Olisi mielenkiintoista kuulla naisten näkemyksiä miehistä jotka harrastavat pelaamista

• Viestiketjun aloittaja Mietiskelijäää
  • Ensimmäinen viesti
Varmaan jokainen normaali terve nainen tykkää katsella miestä, joka kaivaa pihaa lihaksikkaana ja iho ehkä vähän hiestä kiiltäen (ei tarvi öljytä, kun työtä tehdessään mies hikoilee, taitaa olla vieras asia teille peliaddikteille). Näyttää vahvalta ja terveeltä ja hymyilee.

Voi apua millaisia kalmankalpeita hinteliä karvaisia rasvatukkia nuo monet pelaajamiehenkuvatukset puolestaan ovat. Ryhtikin menee huonoksi koneella könöttäessä. Ei sellainen pysty edes perhettään puolustamaan, jos jotain sattuu. Taitaa varsinaisia nössöjä vellihousuja olla IRL monet sotapelien kovikset...
niin että mies painaa kotona hulluna duunia ja nainen seuraa tätä sitten katseella ja huokailee tussu märkänä

anna mun kaikki kestää

• Tykkää
Reactions: Data
"vvieras"
niin että mies painaa kotona hulluna duunia ja nainen seuraa tätä sitten katseella ja huokailee tussu märkänä

anna mun kaikki kestää
Ja mies ei pitäisi treenatusta naisesta, joka käy lenkillä ja kroppa on timmi ja kiinteä? Mies seuraa katseellaan kaunista naistaan kun tulee suihkusta, muna pystyssä vai häh. Onko jotain väärin. Voin ihan rehellisesti sanoa, että mieheni töistä tullessaan hikisenä työvaatteet päällä on aika kiihottava näky. Kiihotun myös aina, jos mies tekee jotain fyysistä, esimerkiksi korjaa. Minkäs sille voin. Ja onko esimerkiksi lumen auraaminen ihan hullua duunia. Olen mäkin sitä tehnyt ja musta se on ihanan raikasta ja mukavaa työtä. Ja kuka edes puhui, että tarvitisi koko ajan jotain tehdä. Onko esimerkiksi leegoilla lapsen kanssa leikkiminen hyvin rankkaa, tai lapselle kirjan lukeminen. Tai ihan vaan sohvalla istuminen ja lapsen juttujen kuuntelu kun äiti vaikka siivoaa. Saakin siivottua paremmin kun lapset ei roiku jalassa ja pyydä koko ajan jotain kun isä pitää lapsille seuraa. Ei varmasti muuten ole rankkaa.

Mietiskelijäää
Huvittavinta tässä on se kuinka nämä ihmiset jostain mielikuvitksen sopukoista keksii mitä ihmeelisempiä ihmiskuvia ja tarinoita siitä minkälainen se kauhea pelaava ihminen oikein on. Oletteko te oikeasti psykoosissa, ei nuo teidän jutut kovin täysjärkisen jutuilta vaikuta, ei millään pahalla.

"vvieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelijäää;29463601:
Huvittavinta tässä on se kuinka nämä ihmiset jostain mielikuvitksen sopukoista keksii mitä ihmeelisempiä ihmiskuvia ja tarinoita siitä minkälainen se kauhea pelaava ihminen oikein on. Oletteko te oikeasti psykoosissa, ei nuo teidän jutut kovin täysjärkisen jutuilta vaikuta, ei millään pahalla.
Itse en ole kyllä keksinyt juttuja vaan ihan kerron tosiasioita esimerkiksi omasta miehestä tai miehen kavereista.

"vvieras"
Ja hei krut, nyt ollaan aikuisia, aikuisella ihmisellä on velvoitteita. Ei olla enään pieniä lapsimassa hiekkalaatikolla ilman huolta ja velvoitetta mistään. Kyllä sitä lapsenakin piti tiskikonetta tyhjentää kun äiti pyysi ja siivota huoneensa. Joskus piti ruohokin leikata. Vai eikö teillä? Onko teillä äiti aina tehnyt kaiken, siivonnut 15 vuotiaan poikansa huoneenkin? Aikuisen ihmisen on tehtävä asioita, jotka ovat myös väsyttäviä ja epämiellyttäviä. Jos ei tee, jonkun muun on tehtävä ne puolestasi tai sitten syöt vaikka sitä kaupan einesruokaa ja käytän niitä samoja likaisia boxereita päivästä toiseen ja pinoat ruokalautasia siihen tietokonepöydäle. Tunnen muuten erään miehen, jolla oli tiskikone, mutta osti kertakäyttöastiat, kun ei hän jaksa siivota.

Mutta elämästä pitää myös nauttia ja tehdä asioita joista pitää, kuten vaikka pelata, mutta on myös muistettava, että välttämättä edes joka päivä niitä asioita ei ehdi tekemään, riippuen elämäntilanteesta.

Mietiskelijäää
[QUOTE="vvieras";29463611]Itse en ole kyllä keksinyt juttuja vaan ihan kerron tosiasioita esimerkiksi omasta miehestä tai miehen kavereista.[/QUOTE]

Sinä ja sinun kaverisi tietenkin on sama kuin kaikki ne miljardit ihmiset jotka pelaavat. Koska ei ole olemassa elämää muualla kuin sinun sisäsiittoisen suppeassa maailmassa, eikö niin.

Mietiskelijäää
Mikset sinä vitun idiootti ymmärrä, että ihmiset pystyvät hoitamaan velvoitteensa työnsä ihan hyvin vaikka pelaavat. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa, yritä nyt painaa tämä kalloosi saatanan pässi.

[QUOTE="vvieras";29463624]Ja hei krut, nyt ollaan aikuisia, aikuisella ihmisellä on velvoitteita. ....[/QUOTE]

no sitähän mä just tarkoitinkin, mulla ainakin sapettais jos vaimo seurais kädet puuskassa (ja tussu märkänä) mun raatamista panematta itse tikkua ristiin

sietää muikkeleidenkin sentään jotain pikku askareita suorittaa

....
[QUOTE="vieras.";29462661]Luettelit lasten harrastuksia. Lapsille pelaaminen on erittäin hyödyllistä. Kun mies kasvaa aikuiseksi harrastukset muuttavat luonnetta ja täysin turhanpäiväinen leikkiminen loppuu.[/QUOTE]

Eli täällä kaksplussalla norkoilukin on lasten harrastus?
No, toisaalta, onko sillä nyt sit mitään väliä että onkin "lapsellinen" harrastus?
Jos itse tykkää iltaisin lukea kirjaa tai surffailla netissä, niin kyllä minusta niin saa tehdä. Ei tarvi tuntea paineita kun pitäis keksiä joku aikuismainen harrastus.

Mitä muuten nämä aikuisten harrastukset sitten on? Postimerkkien ja hyönteisten keräilykin taitaa olla tuon ns. turhaa energian ja ajan haaskausta, mutta silti ne on ns. vanhusten harrastuksia, eikö??

"vvieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelijäää;29463632:
Mikset sinä vitun idiootti ymmärrä, että ihmiset pystyvät hoitamaan velvoitteensa työnsä ihan hyvin vaikka pelaavat. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa, yritä nyt painaa tämä kalloosi saatanan pässi.
Yritä sinä kuule vaikka lukea mitä olen kirjoittanut ja tarkistaa, että ketä kirjoittaa mitkäkin eikä lokeroida eri henkilöiden puheita samaan lokeroon. Kaikki eivät pysty hoitamana velvoitteitaan, osa pystyy, kuten vaikka sinä. pelaaminen niin vähän, ettei se rajoita näitä velvoitteita on ok. Niin olen lähes joka viestissä kertonut. Muttet näemmä osaa lukea, sika. Eikäs pässi ole muuten miespuolinen lammas.

"vvieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelijäää;29463626:
Sinä ja sinun kaverisi tietenkin on sama kuin kaikki ne miljardit ihmiset jotka pelaavat. Koska ei ole olemassa elämää muualla kuin sinun sisäsiittoisen suppeassa maailmassa, eikö niin.
ei ole :)

"vvieras"
[QUOTE="koi";29463617]Tussun pitäisi kostua siitä kun mies pelaa jotain hikistä konsolia tunti toisensa jälkeen? Samalla kun muiden miehet nauttivat oikeasta elämästä ja ovat ilo silmälle ja lompakolle? Oikeesti?[/QUOTE]

Niimpä. Itselläni käy päinvastoin noista miehen pelaamisista. Kyllä aika helposti siinä halut menee kun toista katsoo.

"vieras."
Meihin verrattuna olet kyllä tasapainoinen, suvaitsevainen ja mukavan leppoisa heppu.

vierain
Niin sinä itse kysyit naisten näkemyksiä - sitä saa mitä tilaa!

Vai odotitko, että naiset ois jotenkin kovinkin kuumana netissä pelaavista lurkeista...

Mietiskelijäää
Niin sinä itse kysyit naisten näkemyksiä - sitä saa mitä tilaa!

Vai odotitko, että naiset ois jotenkin kovinkin kuumana netissä pelaavista lurkeista...
Valitettavasti kysyin, sekopäisempiä juttuja harvoin saa tosiaan lukea. Kyllähän minä olen aina tienny, että tässä maassa on umpihulluja vaikka kuinka paljon, mutta kun niihin itse törmää, niin kyllä sitä hämmästyy.

[QUOTE="vvieras";29463611]Itse en ole kyllä keksinyt juttuja vaan ihan kerron tosiasioita esimerkiksi omasta miehestä tai miehen kavereista.[/QUOTE]

"Voi apua millaisia kalmankalpeita hinteliä karvaisia rasvatukkia nuo monet pelaajamiehenkuvatukset puolestaan ovat. Ryhtikin menee huonoksi koneella könöttäessä. Ei sellainen pysty edes perhettään puolustamaan, jos jotain sattuu. Taitaa varsinaisia nössöjä vellihousuja olla IRL monet sotapelien kovikset..."

Omituisia kavereita miehelläsi...

Mietiskelijäää
[QUOTE="vieras.";29463661]Meihin verrattuna olet kyllä tasapainoinen, suvaitsevainen ja mukavan leppoisa heppu.[/QUOTE]

Sinä se tässä sitä turpaasi olet aukonut koko päivän, sitä saa mitä tilaa. Tuollaisten ääliöiden kanssa kuin sinä olet, niin loppuu suvaitsevaisuus ja leppoisuus.

"vvieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelijäää;29463699:
Sinä se tässä sitä turpaasi olet aukonut koko päivän, sitä saa mitä tilaa. Tuollaisten ääliöiden kanssa kuin sinä olet, niin loppuu suvaitsevaisuus ja leppoisuus.
Mistä päättelit, että vieras. on ollut täällä aukomassa koko ajan päätään. Vieraita täällä on pilvinpimein.

Voi voi
Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelijäää;29463699:
"Minkälaisia mielikuvia teille herää? Lähinnä tässä mietin, että kuinkahan vanhanaikaiset käsitykset naisilla on kyseisestä harrastuksesta, kun niihin törmää jatkuvasti ja tuntuu että monilla ei ole mitään hajua kyseisestä touhusta."

Kuulostaa ap kuule tosiaan siltä, että ei ole naimahommissa onni potkinut ja ottaa koville. Naisia vaan innostaa miestyyppi, joka on aidosti läsnä ihmisille ja perheelle, mukava ja huomioi muita, leikkii lasten kanssa ja on ahkera kotona ja töissä ja pitää huolta itsestään. Sorry - muutos on mahdollinen sinullekin - jollet ole jo liian koukussa tuohon pelimaailmaan.

njoo
Itse naisena olen tykännyt aina pelailla pelejä,sitten tapsin mieheni joka on WoW nörtti ja pelaa "vakavasti". nykyään meillä on yhteinen lapsi miehellä oma yritys ja pelaamme WoW;ia yhdessä. Pelaajiakin on erillaisia,on niitä joille pelaaminen on kaikki kaikessa,mutt aon niitäkin jotka elävät ihan sosiaalista elämää ja pelaavat.

jsksgkjn
[QUOTE="vvieras";29463590]Ja mies ei pitäisi treenatusta naisesta, joka käy lenkillä ja kroppa on timmi ja kiinteä? Mies seuraa katseellaan kaunista naistaan kun tulee suihkusta, muna pystyssä vai häh. Onko jotain väärin. Voin ihan rehellisesti sanoa, että mieheni töistä tullessaan hikisenä työvaatteet päällä on aika kiihottava näky. Kiihotun myös aina, jos mies tekee jotain fyysistä, esimerkiksi korjaa. Minkäs sille voin. Ja onko esimerkiksi lumen auraaminen ihan hullua duunia. Olen mäkin sitä tehnyt ja musta se on ihanan raikasta ja mukavaa työtä. Ja kuka edes puhui, että tarvitisi koko ajan jotain tehdä. Onko esimerkiksi leegoilla lapsen kanssa leikkiminen hyvin rankkaa, tai lapselle kirjan lukeminen. Tai ihan vaan sohvalla istuminen ja lapsen juttujen kuuntelu kun äiti vaikka siivoaa. Saakin siivottua paremmin kun lapset ei roiku jalassa ja pyydä koko ajan jotain kun isä pitää lapsille seuraa. Ei varmasti muuten ole rankkaa.[/QUOTE]

Mä en kauheasti jaksa lapioida pihalla. Duuni ja treeni verottaa sen verta fyysisesti. Oon hyvässä lihassa. Ai niin ja pelaan. Vaimo kans. Eikä ole läski edes.

Yhteistyössä