The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
yhteinen puhelinvaihde jota hoitaa 1 ihminen :headwall:
No sitä en tiiä kuinka moni siellä on, mut varmaan riittäis yhelle hommia koko päiväksi. Kehtaa edes ajatella miten ruuhkassa se on jos omaan tk.seenkaan ei saa puhelimen päähän ketään :D

Mutta kello on nyt suunnilleen ysi eikä kukaan oo mulle vastannu, niin ei kai se auta kun marssia paikan päälle ihmettelemään ja jonottamaan.
 
Huomenta! Iltavuoroon meno. koitin kyllä monesti herätä ennen kasia, kellokin oli soimassa, mutta ei... Ei ei ei. Meikäläinen painaa torkkua tunnin! Kyllä tää on joku uus ennätys.. Torkku soi viiden minsan välein ja koululainen kävi sanomassa jo et nuku tai nouse ylös mutta älä torkuta!! Se inhoo tuota (piipitystä)..

Kirahvilla on imusolmukkeet turvonneet flunssan takia. Olet ihan normaali ja se ei ole vaarallista :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
kahvikirahvi
Oh god mihin jouduin. Joku tantta alko selvittämään että hän on tässä puoli tuntia odottanut ja lääkkeet alkaa jo vaikuttamaan hih hih hih nyt pitää enää odottaa että tulee pissahätä että pääsee antamaan virtsanäytteen.

Tahdon kotiin :'(
 
Mun aseptinen omatunto kyllä vähän kolkuttelee jos oon kipeä niin veisin lapsen hoitoon pöpöjä levittelemään. Mutta... Oon kyllä laittanut terveen lapsen koulun ihan surutta jos pienempi on kipeä.. Eli olen sellainen paheksuja joka tekee paheksumaansa asiaa itsekkin. :vampire: itse en ole koskaan kipee. Varmaan kun on sairaalassa/Tk:ssa töissä niin on saanut immuniteetin about kaikelle :LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä