Mies oli kiinnostunut jo ennen raskautumista. Hellä ja suojeleva. Latasi tabletilleen sovelluksen, josta näki sikiön viikko viikolta kehitysvaiheineen ja sitä välillä luki. Siinö näki kedkivertosikiön oikeas koossa ja mallas sitä välil vatsaani.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja...Tottakai pystyy olla mukana raskaudessa, mutta hormoonien puuttuessa tunnepuoli on erilaatua!
Yleisestiottaen pidän ihanteena että molemmat ovat mukana raskaudessa, ja sitä jäätelöä haetaan huoltsikalta vaikka keskellä yötä, tai silloin kun pallomaha niin haluaa.:saint:
Lispetti, kiitos hyvistä linkkauksista.
Huolimatta omista tunteistaan tai tunteettomuudestaan, sekä kyvystä sisäistää/hallita tilanne, niin sanoisin että silti on itsekästä ettei omaa lastaan kantavaa huomioi mitenkään raskauden edetessä, eikä mene koskaan ultriin tai nla:an mukaan. Jotain epänormaalia tunnekylmyyttä ja empatiakyvyttömyyttä tuntuu sellaisella olevan.
Kyllä mun mies oli kiinnostunut, puhui vauvasta ja mietti aina minkä kokoinen se on milloinkin. Tuli neuvolaan mukaan aina kun pääsi, yritti järjestää työt niin.
Oon raskaana,viikkoja 16.Mies ei ikinä kysy mitään vauvan liikkeistä,ei ole kiinnostunut mitenkään,sen elämään tää raskaus ei ole muuttuvia tekijöitä tuonut (juo olutta samalla tavalla mitä ennen,menee ja tekee "vapaasti" -jopa enemmän,mitä mun ollessa ei-raskaana),istuu pällöttää alvariinsa netissä..Meillä ei puhuta mitään mistään,ei ole hellyyttä,ei suukkoja,ei seksiä - kaikki on kuollutta!!Meillä ei oile mitään yhteistä!Minä oon se joka ramppautuu yksin joka hemmetin paikassa(siis neuvolat,lääkärit..)
Tiedän olevani ruma ja läski kasvavine vatsoineni.. mutta molemmat tahtoi lapsen(mies etunenässä ehdotti tätä).
Miten kiinnostuneita/inoostuneita teidän miehet on olleet raskausaikana?
Mies oli kiinnostunut jo ennen raskautumista. Hellä ja suojeleva. Latasi tabletilleen sovelluksen, josta näki sikiön viikko viikolta kehitysvaiheineen ja sitä välillä luki.
Sama meillä. Jutellut kaikille kolmelle lapselle jo mahaanSilitellyt, ottanut potkuja vastaan ym. ym. Ollut ylisuojeleva, kantanut mulle herkkuja jne.