.-.
Tottakai erilaisiin ihmisiin ja saa pitääkin tutustua jos siltä tuntuu, tässä vain kyse siitä että ap:tä näyttäisin kiinnostava muunkinlainen tutustuminen vaikka sanojensa mukaan on hyvässä parisuhteessa. Mun korviin ainakin särähtää, jos ap rajoittaa miehensä menoja, mutta hänelle kahvittelut ihastuksen kanssa on ok.Kylläpä tuli suomalaisten avoimuus ja avarakatseisuus taas esille näistä vastauksista.
Itse olen siinä mielessä samanlainen kuin ap, että tykkään tutustua erilaisiin ihmisiin ja kulttuureihin. Tiedän myös että jokainen kulttuurinsa ja uskontonsa edustaja on myös ihminen, joten periaatteessa kaikki on aina mahdollista. Joskaan en nyt suosittele mitään tehtäväks i(jos nyt sellainen tilanne tulisi), koska pettäminen ei oo ikinä kiva juttu kellekään.
Vaikka varmasti joskus jokainen parisuhteessa oleva tuntee itsensä imarrelluksi huomiosta, kannattaisi ap:n miettiä jos hänen miehensä ihastuukin johonkin vastaantulevaan ja lähtisi kahville toivoen jotakin säpinää. Jos ap:n mielestä se on väärin, niin ei hänenkään kannattaisi sinne kahville lähteä.