The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miksi muuten oot tinku päättänyt ettei sulle tule lapsia? Etkö halua vai etkö usko löytäväsi sopivaa miestä?
Aina olen halunnut mutta elämä ei aina mene niin kuin on ajatellut.Enkä usko löytäväni sellaista miestä jonka kanssa haluisin,exän kanssa halusin mutta...no joo. En halua olla "vanha" ensisynnyttäjä ja suurin osa miehistä on jo lapsensa tehnyt eivätkä lisää halua. Enkä halua tehdä niitä ihan kenen kanssa tahansa, mutta suurin syy on syy josta en täällä halua avutua.
 
kahvikirahvi
Aina olen halunnut mutta elämä ei aina mene niin kuin on ajatellut.Enkä usko löytäväni sellaista miestä jonka kanssa haluisin,exän kanssa halusin mutta...no joo. En halua olla "vanha" ensisynnyttäjä ja suurin osa miehistä on jo lapsensa tehnyt eivätkä lisää halua. Enkä halua tehdä niitä ihan kenen kanssa tahansa, mutta suurin syy on syy josta en täällä halua avutua.
Mun mielestä iän ei pitäis olla este lapsien saamiselle, nuorihan sä vielä oot. Oon ihan varma että ehit vielä löytää sellasen ukkelin kenen kanssa niitä lapsia passaa tehdä.

Älä oo niin negatiivinen, kyllä se siitä :hug: Ja suosittelen kans maisemanvaihdosta sieltä tuppukylästä, meressä on enempi kaloja kun lätäkössä.
 
kahvikirahvi
Ja elämä yllättää, mä en edes halunnut lapsia ennen kun huomasin että raskaana ollaan. Eikä mun pitänyt edes tykätä miehistä.
Voitko kuvitella mikä identiteettikriisi iski kun puolessa vuodessa sitä olikin kakslahkeisen avovaimo ja paksuna, pian perheenäiti.

Että äläpä vielä heitä kirvestä kaivoon.
 
Mun mielestä iän ei pitäis olla este lapsien saamiselle, nuorihan sä vielä oot. Oon ihan varma että ehit vielä löytää sellasen ukkelin kenen kanssa niitä lapsia passaa tehdä.

Älä oo niin negatiivinen, kyllä se siitä :hug: Ja suosittelen kans maisemanvaihdosta sieltä tuppukylästä, meressä on enempi kaloja kun lätäkössä.
No joo, mutta suurin syy on toi viimenen lause, että löyty mies tai ei niin sitä jälkikasvua ei välttämättä tule siltikään. Mutta enpä nyt halua tästä aiheesta sen enempää avautua. oon ajatellut että jos sen oman arvoisen kumppanin edes löytää niin sekin on jo paljon se.
 
Mustakin alkaa muuten tuntua että ois kipeeksi tulossa. Kurkkuun sattuu.
:hug: toivottavasti et ole.

Joka puolella kyllä tuntuu nyt kaikki olevan enemmän ja vähemmän kipeinä. Osa makaa aivan raatona sängyn pohjalla. Mie niin toivon, että ei taudit tänne löydä tietänsä. Viikon päästä olisi loma ja tarkoitus lähteä vähän reissuun. Miun tuurilla.... :kieh:.
 
No, kyllä sitä ehtii huomennakin. :) Paranemisia!

Helevetti, kun meillä on asuintilaa vain 115 m2 ja huoneet pieniä, niin joka paikka on ihan täynnä pyykkiä näin viikonloppuisin...
No huomenna on sitten mentävä töihinkin jo että eiköhän tässä pidä pikkuhiljaa taas ottaa itteään niskasta kiinni. Vaikka ei tää olo nyt vieläkään mikään huippuhyvä ole mutta sellanen kuitenkin että töihin on mentävä.Aika ytynen flunssa ja varsinkin kurkkukipu ollut mut noi lääkkeet on kyl helpottanut oloa.Kurkkuhan oli ihan kauhees kunnossa kun siellä ihan kunnon tulehdus.
Pikkasen tossa oli pakko suurempia roskia imuroida pois mut tiskit jää suosiolla huomiseen. Pykkikone on kyllä surrannut useampanakin päivänä niin vaatteiden kuin petivaatteiden osalta kun on ollut aikaa pestä aamusta iltaan.
 
No huomenna on sitten mentävä töihinkin jo että eiköhän tässä pidä pikkuhiljaa taas ottaa itteään niskasta kiinni. Vaikka ei tää olo nyt vieläkään mikään huippuhyvä ole mutta sellanen kuitenkin että töihin on mentävä.Aika ytynen flunssa ja varsinkin kurkkukipu ollut mut noi lääkkeet on kyl helpottanut oloa.Kurkkuhan oli ihan kauhees kunnossa kun siellä ihan kunnon tulehdus.
Pikkasen tossa oli pakko suurempia roskia imuroida pois mut tiskit jää suosiolla huomiseen. Pykkikone on kyllä surrannut useampanakin päivänä niin vaatteiden kuin petivaatteiden osalta kun on ollut aikaa pestä aamusta iltaan.
Aika yty flunssa ilmeisesti joo, sait kuitenkin tän kuluvan viikon lopun olla saikulla?
Täällä on kanssa siivottu porukalla koko päivä, kohta alkaa loppu näkyä ja paikat taas muutaman päivän vähän siistimpiä...



Se on näemmä toi Miina Maasola nyt kuollut, jäi mieleen varsinkin Vuonna 85-elokuvasta...
 
Aika yty flunssa ilmeisesti joo, sait kuitenkin tän kuluvan viikon lopun olla saikulla?
Täällä on kanssa siivottu porukalla koko päivä, kohta alkaa loppu näkyä ja paikat taas muutaman päivän vähän siistimpiä...



Se on näemmä toi Miina Maasola nyt kuollut, jäi mieleen varsinkin Vuonna 85-elokuvasta...
Koko viikon olen ollut mut vasta torstaina sain lääkekuurin,joku streptokokin pahempi versio kuulemma.No kyllä olokin oli sellanen ,mutta nyt tosiaan jo helpottaa kun sai lääkityksen. Ja sitten poskiontelot ja kuume, että kyllä siinä on ihan tarpeeks ollut. Kunhan nyt mensi ekal lääkityksel ohi ettei uusiudu.
 
kahvikirahvi
Jos auton akku ei ole latautunut sen vertaa että auto lähtis käyntiin niin räjähdän, koska motonettikään ei oo tänään auki eikä tuu tähän hätään läheltä mieleen mitään paikkaa josta sais akun ostettua.
Tartten autoa huomenna koska pitää kysellä työharjottelupaikkaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä