikesta huolimatta kaikkea hyvää ja hauskaa tapaamista sen hihhulin kanssa. Ja lähetän sulle paketillisen "naista" olemaan rehellinen miehellesi tässä ja kaikessa muussa, jokainen ansaitsee vilpittömän puolison. Linkkaa tää ketju sille, jos et halua puhua. Nykyajan kirjeen kirjoittaminen :D
Mikä sä olet mua arvostelemaan? Mitä itse teet työksesi ja oletko paras siinä nyt kuitenkaan? Ehkä sinun pitäisi mennä tekemään jotain muuta koska olen huolissani sun sopivuudesta alallesi, mielestäni siivoojana ei saa työskennellä nuori nainen koska on paljon keski-ikäisiä kouluttamattomia työttömiä joiden pitäisi saada tehdä suoritustason duunia. Älä tuu hei mua arvostelee ;)
 
Peyote
Mikä sä olet mua arvostelemaan? Mitä itse teet työksesi ja oletko paras siinä nyt kuitenkaan? Ehkä sinun pitäisi mennä tekemään jotain muuta koska olen huolissani sun sopivuudesta alallesi, mielestäni siivoojana ei saa työskennellä nuori nainen koska on paljon keski-ikäisiä kouluttamattomia työttömiä joiden pitäisi saada tehdä suoritustason duunia. Älä tuu hei mua arvostelee ;)
Ei toi ollut arvostelua... Miksi sä itse tuot tälläsen asian esiin edes, että missä oot töissä?
 
"voivoi"
Mikset sä vastaa tähän? Mä edelleen haluan kuulla miks sun pitäis olla niin mahtava taivaanlahja miehille että saisit selvästikin uskonsa vakavasti ottavan miehen lankeamaan suhun? :D
Hei lopeta sinäkin jo. Et itsekään täysin tasapainoinen muistaakseni ole, aikanasi sait meelko paljon palstahuomiota.. Miten ne omat parisuhdekuviot menikään?


Älkää nyt saakeli koko ajan nokkiko. Jos kerran ap on naurettava tyyppi, niin antakaa olla. Mitä se teistä kertoo, että omaksi huviksenne nauratte ja haukutte päiväkaupalla jollekin naurettavalle?
 
kahvikirahvi
Hei lopeta tuo suoraan sanottu PASKAN jauhanta, mä en edes korviani lotkauta tolle. Jos näkisit minut tai juttelisit työkavereideni kanssa, tietäisit että olen TODELLA hyvä kasvattaja ja tulevaisuudessa äitinä rakastava, kannustava yms. Mä en olis hetkeäkään nykyisen mieheni kanssa, ellen näkisi hänessä loistavaa aviomies ja tuleville lapsille isä materiaalia, koska mulle perhe on kaikkein tärkein. Äitinä annan lapsilleni kaiken, mutta kuten varsin hyvin tiedät; en ole äiti vielä. Ja mitä tuohon provojuttuun, että olisin nimimerkki "mies" niin en ymmärtänyt hänen sanoistaan kun 70% enkä muutenkaan ymmärrä miksi ihmeessä kuluttaisin aikaani esittämällä toista ja vielä omassa ketjussani. :D Olin eilen nukkumassa jo tuohon aikaan melatoniinin vaikutuksesta.
Sori vaan mutta ei näin, vaan sä olet todella hyvä lastenhoitaja (no en tiedä totuutta mutta oletetaan nyt). Hyvästä kasvattajasta voit puhua sitten kun sulla on omia lapsia.
 
yök mikä tyyppi
Aivan sama miten väännät ja käännät siitä kauhean peikon, vaikka tosiasiassa ne vaikuttaa kemiallisesti aivoissa todella tehokkaasti nostaen serotoniini tasoja. Mun mies sanoi ettei näe mitään syytä miksen käyttäisi niitä. Ja niitä on määrätty monille naisille myös synnytyksen jälkeiseen masennukseen MUTTA tosiaan, sun ei tarvi itse syödä niitä! Eikä tykätä lääketieteestä :)
Serotoniiniin vaikuttavia lääkkeitä on muitakin kuin noi ssri-lääkkeet, mä söisin niitä jos ois jotain ongelmaa tuon serotoniinin kanssa.
 
