The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Professional Griefer
Mä en oo kuunnellu ollenkaan ton Floorin vetoja.

Mulla on kaikki NW albumit, koska se on ikuisesti mun lempiorkesteri, mutta en mä Anetestakaan erityisesti pidä.

[video=youtube;bARtwOYHHrg]http://www.youtube.com/watch?v=bARtwOYHHrg[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Professional Griefer
Mä sain Indican ensimmäisen levyn mun isäpuolelta lahjaksi :) Se oli kyllä ihana ihminen, ja arvosti musiikkia samallailla ku minä, vaikkei meillä ollu sama musiikkimaku. Sain siltä myös Nightwish-kirjan syntymäpäivälahjaksi. Se on ehdottomasti yksi mun kalleimmista aarteista.

Muistan vaan ku kuuntelin sitä levyä, söin joululahjaksi saatuja suklaita ja pelasin Spyroa pleikkarilla :D Parhaita nuoruusmuistoja!
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Professional Griefer
Tää on mun Indica-lemppari :3

[video=youtube;ybK0rqaW8-w]http://www.youtube.com/watch?v=ybK0rqaW8-w[/video]

Tosi hyvät sanat.

"pahuutta nähdä voi missä vain tahtoo
rumuus ei rumalta tuu loppumaan
jokaisen varjeltava on omaansa
käännyn kun vielä en katkera oo"
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Oiiiiii, proffalla on kotona tollanen chinculaada!! Söpö.. Minä kiskon kahvia naamaan ja lähden välivouhkaksi töihin.. Typeriä vuoro tuo välivuoro. Meet myöhään, pääset myöhään. Mitään et kerkee aamusta, et illasta... Leppoisaa söndaagia!!
 
kahvikirahvi
Myydään elämää nähnyt Nalle Puh lentokone/mopo, patterit/valot/äänet ei enää toimi (itse ainakaan en niitä saa enää toimimaan), renkaissa maalarinteippiä ettei lattiaan ole tullut jälkiä, ropellissa purentajälkiä. Kaikesta huolimatta mopedi on meillä ollut kovassa käytössä ja lempileluna. 10 e

Paras ilmotus nettikirppiksellä aikoihin :-D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Huomenta Kiraffi! On se niin väärin, sotsin kisat syrjäyttää töllöstä ohjelmat. Late Lammas jäi tulematta.
Huutiksessa näkee joskus myös hyviä ilmoituksia. Hyvä tuoli, vain sataa egee, verhoilu ihan rikki, mutta tilaisuus näppäräsormiselle tee-se-itse-verhoilijalle.
 
kahvikirahvi
Ää mä koitan tässä laskeskella tässä tän kuun budjettia. Ei näytä ihan toivottomalta :) On se opintolaina vaan ihan jees vaikka onkin vähän tylsää ettei pärjää ellei sitä nosta. Mutta helpottaa se pieni summa kuukaudessa mitä nostan, niin ihan älyttömästi.
 
kahvikirahvi
Jeah pp on saanu tänä viikonloppuna jo kaks tarraa tauluunsa :heart:

Se tuli äsken ite ilmottamaan että nyt on kakkahätä ja meni nätisti pelleilemättä potalle :heart: :heart: Reipas iso poika! Eikä oo tänään vielä kiukutellukaan.
 
kahvikirahvi
Mitenhän sitä sais päivän kulumaan kun mp nukkuu kämpällään kun on varmaan valvonut eilen myöhään, ja kaverikin tulee vasta muutamna tunnin päästä kun on saanu muksunsa päiväunet hoidettua.
 
Huomenta!

Menee hermo tähän hel*etin koneeseen:kieh: Ainakin 5 kertaa jo kesken kirjottamisen yhteys katkennut! Kone sai nyrkistä oikeen kunnolla et varmaan hajoo koko kone kohta tai sitten heitän sen partsilta pian alas :mad:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä