Ylklätyksenä sainkin joulurahaa pikkusen ja nyt pitäisi keksiä miehelle synttärilahja ja joululahja :wave:
Jotain edullista kuitenkin, sen verran vähän on rahaa käytettävissä.
Mutta mitä se on?
Taas sama ikuisuus ongelma eli miehen toiveet lahjastaan on, ei mitään turhaa ja tarvitsee ajopuvun, pohjapanssarin jne.. noita ei mun varallisuudella saa enkä osain oikeita ostaakaan.
Mielessä myös t-paita (pitää aina t-paitaa, oikeaalla logolla varustettu tietenkin
) T-paita maksaa pyöreesti 60e ja mun mielestä se on liian kallis tähän hätään ja pitäis toinenkin lahja ostaa.
Mitä ihmettä se pieni kiva vois olla?
Ihan yllätyksenä tuli, että saisinkin jotain ostettua, joten en ole miettinyt asiaa sen enempää. Tänään pitäisi lasten kanssa ostoksille lähteä.
Mitä teidän miehet saa joululahjaksi ja mikä vois olla se syntymäpäivälahja?
Jotain edullista kuitenkin, sen verran vähän on rahaa käytettävissä.
Mutta mitä se on?
Taas sama ikuisuus ongelma eli miehen toiveet lahjastaan on, ei mitään turhaa ja tarvitsee ajopuvun, pohjapanssarin jne.. noita ei mun varallisuudella saa enkä osain oikeita ostaakaan.
Mielessä myös t-paita (pitää aina t-paitaa, oikeaalla logolla varustettu tietenkin
Mitä ihmettä se pieni kiva vois olla?
Ihan yllätyksenä tuli, että saisinkin jotain ostettua, joten en ole miettinyt asiaa sen enempää. Tänään pitäisi lasten kanssa ostoksille lähteä.
Mitä teidän miehet saa joululahjaksi ja mikä vois olla se syntymäpäivälahja?