Olenko huono äiti, kun syötän lapsilleni lähinnä..

Kyllä meillä vaan lasten herkku on kukkakaali, varsinkin raakana. Toinen on erilaiset juustot, mitä jotkut pitävät ihmeellisenä, että alle 2v syö esim valkohomejuustoa, toki paljoa ei voi antaa suolaisuuden takia. Eipä kyllä meidän lapset nirsoile kun ovat saaneet kaikkea maistaa pienestä asti sormiruokana, mitä me aikuisetkin syömme ja ei todellakaan ole saaneet mitään henkilökohtaisia erikoisherkkuaterioita, jos ei tarjolla oleva sapuska maistu..

Enkä yhtään ihmettele että nimimerkillä Laina on vaikeaa, eihän nuo lapset ole edes välttämättä nirsoja, vaan sinä mahdollistat heidän valtapelinsä. Kuka tahansa normaalijärkinen ovela lapsi alkaisi nirsoilla tuossa tilanteessa, kun oppii että nirsoilusta saa palkkioksi lempiruokaansa!

Pin
[QUOTE="Liisi";29563922]Sinäänsä olen sitä mieltä että 15minuutissa voi tehdä ruuan, ja yleensä teen sen edellisenä päivänä, mutta voin olla myös varma, ettei meidän perheessä tuota söisi edes aikuiset. Terveellinen, kyllä!, mutta terveellisyys ei auta jos se jää lautaselle.
Syövätkö omat lapsesi mukisematta esim. Kukkakaalia?[/QUOTE]

Syö.

Mun iso tyttö soitti aamupäivällä, että olenko kotona jos hän tulee käymään ennenkuin menee töihin. Puolessa tunnissa tekaisin valmiiksi pottumuusin (alusta alkaen itse, ei pussi- eikä pakastemuusia) ja lihapullat (okei, laitoin parjattua sipulikeittoa koska tykkään siitä mausteena enkä voi sietää niitä aitoja lötköjä sipulinpaloja lihapullien sisällä) ja salaattia. Tyttö sai syödäkseen ennen töitä ja tuosta riittää muillekin kunhan palailevat koulusta ja töistä. Ei se ruuanlaitto voi ajasta olla kiinni.

Yhteistyössä