The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en enää käytä :D Nyt käyn talvisin kerran auringossa hakee rusketuksen ja kesällä otan ihan kotona. Sen aikaa ku oon valkonen, niin sit oon valkonen.

Mut mä taas löysin jossain vaiheessa, että Nivean sellanen medium oli paras ja vielä kosteusvoiteeseen sekoitettuna.
en minäkään arjessa käytä, mutta jos on jotain spessumpaa tiedossa niin sitten :) varsinkin nyt vielä kun paino on taas pudonnut niin kehtaa hyvillä mielin olla. kohta ollaan taas omassa normipainossa, noi kolmen vuoden takaset raskauskilot tippuneena
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29549431:
Onneksi olkoon. Varmasti on hyvä mieli :).
on :) toki niitä kiloja ei paljoa ollut, mutta sen verran että kaikki olemassaolevat housut puristi. mieltä lämmitti kun yksi tutuntuttu sanoi, että ei ikinä uskoisi mulla olevan useita pieniä lapsia
 
Mä en oo päättäny mitään, oon harkinnu asiaa. Ei mun sillon ekallakaan kerralla pitäny lopettaa, päätin et poltan vaan viihteellä, mut sitten en käynykään viihteellä. Nyt jos pyrkis viihdetupakointiin niin se olis kyllä jees. Mutta sitten kun koulu loppuu niin se on stopstop.

Jep. Joillekin on helpompi lopettaa kun toisille. :)
Mulla tulee itellä semmoset vierotusoireet että... Pitäis varmaan hakea se paketti lääkäriltä.
 
kahvikirahvi
Joo ei se ilman oleminen oo vaikeaa, ei tuu vieroitusoireita tai semmosia. Tekemisen puute vaan ja himo napostella. Mut sen lopetuksen päättämiseen tarvii sellasen fiiliksen, mikä on nyt hukassa.
 
kahvikirahvi
Mun vatsa otti osumaa pp.tä odottaessa. Kyllä siitä nätin sais jos jaksais treenata, mut tässä elämäntilanteessa ei oo oikein aikaa.


Mut nyt tarttis nukkua, kello on liikaa. HY kaikille!
 
Professional Griefer
Mun maksa on raskaana alkoholille, mulla on siks raskausarpia ja selluliittia.

Mut tehokkaasti oon poistanut kaikki kroppakuvat koneelta ja oon hyvä pukeutuu, näytän silti hyvältä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä