The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Professional Griefer
Iltaa ! Onko täällä enää ketään?:D

Tänään pitänyt kiirettä, eikä ole tänne ehtinyt... Illasta postin ja sähköpostin selvittelyä Ja siitäkin meni palstailuaikaa.
Jännä juttu taas, yritin saada pankista joustoluottoa, ei myönnetty, mutta hain netistä ja kas vain...: "Teille on myönnetty OP-Joustoluotto". :D
Mihin sä lainaa haet? Eiks sulla pitäny olla jotkut 120 000e vuositulot.
 
Mihin sä lainaa haet? Eiks sulla pitäny olla jotkut 120 000e vuositulot.
OLI, entisessä elämässä. Nykyään yh-isänä se työntekotahti olis mahdottomuus ja kun 35 tuli täyteen, alkoi se tahti olla vähän turhankova. Aamuisin kun kuudelta lähti töihin stressistä oksentamalla ja illalla puoli yksitoista tuli kotiin syömättä mitään koko päivänä. Ei ollut kivaa.
130000 euron vuosituloista pudottu 28000 euron vuosituloihin ja eron jälkeen jäi pelkkää velkaa. Eli raha-asiat perseellään, mutta onnellisempi. :)
 
kahvikirahvi
Ai niin, muistan. :( Luulin vaan, että se lakko alkoi jossain vaiheessa uudestaan.
En minä saarnaa, 20 vuotta yli oon nyt polttanut...
Sen piti alkaa, mutta siinä vaiheessa kun olin teljenny itteni kotoa ulos uudenvuoden aattona tilillä oleessa 5e rahaa, ja ovenavausmaksu olis ollu käteisellä 40e ja laskulla 60e, ei tuntunut hyvältä ajatukselta lopettaa. Eikä varsinkaan siinä vaiheessa kun lähettiin hakemaan kissaa hoidosta ja lainaamasta rahaa porukoilta, sovittiin että jäädään yöksi koko perhe kun arkena ovenavauspalvelu on 15e, huomattiin että pp.n vaipat unohtu kotia ja porukoilta lähin 24/7 kuappa on 40km päässä jotta... :)

Mä lopetan sitten kun oon valmistunu tosta paskalaitoksesta. Siellä ei selviä ellei pääse välillä ulos tuulettamaan keuhkoja, sen verran vituttaa joka päivä.
 
Sen piti alkaa, mutta siinä vaiheessa kun olin teljenny itteni kotoa ulos uudenvuoden aattona tilillä oleessa 5e rahaa, ja ovenavausmaksu olis ollu käteisellä 40e ja laskulla 60e, ei tuntunut hyvältä ajatukselta lopettaa. Eikä varsinkaan siinä vaiheessa kun lähettiin hakemaan kissaa hoidosta ja lainaamasta rahaa porukoilta, sovittiin että jäädään yöksi koko perhe kun arkena ovenavauspalvelu on 15e, huomattiin että pp.n vaipat unohtu kotia ja porukoilta lähin 24/7 kuappa on 40km päässä jotta... :)

Mä lopetan sitten kun oon valmistunu tosta paskalaitoksesta. Siellä ei selviä ellei pääse välillä ulos tuulettamaan keuhkoja, sen verran vituttaa joka päivä.
No joo, ymmärrän...:D
Henk.koht. oon jo monta vuotta päättänyt lopettaa joka iltaröökillä, että nyt loppuu ja aamulla palaa taas...
 
Professional Griefer
Siitä jos vähän tajuaa tuota läikikkyyttä ja värieroja....


Mulla oli käsissä sellasii viirui ihan. Vaikka kuorin sitä ennen, levitin sitä alasti ja hypin itteni kuivaks ja koskematta mihinkään niin kauan ku se imeyty.
 
kahvikirahvi
No joo, ymmärrän...:D
Henk.koht. oon jo monta vuotta päättänyt lopettaa joka iltaröökillä, että nyt loppuu ja aamulla palaa taas...
Mä en oo päättäny mitään, oon harkinnu asiaa. Ei mun sillon ekallakaan kerralla pitäny lopettaa, päätin et poltan vaan viihteellä, mut sitten en käynykään viihteellä. Nyt jos pyrkis viihdetupakointiin niin se olis kyllä jees. Mutta sitten kun koulu loppuu niin se on stopstop.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä