Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Ei vaan mä puhun reaaliteeteista, elämästä. Niin se vaan on; oli mies juutalainen, muslimi tai MIKÄ VAIN niin naiseen rakastuessaan hän on valmis luopumaan entisistä ideaaleista. Mulla on kokemusta koska olen asunut välivuodella ulkomailla.
No onko se oikein toista kohtaan vaatia häntä luopumaan omasta elämästään ja elämäntavastaan, sekä uskostaan?
 
xcv
Anteeksi nyt ap mutta tuo kertomasi lähestymistapa on kuin suoraan oppikirjasta, niin tyypillinen. Epäilemättä tyyppi oli symppis ja mukava ja ehkä jopa nautti pienestä flirtistä, mutta tarkoitusperänä on se käännytys minkä huomaat jos annat "suhteen" jatkua.
 
yök mikä tyyppi
Ei tietenkään ole!!! Tiedän, että tää maapallo on kirjaimellisesti täynnä hyviä, upeita miehiä ja omani on yksi niistä. Olen onnekas, mutta myös helposti vietävissä, valitettavasti.. Meillä oli paljon vääntöä tästä alkuvaiheessa, että mikä on se raja kun itse esimerkiksi olen luonnostani flirtti. En tee sitä tietoisesti. Mutta tää tietysti on väärin ja tietoista, eikä viatonta.
Viimeistään nyt on hyvin selvää että sulla on ihan hirveän huono itsetunto. Sä olet hirveän huomionhakuinen, se on havaittu täällä palstalla ennenkin. Oot myös kertonut olevas mustasukkainen miehestäs, vähän liiankin kanssa. Nyt sitten itse kuitenkin kerrot että olet helposti vietävissä ja että miehesikin sen tietää eikä siitä tykkää. Silti olet valmis hyppäämään saman tien vieraan miehen matkaan, saatuasi tältä 20min huomiota. Haaveilet ja vähän suunnitteletkin jo mormoni miehen käännyttämistä lihan iloihin, vaikka tiedät sen olevan miestäsi kohtaan väärin. Mitä vaan kuitenkin ihailun vuoksi, niinkö?
 
  • Tykkää
Reactions: lettunen
Kaikki tapaamiset toisen sukupuolen kanssa, joista ei voi kertoa puolisolleen, on jo niin lähellä pettämistä että huh huh. Kerrotko sä miehelles, että meet kahville miehen kanssa, jonka vasta tapasit? Tätä on kysynyt moni muukin ja taidat kierrellä sitä just sen takia, että et aio kertoa eli tuota asiaa pitää salailla (jollon se ei ilmiselvästi ole myöskään viatonta).

Ihastumisia tulee ja menee mutta herranjumala parisuhteessa elävät ei mee tapaamaan niitä ihastuksiaan kahden kesken!! Oikeen toivon, että miehes sais tietää. Musta on kamalaa, kun joku kunnioittaa ja arvostaa puolisoaan noin vähän :(
Siis, tämähän on niin absurdi ja hassu yhteensattuma että melkein pakko hänet on nähdä, niin vähän täällä pikkukaupungissa mitään ulkomaalaisia edes näkee. Mun mies olisi aluksi vähän että mitä v*ttua mutta kun kertoisin koko tarinan hän ottaisi huumorilla, tai siis kun ajatus on hyvä; autan häntä sopeutumaan Suomeen eikä tässä olla mitään pettämässä ketään :O Come on, pakkohan tuo kaveri on nähdä kun noin kiltista ja suoraan pyysi. Ei ole helppoa olla ulkomaalaisena vieraassa maassa, mä olen kokenut itse saman.
 
yök mikä tyyppi
Ei vaan mä puhun reaaliteeteista, elämästä. Niin se vaan on; oli mies juutalainen, muslimi tai MIKÄ VAIN niin naiseen rakastuessaan hän on valmis luopumaan entisistä ideaaleista. Mulla on kokemusta koska olen asunut välivuodella ulkomailla.
Vai välivuoden ulkomailla... :LOL:

Montakos himouskovaa kerkesit sen vuoden aikana käännyttää kun noin kokemusta karttui? :D
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29552618:
Viimeistään nyt on hyvin selvää että sulla on ihan hirveän huono itsetunto. Sä olet hirveän huomionhakuinen, se on havaittu täällä palstalla ennenkin. Oot myös kertonut olevas mustasukkainen miehestäs, vähän liiankin kanssa. Nyt sitten itse kuitenkin kerrot että olet helposti vietävissä ja että miehesikin sen tietää eikä siitä tykkää. Silti olet valmis hyppäämään saman tien vieraan miehen matkaan, saatuasi tältä 20min huomiota. Haaveilet ja vähän suunnitteletkin jo mormoni miehen käännyttämistä lihan iloihin, vaikka tiedät sen olevan miestäsi kohtaan väärin. Mitä vaan kuitenkin ihailun vuoksi, niinkö?
Nämähän on vain ajatuksia, MITÄÄN ei ole vielä tapahtunut. Ainoastaan ajatusleikkiä, jota jokainen tuntee kun tapaa viehättävän miehen/naisen vaikka olisi suhteessa. Lopultahan meille olisi miljoona yhteensopivaa puolisoa, jos ihan realisteja ollaan :)

Ihailu on elämän suola - kuka kieltää ettei olisi? Flirtti ja ihastuminen tuntuu ihanalta, järjelle ei ole siinä sijaa :D niin kun huomataan :D
 
"humppa"
Ei se nyt kauhean absurdi sattumus ole, kun mormonien lähetyskäskyyn kuuluu, että ne kiertelee usein polkupyörillä, kaikissa säissä sen paikkakunnan katuja, jonne ovat tulleet lähetetyksi. Se on kyllä outoa, että olet ehtinyt 23 vuoden ikään kuulematta mormoneista ja heidän missiostaan.
 
fruit drops
Eli jos sun mies tapais lounaalla/lenkillä/töissä/kahvilassa suloisen thaitytön, sulla ei ois mitään sitä vastaan että he kahvittelisivat ja miehesi esittelisi tytölle kaupungin nähtävyyksiä?
Ja jos aiot vängätä että miehes pitäis ottaa sut mukaan thaitytön kanssa kahville, niin ottaisitko sinä miehesi mormonipojan kanssa kahvitteluille?
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
yök mikä tyyppi
Siis, tämähän on niin absurdi ja hassu yhteensattuma että melkein pakko hänet on nähdä, niin vähän täällä pikkukaupungissa mitään ulkomaalaisia edes näkee. Mun mies olisi aluksi vähän että mitä v*ttua mutta kun kertoisin koko tarinan hän ottaisi huumorilla, tai siis kun ajatus on hyvä; autan häntä sopeutumaan Suomeen eikä tässä olla mitään pettämässä ketään :O Come on, pakkohan tuo kaveri on nähdä kun noin kiltista ja suoraan pyysi. Ei ole helppoa olla ulkomaalaisena vieraassa maassa, mä olen kokenut itse saman.
Siis sä oikeasti luulet että se tyyppi pyysi sun numeron siksi että se halus treffeille sun kanssa? Tai edes nähtävyyksiä katselemaan? Etkö sä oikeasti huomannut että tuolla aikaisemmin kerrottiin että lähetystyöntekijä-mormonit ei saa olla ollenkaan kahden kesken vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa? Ja että heidän tulee koko ajan pysytellä työparinsa kanssa? Vai meinaatko että ne yhdessä sitten kivasi jörnii sua kirkkonsa sakastissa kun pyhän kirjan lukeminen alkaa kyllästyttää?
 
[QUOTE="humppa";29552646]Ei se nyt kauhean absurdi sattumus ole, kun mormonien lähetyskäskyyn kuuluu, että ne kiertelee usein polkupyörillä, kaikissa säissä sen paikkakunnan katuja, jonne ovat tulleet lähetetyksi. Se on kyllä outoa, että olet ehtinyt 23 vuoden ikään kuulematta mormoneista ja heidän missiostaan.[/QUOTE]

Joo, no mä huomasin et hän oli kiinnostunut musta ihan muussa mielessä ja se mormonius oli vain sinä hetkenä "väline" päästä tekemään tuttavuutta, koska hän toisteli monta kertaa että mahtavaa tutustua ja onneksi tavattiin.
 
yök mikä tyyppi
Joo, no mä huomasin et hän oli kiinnostunut musta ihan muussa mielessä ja se mormonius oli vain sinä hetkenä "väline" päästä tekemään tuttavuutta, koska hän toisteli monta kertaa että mahtavaa tutustua ja onneksi tavattiin.
Kerro nyt mistä sen nyt sitten tietää varmasti? Ja noi mainitsemasi lauseet nyt ei meinaa mitään, varsinkin tossa asetelmassa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29552655:
Siis sä oikeasti luulet että se tyyppi pyysi sun numeron siksi että se halus treffeille sun kanssa? Tai edes nähtävyyksiä katselemaan? Etkö sä oikeasti huomannut että tuolla aikaisemmin kerrottiin että lähetystyöntekijä-mormonit ei saa olla ollenkaan kahden kesken vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa? Ja että heidän tulee koko ajan pysytellä työparinsa kanssa? Vai meinaatko että ne yhdessä sitten kivasi jörnii sua kirkkonsa sakastissa kun pyhän kirjan lukeminen alkaa kyllästyttää?
No kerrotko sitten miksi olen tapaamassa heti ensi ti hänet ja ihan tietääkseni kahden kesken? En kyllä varmistellut enää sitä, olettaisin että ihan perus hengailua tiedossa. Meillä oli niin paljon yhteistä ja juteltavaa, että ihan sama mikä on se tapa kunhan pääsee tutustuu kunnolla.
 
Siis, tämähän on niin absurdi ja hassu yhteensattuma että melkein pakko hänet on nähdä, niin vähän täällä pikkukaupungissa mitään ulkomaalaisia edes näkee. Mun mies olisi aluksi vähän että mitä v*ttua mutta kun kertoisin koko tarinan hän ottaisi huumorilla, tai siis kun ajatus on hyvä; autan häntä sopeutumaan Suomeen eikä tässä olla mitään pettämässä ketään :O Come on, pakkohan tuo kaveri on nähdä kun noin kiltista ja suoraan pyysi. Ei ole helppoa olla ulkomaalaisena vieraassa maassa, mä olen kokenut itse saman.
jos mun mies tulis selittää, että hän tapas lenkkipolulla ulkomaalaisen naisen, joka pyysi kahville, ja että pakkohan siihen oli suostua kun tällä tavalla hän auttaa naista sopeutumaan Suomeen niin olisin kyllä varma, että ei oo ihan puhtaat jauhot miehellä pussissa :D Kyllä siinä vaiheessa alkais hälytyskellot soida.
 
  • Tykkää
Reactions: Hansu81 ja Cassyput
"northern soul"
Joo, no mä huomasin et hän oli kiinnostunut musta ihan muussa mielessä ja se mormonius oli vain sinä hetkenä "väline" päästä tekemään tuttavuutta, koska hän toisteli monta kertaa että mahtavaa tutustua ja onneksi tavattiin.
:D

Melkein provotutka piippaa jo.
Olin makin 2-kymppisena naiivi, mutta en sentaan naurettavan holmo.
 
[QUOTE="humppa";29552667]Luovutan :) Ethän suutu, jos myöhemmin kysyn tästä asiasta?[/QUOTE]

Kysy ihmeessä! Erittäin varmasti on uskollinen tuolle uskonnolleen, mutta se ei tarkoita etteikö olisi kiinnostunut myös muista asioista!
 
Peyote
Miks annoit numeros? Miks sovit tapaamisia? Mitä ihmettä, saisko sun mies mennä jonkun naisen kaa kahville? Ei sais.


Keksitkö sä päästäs näitä juttuja, kun on vaikee uskoo että kukaan todellinen henkilö tälläsiä kirjottelis.
 
Joo, no mä huomasin et hän oli kiinnostunut musta ihan muussa mielessä ja se mormonius oli vain sinä hetkenä "väline" päästä tekemään tuttavuutta, koska hän toisteli monta kertaa että mahtavaa tutustua ja onneksi tavattiin.



Sama kikka, ku lehtimyyjät toistelee aina: mahtava juttu, ku sain sut kiinni! Onneksi voidaan nyt puhua puhelimessa, oot niin loistava asiakas aina!"
 
  • Tykkää
Reactions: Susimieli
Alkuperäinen kirjoittaja yök mikä tyyppi;29552671:
Kerro nyt mistä sen nyt sitten tietää varmasti? Ja noi mainitsemasi lauseet nyt ei meinaa mitään, varsinkin tossa asetelmassa...
Lauseet ei tosiaan kerro, vaan sen vain huomaa. Tiedän millon mies on kiinnostunut, niin kun suurin osa naisita varmasti. En kiellä, etteikö hänen tarkoitus ja missio ole tuon tehtävänsä harjoitus täällä ja selvästi se on lähellä sydäntä. Mutta mä olen todella avarakatseinen ja siitä hän piti, pohdiskelen ja juttelen ihan kaikkea. Avoin kirja. Joten mulle kaverina toi ei ole ongelma et hänellä on oma kulttuurinsa.
 
"omg"
Sulla kyllä viiraa päässä pahemman kerran. Teit oikein, kun et puhunut tästä kenelekkään tai jos kerrot niin varmista, että kuuntelijalla on tena housuissa, mulla ainaki vähän lirahti pöksyihin ku tätä luki.
 

Yhteistyössä