Hui kun täällä on aina melkein sivu tekstiä vaikka pari kertaa päivässä käy, ihanan aktiivista!
Viime ryhmässäkin (Toukomuruissa) kirjoiteltiin muttei lainkaan tätä tahtia! ^_^
Emeli- eihän meillä sitten ole välimatkaa kuin parikymmentä kilsaa!
Kalpeakuu, toivon TODELLA että sulla on kaikki siellä hyvin, kuulostaa niin tutulta ja mulla päätty huonosti, mutta yhtälailla voikin olla iloinen yllätys siellä! Mä pidän sormet ristissä et sulla ois vaan joku sekaannus ja kaikki hyvin!
nuorallatanssija mua nauratti toi pieni lämpöily (37), mulla on nyt raskaana ollessa koko ajan vissiin lämpö päälle 37, mutta mun normilämpökin on tooosi korkea!
Ihmettelen miten mulla ei oo kylmä kun kaikilla muilla tuntuu olevan ja ruumiinlämpö on kuitenkin noin korkea. Olen aina ollu silti lämminverinen ja kuumissani talvellakin toppi päällä sisällä..
Äitini sanoi minua pienenäkin jo patteriksi kun olin aina lämpimämpi kun muut lapset.
Mimzy todellakin saa sairaslomaa pahoinvoinnin takia, itse olen oksentanut pian kuukauden päivät, kolme viikkoa ollut sairaslomalla ja ens viikko ainakin kirjotettu vielä lisää. Olen itse sellaisessa työssä mistä ei vaan voi lähteä oksentamaan vähän väliä, maanantaina yritin olla sielä mutta koko aamupvä meni vessassa niin totesin että ihan turha vielä yrittää. Nyt haet sairaslomaa, sullahan on kroppa ihan ylikierroksilla koko ajan jos jatkat noin eikä se todellakaan ole hyväks pikkuiselle!! Jaksamisia!! :hug:
Ihanaa kun on tullut lisää porukkaa ryhmään, TERVETULOA UUDET!!
Mulla on mennyt koko viikko pahoinvoidessa, eikä tunnu helpottavan. On jo niin tylsää et tekee mieli jopa siivota, mikä on harvinaista! Ruokahimotuksista kun puhuitte niin mulla oli viimeks, ja on nyt taas himotuksena ollut PIZZA! Siis ihan mieletön himo! Mutta eihän sitä voi kovinkaan usein vetää, epäterveellistä ja suolaista kun on. Nyt uutena on tullut mausteiset ruoat. Olen varmaan kaks kertaa elämässäni syönyt intialaista ruokaa, mut tällä viikolla alkoi ihan hulluna himottaa just intialainen. Eihän täällä pikkukylässä semmosia ravintoloita ole niin mies toi mulle kaupasta jonkun einesintialaisen pahimpaan hätään.
Siinä oli mausteissa inkivääriä, mutta uskaltauduin silti syömään, ei siinä paljon voi olla... ja jos kerran... Veljen vaimo on puoliksi intialainen, täytyykin pyytää häntä valmistamaan mulle pakastin täyteen ruoka-annoksia!
Tänään on tehnyt mieli mausteista paellaa (2x sitäkin maistanut elämässäni). Niin outoa että nyt tekee mieli kaikkia mistä ennen en ole niin ollut innoissani.
Tulipa romaani. Innostatte kirjottamaan aina täällä!
Ihanaa (pahoinvoinneista ja kolotuksista huolimatta) odotusta kaikille!!!
Maikkki & minimöö 9+2 (8+2?)