Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

No eikä. Kyllä sitä ihastua saa vaikka suhteessa olisikin. Mutta ihastuksen ruokkiminen tapaamisella on väärin.


Tai no sen myönnän ettei tuo ihan normaalia ole, muistaakseni ap:n suhde ei ole kovinkaan pitkään kestänyt ni tuntuu hassulta että noin äkkiä ihastuu toiseen.
Kun se ei välttämättä ruoki ollenkaan, vaan ehkä jopa päinvastoin jos tuo kaveri on hyvin rajoitteinen uskontonsa takia tai se tapaaminen on 60 prosenttisesti hänen jumalapuheitaan mitä EN usko. Kun laittaudun ja olen rento ja kiva niin hänen pitäisi olla kiinnostunut vähän muustakin.. :D
 
"..."
No miksi aina tarvitsee edes olla tasapainoinen? Miksi aina pitää olla järkevä ja realisti? Minusta sekin on yliarvostettua, elämään kuuluu kaikki tunteet. Mä ainakin olen tän puolen vuoden ajan tullut siihen tulokseen, että juurikin ne huonot hetket tekee niistä hyvistä ajoista paljon parempia.<3
Kyllä sulla sitten toi mielipide muuttuu aina sun oman edun mukaan näköjään. Tätä ennen toitottanu tasapainoisuuden perään ja kehdann jopa aika rankasti haukkua jonkun (provon) äitiyttä ja tasapainoisuutta kun hän vaan höpötteli jotain että saisi iskettyä ihan kenet vaan. Miten sekin hänen äitiyteensä liittyi ja sinä siellä järkevänä ihmisenä kiillotit sillon kruunuasi ja olit täydellisyyden perikuva omien aatteidesi kanssa. Kas kummaa kun nyt ei enää kiinnostakkaan.
Varsinkin vielä kun sattumoisin joku "mies" eilisen uloskirjautumisesi jälkeen tuli kuin tilauksesta kehumaan tänne tunteellaelämistäsi :D

Nyt otan oikeudekseni sanoa sinulle samat törkeät sanat kuin sinä sille provoparalle: älä hanki lapsia, toivottavasti et ole äiti. Äidin pitää antaa lapsilleen tasapainoista esimerkkiä eikä mitään haihattelua sinne sun tänne. Turvallinen lapsuus, mitähän se sinunkin taloudessasi tarkottaisi...emme halua tietää.
 
  • Tykkää
Reactions: Freiya
Peyote
Siinä vaiheessa kun ihastuminen on sen verran suurta, että siitä pitää kertoa kumppanille niin on se IMO merkittävää. Varsinkin jos se tapahtuu enemmänkuin kerran.
Onhan se merkittävää ja pitäähän siitä puhua. Ei minun mielestä ole normaalia että koko aika ihastuu muihin, mutta pitkässä suhteessa voi joskus tulla eteen semmoinenkin.

Ap:n suhde tosin on ollut vasta vuoden, silloin kai yleensä ollaan aika keskittyneitä vielä siihen alkuhuumaan tai jotain.
 
Ai miks tarvii olla tasapainoinen? Koska muuten on tasapainoton, hullu, mielenterveysongelmainen. Sitten käy just noin että ei kykene parisuhteeseen kun koko ajan on joku ihme säätö menossa.
Joopa joo, hullu kai meistä aika moni on silloin kun suuttuu tai rakastuu, mutta kuten varmasti tiedät, ei se tee kenestäkään oikeasti hullua. Mä olen todella rauhallinen ja kunnollinen, mutta myös luuseri kun en puhu asioita suoraksi kotona vaan alan heti haaveilee jostain mormoonista.
 
"vieras."
Onhan se merkittävää ja pitäähän siitä puhua. Ei minun mielestä ole normaalia että koko aika ihastuu muihin, mutta pitkässä suhteessa voi joskus tulla eteen semmoinenkin.

Ap:n suhde tosin on ollut vasta vuoden, silloin kai yleensä ollaan aika keskittyneitä vielä siihen alkuhuumaan tai jotain.
Paitsi jos on suhteesta seuraavaan "siirtynyt". Silloin saattaa jatkaa suhdetta uuden kanssa siitä mihin entisen kanssa jäi.


Mitä muuten tarkoittaa lyhenne IMO?
 
Vierasmies
No miksi aina tarvitsee edes olla tasapainoinen? Miksi aina pitää olla järkevä ja realisti? Minusta sekin on yliarvostettua, elämään kuuluu kaikki tunteet. Mä ainakin olen tän puolen vuoden ajan tullut siihen tulokseen, että juurikin ne huonot hetket tekee niistä hyvistä ajoista paljon parempia.<3

Tässä odottelen herran tekstaria, voi myös olla et hän laittaa viestiä torstaina että jos nähdään silloin kun sanoin et mun vapaapäivät on tiistai ja torstai :/ Se tilanne meni niin nopeasti, mutta tietysti toivon et hän laittais kun en kehtais itse laittaa viestiä :D Toisaalta ehkä tossa iltapäivällä vois laittaa mukamas ohimennen et tosiaan katellaanko tänään? ;)
Tiiäks, mutta ei kyllä kauheita kiiinosta miten joku jakorasia ja mormoni "kattelee" :LOL:

no, viihdettähän tää sun peeloilus on.
 
[QUOTE="vieras.";29558370]Paitsi jos on suhteesta seuraavaan "siirtynyt". Silloin saattaa jatkaa suhdetta uuden kanssa siitä mihin entisen kanssa jäi.


Mitä muuten tarkoittaa lyhenne IMO?[/QUOTE]


In my opinion (minun mielestäni). Internet slangia, yleensä foorumeilla lisätään viestinsä perään silloin kun haluaa ilmaista sitä että omasta mielestään asia on näin.
 
[QUOTE="...";29558358]Kyllä sulla sitten toi mielipide muuttuu aina sun oman edun mukaan näköjään. Tätä ennen toitottanu tasapainoisuuden perään ja kehdann jopa aika rankasti haukkua jonkun (provon) äitiyttä ja tasapainoisuutta kun hän vaan höpötteli jotain että saisi iskettyä ihan kenet vaan. Miten sekin hänen äitiyteensä liittyi ja sinä siellä järkevänä ihmisenä kiillotit sillon kruunuasi ja olit täydellisyyden perikuva omien aatteidesi kanssa. Kas kummaa kun nyt ei enää kiinnostakkaan.
Varsinkin vielä kun sattumoisin joku "mies" eilisen uloskirjautumisesi jälkeen tuli kuin tilauksesta kehumaan tänne tunteellaelämistäsi :D

Nyt otan oikeudekseni sanoa sinulle samat törkeät sanat kuin sinä sille provoparalle: älä hanki lapsia, toivottavasti et ole äiti. Äidin pitää antaa lapsilleen tasapainoista esimerkkiä eikä mitään haihattelua sinne sun tänne. Turvallinen lapsuus, mitähän se sinunkin taloudessasi tarkottaisi...emme halua tietää.[/QUOTE]

Hei lopeta tuo suoraan sanottu PASKAN jauhanta, mä en edes korviani lotkauta tolle. Jos näkisit minut tai juttelisit työkavereideni kanssa, tietäisit että olen TODELLA hyvä kasvattaja ja tulevaisuudessa äitinä rakastava, kannustava yms. Mä en olis hetkeäkään nykyisen mieheni kanssa, ellen näkisi hänessä loistavaa aviomies ja tuleville lapsille isä materiaalia, koska mulle perhe on kaikkein tärkein. Äitinä annan lapsilleni kaiken, mutta kuten varsin hyvin tiedät; en ole äiti vielä. Ja mitä tuohon provojuttuun, että olisin nimimerkki "mies" niin en ymmärtänyt hänen sanoistaan kun 70% enkä muutenkaan ymmärrä miksi ihmeessä kuluttaisin aikaani esittämällä toista ja vielä omassa ketjussani. :D Olin eilen nukkumassa jo tuohon aikaan melatoniinin vaikutuksesta.
 
Vierasmies
Joopa joo, hullu kai meistä aika moni on silloin kun suuttuu tai rakastuu, mutta kuten varmasti tiedät, ei se tee kenestäkään oikeasti hullua. Mä olen todella rauhallinen ja kunnollinen, mutta myös luuseri kun en puhu asioita suoraksi kotona vaan alan heti haaveilee jostain mormoonista.
Ole sä hullu keskenäsi. Mä olen vain rakastunut kun olen rakastunut ja vihainen kun suutun. En ole hullu enkä sekaisin koskaan.
 
"..."
Hei lopeta tuo suoraan sanottu PASKAN jauhanta, mä en edes korviani lotkauta tolle. Jos näkisit minut tai juttelisit työkavereideni kanssa, tietäisit että olen TODELLA hyvä kasvattaja ja tulevaisuudessa äitinä rakastava, kannustava yms. Mä en olis hetkeäkään nykyisen mieheni kanssa, ellen näkisi hänessä loistavaa aviomies ja tuleville lapsille isä materiaalia, koska mulle perhe on kaikkein tärkein. Äitinä annan lapsilleni kaiken, mutta kuten varsin hyvin tiedät; en ole äiti vielä. Ja mitä tuohon provojuttuun, että olisin nimimerkki "mies" niin en ymmärtänyt hänen sanoistaan kun 70% enkä muutenkaan ymmärrä miksi ihmeessä kuluttaisin aikaani esittämällä toista ja vielä omassa ketjussani. :D Olin eilen nukkumassa jo tuohon aikaan melatoniinin vaikutuksesta.
Minkätakia vain sinä saisit avata sanaisen arkkusi ihmisten äitiydestä? Sinä satuit vielä arvostelemaan ihmistä jolla oli oikeasti kaks lasta. Sulla ei ole yhtään, onneksi, ja joku syy sillekkin on. Myönsit itsekkin tässä ketjussa että et ole tasapainoinen ihminen ja veät ssri lääkkeitä. Eipä se kenestäkään varmaan huonoa äitiä tee, mutta harmi että olet ehtinyt täällä palstalla arvostelemaan muita aika rankallakin kädellä. Kestä silloin seuraamukset ja ota itsekkin arvostelut selkä suorana vastaan.


Ps. Alkaako nimesi M kirjaimella??
 
yök mikä tyyppi
No miksi aina tarvitsee edes olla tasapainoinen? Miksi aina pitää olla järkevä ja realisti? Minusta sekin on yliarvostettua, elämään kuuluu kaikki tunteet. Mä ainakin olen tän puolen vuoden ajan tullut siihen tulokseen, että juurikin ne huonot hetket tekee niistä hyvistä ajoista paljon parempia.<3

Tässä odottelen herran tekstaria, voi myös olla et hän laittaa viestiä torstaina että jos nähdään silloin kun sanoin et mun vapaapäivät on tiistai ja torstai :/ Se tilanne meni niin nopeasti, mutta tietysti toivon et hän laittais kun en kehtais itse laittaa viestiä :D Toisaalta ehkä tossa iltapäivällä vois laittaa mukamas ohimennen et tosiaan katellaanko tänään? ;)
No esimerkiksi äidiksi ryhtyessä olis hyvä että ihminen on edes suht koht tasapainoinen. Tasapainottomuus ei siis ole sitä että välillä hulluttelee, vaan elämänhallinnan ongelmia tarkoitetaan tuolla termillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Freiya
[QUOTE="...";29558405]Minkätakia vain sinä saisit avata sanaisen arkkusi ihmisten äitiydestä? Sinä satuit vielä arvostelemaan ihmistä jolla oli oikeasti kaks lasta. Sulla ei ole yhtään, onneksi, ja joku syy sillekkin on. Myönsit itsekkin tässä ketjussa että et ole tasapainoinen ihminen ja veät ssri lääkkeitä. Eipä se kenestäkään varmaan huonoa äitiä tee, mutta harmi että olet ehtinyt täällä palstalla arvostelemaan muita aika rankallakin kädellä. Kestä silloin seuraamukset ja ota itsekkin arvostelut selkä suorana vastaan.


Ps. Alkaako nimesi M kirjaimella??[/QUOTE]

Siis voi elämän kerrat lapsi hyvä :) Ssri-lääkkeeni määrättiin mulle erittäin koviin pms-oireisiin, joista kärsii hyvin moni nainen. Ja aivan turhaan. Mä kärsin murrosiästä alkaen itkuherkkyydestä, mielialan kovasta laskusta jotka aiheuttivat mulle sen ajaksi sairauslomia. Jouduin soittamaan esimiehelleni että ihan oikeasti tuolilta nousukin on vaikeaa. Itkin kun mun mies "jätti" mut lähtiessään kouluun ja ei voinut vastata luennolla. Oli päivänselvää, että hyödyn menkkojen ajan mielialalääkkeestä enkä häpeä sitä YHTÄÄN.

Mulle on aivan se ja sama kuinka mollaat ihmisiä "hulluiksi" ketkä turvautuvat lääkkeisiin, koska valitettavasti en ole hullu.
 
yök mikä tyyppi
Hei lopeta tuo suoraan sanottu PASKAN jauhanta, mä en edes korviani lotkauta tolle. Jos näkisit minut tai juttelisit työkavereideni kanssa, tietäisit että olen TODELLA hyvä kasvattaja ja tulevaisuudessa äitinä rakastava, kannustava yms. Mä en olis hetkeäkään nykyisen mieheni kanssa, ellen näkisi hänessä loistavaa aviomies ja tuleville lapsille isä materiaalia, koska mulle perhe on kaikkein tärkein. Äitinä annan lapsilleni kaiken, mutta kuten varsin hyvin tiedät; en ole äiti vielä. Ja mitä tuohon provojuttuun, että olisin nimimerkki "mies" niin en ymmärtänyt hänen sanoistaan kun 70% enkä muutenkaan ymmärrä miksi ihmeessä kuluttaisin aikaani esittämällä toista ja vielä omassa ketjussani. :D Olin eilen nukkumassa jo tuohon aikaan melatoniinin vaikutuksesta.
Hyä äiti ei oo valmis lähtemään jokaisen hänelle huomiotaan osoittavan miehen matkaan kuten sinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29558406:
No esimerkiksi äidiksi ryhtyessä olis hyvä että ihminen on edes suht koht tasapainoinen. Tasapainottomuus ei siis ole sitä että välillä hulluttelee, vaan elämänhallinnan ongelmia tarkoitetaan tuolla termillä.
Ja minä olen tasapainoinen, ei se että innostun herkästi ja suutun helposti tee kenestäkään epätasapainoista. En edes ala keskustelemaan aiheesta enempää.
 
Vierasmies
Siis voi elämän kerrat lapsi hyvä :) Ssri-lääkkeeni määrättiin mulle erittäin koviin pms-oireisiin, joista kärsii hyvin moni nainen. Ja aivan turhaan. Mä kärsin murrosiästä alkaen itkuherkkyydestä, mielialan kovasta laskusta jotka aiheuttivat mulle sen ajaksi sairauslomia. Jouduin soittamaan esimiehelleni että ihan oikeasti tuolilta nousukin on vaikeaa. Itkin kun mun mies "jätti" mut lähtiessään kouluun ja ei voinut vastata luennolla. Oli päivänselvää, että hyödyn menkkojen ajan mielialalääkkeestä enkä häpeä sitä YHTÄÄN.

Mulle on aivan se ja sama kuinka mollaat ihmisiä "hulluiksi" ketkä turvautuvat lääkkeisiin, koska valitettavasti en ole hullu.
Eli Hullun lehmän tauti. Ei se muuksi muutu.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Seurailija
En ihan koko ketjua jaksanu lukee,eilen aloitin ja tänään vielä jatkoin, niin että mihin aikaan aloittaja on menossa sitä miestä tapaamaan? Niin tiedän sit taas seurata palstaa sen jälkeen. Kyllä kiinnostaa kuulla miten treffit menee ;)
 
yök mikä tyyppi
Kun se ei välttämättä ruoki ollenkaan, vaan ehkä jopa päinvastoin jos tuo kaveri on hyvin rajoitteinen uskontonsa takia tai se tapaaminen on 60 prosenttisesti hänen jumalapuheitaan mitä EN usko. Kun laittaudun ja olen rento ja kiva niin hänen pitäisi olla kiinnostunut vähän muustakin.. :D
Hän on MOR-MOO-NI! Mormoonit eivät viehäty länsimaisista pakanakulttuurin viettelijänaisista. Ihan oikeasti.
 

Yhteistyössä