[QUOTE="voivoi";29558607]Hei lopeta sinäkin jo. Et itsekään täysin tasapainoinen muistaakseni ole, aikanasi sait meelko paljon palstahuomiota.. Miten ne omat parisuhdekuviot menikään?


Älkää nyt saakeli koko ajan nokkiko. Jos kerran ap on naurettava tyyppi, niin antakaa olla. Mitä se teistä kertoo, että omaksi huviksenne nauratte ja haukutte päiväkaupalla jollekin naurettavalle?[/QUOTE]

Ja tähän mä voin vastata samalla tavalla kuin mulle on aikanaan vastattu; miksi tehdä tämäntyyppisiä aloituksia jollei kestä vastauksia joita saa?

Ja tässä on se ero, että mä olen tiesin tekeväni väärin ja olen kyllä katunut jokaista väärää päätöstä ennenkuin olen ne edes vienyt päätökseen. Ap:ta ei selkeästi omatunto paljoa paina.

Ja joo, mulla oli joskus kovastikin ongelmia mutta mä hain niihin apua ennenkuin satutin muita sen enempää.
 
jessus :D
Nytkö tää pönttöpää yrittää lyödä vyön alle sillä että toinen siivoaa työkseen..? Tais alkaa ahistaa kun pitää tollaseen alentua :D Miten ylimielistä, ekaks joku ujomunamormoni rakastuu minuuteissa ja sitten pitää päteä duunillakin. Kukkuu, normi-ihmiset ei arvota muita työpaikan perusteella -.-
 
"voivoi"
Ja tähän mä voin vastata samalla tavalla kuin mulle on aikanaan vastattu; miksi tehdä tämäntyyppisiä aloituksia jollei kestä vastauksia joita saa?

Ja tässä on se ero, että mä olen tiesin tekeväni väärin ja olen kyllä katunut jokaista väärää päätöstä ennenkuin olen ne edes vienyt päätökseen. Ap:ta ei selkeästi omatunto paljoa paina.

Ja joo, mulla oli joskus kovastikin ongelmia mutta mä hain niihin apua ennenkuin satutin muita sen enempää.
sulla oli lapsia, ap:lla ei. Ja silti oot niin isottelemassa ap:lle sillä..
 
kahvikirahvi
Edelleenkin työssäni asiakkaita ei paljon kiinnosta olenko äiti vai en, työminä on erikseen. Siellä minä olen ammattivalittaja.
No okei, tämän mä uskon.... :D

Ihan oikeesti, vanhemmat kasvataa lapsia. Joko hyvin tai huonosti, ja käsittääkseni lastensuojelu on se joka puuttuu asiaan sitten kun se kasvatus epäonnistuu joko vanhempien tai lapsen/lasten itsensä toimesta.

Ja ei niitä asiakkaita varmaan sun mahdollinen äitiytes kiinnostakaan, tuskin sä siellä ylistät omaa kasvatustaitoasi. Miksi sitten täällä palstalla sitä pitää korostaa?
 
"vvv"
Edelleenkin työssäni asiakkaita ei paljon kiinnosta olenko äiti vai en, työminä on erikseen. Siellä minä olen ammattikasvattaja.
Niih! Onko tämä nyt varmasti käynyt selväksi?Kaikille? Varmasti?

Sinä olet työssäsi täydellinen ammattikasvattaja,kasvatat täydellisesti ammatiksesi erittäin vaikeita ja vaativia lapsia sekä aikuisia!
Olet paras mahdollinen kasvatusalan ammatilainen,wikä yhdelläkään äidillä tai isällä riitä rahkeet yhtä ammattimaiseen kasvatukseen ja ammattikasvatuksen tieteisiin kun sinulla täydellisesti.
Plus älköömme myöskään unohtako että osaat myös kasvattaa erikoislapsia täydellisellä englannin kielellä!
Eikä siitä täydellisestä vartalostakaan haittaa ole,kun erityisperheitä kasvatetaan!

Täydellistä ja ihailtavaa :)
 

Yhteistyössä