The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Professional Griefer
Ja ne Disney-piirrettyjen musiikit on vaikeinta kestää.. Aladdinissa muistaakseni kyynelehdin niiden musiikkien takia :D

Voi niitä vanhoja, hyviä piirrettyjä. Varsinaista paskaa ovat nykyanimaatiot/piirretyt verrattuna niihin. Olen kyllä syntynyt juuri oikeaan aikaan, mun lapsuudessa ei muuta ku mahtipiirrettyjä ollukaan.

Prätkähiiret, Turtlesit, Leijonakuningas, Aladdin, myöhemmin Cartoon Networksin Hanna&Barberan piirretyt ja Pokemon..
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
kahvikirahvi
Ja ne Disney-piirrettyjen musiikit on vaikeinta kestää.. Aladdinissa muistaakseni kyynelehdin niiden musiikkien takia :D

Voi niitä vanhoja, hyviä piirrettyjä. Varsinaista paskaa ovat nykyanimaatiot/piirretyt verrattuna niihin. Olen kyllä syntynyt juuri oikeaan aikaan, mun lapsuudessa ei muuta ku mahtipiirrettyjä ollukaan.

Prätkähiiret, Turtlesit, Leijonakuningas, Aladdin, myöhemmin Cartoon Networksin Hanna&Barberan piirretyt ja Pokemon..
Eikä saa unohtaa Teenage mutant ninja turtlesia :attn: Muumeja, vaikka ne on toki klassikko edelleen. Spiderman oli kans tosi hyvä piirretty.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Professional Griefer
Eikä saa unohtaa Teenage mutat ninja turtlesia :attn: Muumeja, vaikka ne on toki klassikko edelleen. Spiderman oli kans tosi hyvä piirretty.
Mähän listasin Turtlet.. senkin sokea :D

JA SE PELI! Muistatko? Tai muistaako joku muu, Nintendo 8bittisen Turtles peli, aiai. Meillä oli myös nuorisotalolla semmonen iso peliautomaatti, jossa oli se sama peli.
 
kahvikirahvi
Mähän listasin Turtlet.. senkin sokea :D

JA SE PELI! Muistatko? Tai muistaako joku muu, Nintendo 8bittisen Turtles peli, aiai. Meillä oli myös nuorisotalolla semmonen iso peliautomaatti, jossa oli se sama peli.
Oho, ois kannattanu näköjään ottaa silmä käteen :D


Oon pelannu tota turtlesia kyllä jossain, mutta meillä ei koskaan ollu nintendoo. Pleikkari saatiin joskus kun olin muistaakseni seittämän vanha.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29549113:
Kaikki notkuu ketjussa hipihiljaa :O
Käväisin happihypyllä.
Olen vielä jonkin aikaa. Viime aikoina melko monet yöt on menny nukkuessa ihan normaalin ihmisen lailla, mut valvomisöinäkin olen pyrkiny pistämään koneen kiinni suurinpiirtein puoliltaöin. Koneella roikkuessa kun ei ainakaan nuku.
 
Iltaa ! Onko täällä enää ketään?:D

Tänään pitänyt kiirettä, eikä ole tänne ehtinyt... Illasta postin ja sähköpostin selvittelyä Ja siitäkin meni palstailuaikaa.
Jännä juttu taas, yritin saada pankista joustoluottoa, ei myönnetty, mutta hain netistä ja kas vain...: "Teille on myönnetty OP-Joustoluotto". :D
 
kahvikirahvi
Iltaa ! Onko täällä enää ketään?:D

Tänään pitänyt kiirettä, eikä ole tänne ehtinyt... Illasta postin ja sähköpostin selvittelyä Ja siitäkin meni palstailuaikaa.
Jännä juttu taas, yritin saada pankista joustoluottoa, ei myönnetty, mutta hain netistä ja kas vain...: "Teille on myönnetty OP-Joustoluotto". :D
Ne soittaa maanantaina ja sanoo että vitut me mitään luottoa myönnetä :D


Eikö olis aika myydä mökki tai torppa velkojen hillitsemiseksi ennenkun tule velkojen takia konkurs, konkurs.
 
Iltaa ! Onko täällä enää ketään?:D

Tänään pitänyt kiirettä, eikä ole tänne ehtinyt... Illasta postin ja sähköpostin selvittelyä Ja siitäkin meni palstailuaikaa.
Jännä juttu taas, yritin saada pankista joustoluottoa, ei myönnetty, mutta hain netistä ja kas vain...: "Teille on myönnetty OP-Joustoluotto". :D
Ehtoota.

Pankkien rahat on nykyisin bitteinä. Yrittävät päästä eroon konttoreista ja asiakaspalvelusta, joten käytössä on kaikki kannustimet millä ihmiset siirtyis asioimaan ainoastaan netissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Salla07
kahvikirahvi
Ehtoota.

Pankkien rahat on nykyisin bitteinä. Yrittävät päästä eroon konttoreista ja asiakaspalvelusta, joten käytössä on kaikki kannustimet millä ihmiset siirtyis asioimaan ainoastaan netissä.
Mikä on ihan perseestä koska sitten kun konttorit on sulki tulee lisää työttömiä, ja sitten kun interwebbi kaatuu niin kukaan ei saa palvelua mistään.



Go for it..
 
Ne soittaa maanantaina ja sanoo että vitut me mitään luottoa myönnetä :D


Eikö olis aika myydä mökki tai torppa velkojen hillitsemiseksi ennenkun tule velkojen takia konkurs, konkurs.
Hope not. :D Mökki on velaton eikä edes mun nimissä...
Tämä on vain taktikointia, kun verot söi ensi kuun palkan, toukokuulle sovittu iso rojekti, jolloin saa maksettua tuon joustoluoton pois, nou hätä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä