Mä en pidä ruoanlaitosta, enkä ole siinä erityisen hyvä, joten sen verran ymmärrän ap:ta, mutta lihapiirakat ja nakit kuulostaa aika pahalta... Niissä on niin paljon huonoa rasvaa, että kyllä 5 kertaa viikossa on ihan liikaa. Miksei tosiaan niitä "parempia" eineksiä?
Meillä onneksi mies vastaa pääasiassa perheen ruokahuollosta ja tekee maukasta ruokaa samassa ajassa kuin itse vielä ihmettelisin jääkaapin ovella. Kyllä minäkin teen tylsiä jauhelihakastikkeitani ja sosekeittoja, jos mies ei ole kotona tai jos mulla on vapaapäivä. Ei se mieskään ihan joka ilta jaksa kokkailla ja jos ollaan kovin väsyneitä, turvaudumme vaikkapa kaupan makaronilaatikkoon tai pinaattikeittoon. Vapaapäivinä syömme yleensä vain yhden kunnon ruoan iltasella. Lounas korvataan usein jollain pinaattiletuilla tai karjalanpiirakalla tai voileivällä+kananmunalla. Ennen vältimme eineksiä oikein todella, mutta nyt ei vaan jaksa, enkä tosiaan osaa pitää kaikkia eineksiä huonoina vaihtoehtoina. Jos vaikka aloittaisit siitä, että otat niiden lihisten ja hamppareiden sijaan vaikka sen makaronilaatikon eineshyllystä?