nium
Minkähän tähden tuntuu siltä että kaikki olettavat Julmurin todellakin olevan nainen. Ihan yhtä hyvinhän kyseessä voi olla 12 vuotias poika..
Mitä väliä, onko helppo vai vaikea, jos kuitenkin on.Se kielii kohteen yksinkertaisuudesta jos on helppo manipuloitava. Joten palaan taas sanomaani, riippuu kohteesta ja aiheesta
mun mielestä se riippuu kohteen manipuloitavuudesta JA manipuloijan taidoista
pitäjäsarjan manipuloijja naruttaa sinisilmäistä blondia mutta brunetin juksaamiseen pitää olla jo maakuntasarjaa
Tottakai. Mutta ei se silti takaa lopputulosta vaikka kuinka mukautuisit.Taitava lukee/mukautuu todella helposti ja nopeasti.
niitä taitavia manipulaattoreita ei kasva joka oksalla ja joku meistä 7 miljardista on se kaikkein taitavin jolta käy mikä vaanTottakai. Mutta ei se silti takaa lopputulosta vaikka kuinka mukautuisit.
Tätä voi mennä kokeilemaan vaikkapa metsän siimeksessä asuvaan isäntään. Ei varmana onnistu mikä vaan skenaario mitä hälle lähdet ehdottelemaan. Vaikka olisikin vähän yksinkertaisempi isäntä, niin itsepäisyys korvaa sen mitä järki ei kompensoi.
Jos manipulointi oikeasti olisi niin helppoa mitä yritetään antaa ymmärtää, niin jokainen voisi tienata nätisti vaikkapa sitten puhelinmarkkinoinnilla. Tai jokainen voisi toimia jonkinlaisena myyntiedustajana.
Siinä sen huomaa, että ei se manipulointi olekkaan niin helppoa mitä ajatteli. Ihmiset vaan monasti ajattelee hyvin yksioikoisesti, näkevät vaan se jonkin asian missä voivat joitain ihmisiä taivutella, mutta unohtavat että manipuloinnista kun puhutaan yleisellä tasolla niin on aika uhkarohkeaa tehdä väitöksiä omista taidoista sillä tasolla.
Helppokos se on vaikkapa omaa puolisoaan manipuloida pikkujutuissa tai jopa isommissakin kun tietää mistä narusta vedellä. Tyhmempikin tietää jotain millä saa toisen suostumaan joihinkin asioihin.
Kyllä ne psykiatritkin kuuntelevat ja terapoivatkin varsinkin siinä vaiheessa, kun kartoitetaan, mikä potilaan tilanne on / määrittävät diagnoosia. Ja tarvittaessa ohjaavat jatko"hoitoon" terapeutille.Kallonkutistajat hoitavat psyykkisesti sairaita ihmisiä, jotka tarvitsevat lääkehoitoa, eivät huvikseen kuuntele ja terapioi ihmisten kanssa. Erikseen on sitten psykologit, jotka eivät määrää lääkkeitä.
Saat miehen kun miehen manipuloimalla wow :O Vitsi mikä taito! Jännä kun mun ei tarvinnut sinkkuna ollessa esittää mitään, eikä mun kavereidenkaan ja silti riitti miehiä. Oot sä aikamoinen hottisbeibe!
Tiesitkö että sarjamurhaajakin voi olla hyvä äiti? On täydellinen lapsilleen mutta aina kun lähtee töihin, meneekin vaikka tappamaan ihmisiä.En ole odottamassa kauan, vauva saa tulla lähiaikoina jos on tullakseen ja mikäli kriteerit osouttautuu totaalisen lapsellisiksi kuvitelmiksi niin lupaan hakea apua. Varmasti ammattiauttajakin nauraa mut pihalle "Luulitko todella pystyväsi säilyttämään perusmoraalin lapsen syntymän jälkeen??" Hahaha.
Niin mutta lääkärin tehtävä on löytää diagnoosi ja siihen sopiva hoitomuoto eikä pelkästään jutustella niitä näitä. Terapeutit on sitten erikseen.Kyllä ne psykiatritkin kuuntelevat ja terapoivatkin varsinkin siinä vaiheessa, kun kartoitetaan, mikä potilaan tilanne on / määrittävät diagnoosia. Ja tarvittaessa ohjaavat jatko"hoitoon" terapeutille.
metsän keskellä asuviin itsepäisiin isäntiin tehoaa se, että annetaan heidän luulla, että se on isäntä itse, joka määrääTottakai. Mutta ei se silti takaa lopputulosta vaikka kuinka mukautuisit.
Tätä voi mennä kokeilemaan vaikkapa metsän siimeksessä asuvaan isäntään. Ei varmana onnistu mikä vaan skenaario mitä hälle lähdet ehdottelemaan. Vaikka olisikin vähän yksinkertaisempi isäntä, niin itsepäisyys korvaa sen mitä järki ei kompensoi.
Jos manipulointi oikeasti olisi niin helppoa mitä yritetään antaa ymmärtää, niin jokainen voisi tienata nätisti vaikkapa sitten puhelinmarkkinoinnilla. Tai jokainen voisi toimia jonkinlaisena myyntiedustajana.
Siinä sen huomaa, että ei se manipulointi olekkaan niin helppoa mitä ajatteli. Ihmiset vaan monasti ajattelee hyvin yksioikoisesti, näkevät vaan se jonkin asian missä voivat joitain ihmisiä taivutella, mutta unohtavat että manipuloinnista kun puhutaan yleisellä tasolla niin on aika uhkarohkeaa tehdä väitöksiä omista taidoista sillä tasolla.
Helppokos se on vaikkapa omaa puolisoaan manipuloida pikkujutuissa tai jopa isommissakin kun tietää mistä narusta vedellä. Tyhmempikin tietää jotain millä saa toisen suostumaan joihinkin asioihin.
Sä varmaan manipuloit ne neuvolan tädit kehumaan sua?Voi ei, kerro hei mullekin millä tavalla mun lapset nyt kärsii, kun en mä tai mun lähipiiri oo huomannut. Neuvolastakin aina kehuvat kuinka johdonmukainen ja pitkäpinnainen äiti mä olen.
Olen kyllä antanut ymmärtää etten usko että kaikki ovat manipuloitavissa.Tottakai. Mutta ei se silti takaa lopputulosta vaikka kuinka mukautuisit.
En kirjoittanutkaan että pelkästään jutustella niitä näitä. Kukahan sen määrittelee, kuka on psyykkisesti sairas-no psykiatri/lääkäri "jutustelemalla", usein yhdeltä istumalta ei se diagnoosi selviä, joten jutustellaan useampaan kertaan, saatetaampa ihan terapoidakin.Niin mutta lääkärin tehtävä on löytää diagnoosi ja siihen sopiva hoitomuoto eikä pelkästään jutustella niitä näitä. Terapeutit on sitten erikseen.
En mä oikein tiedä, mulla tuntuu olevan hieman samaa ongelmaa miehen kanssa. Ei se aina tajua et mä johdattelen sitä, mut sit taas mulle saattaa tulla huono omatunto ja tunnustan tekoseni tahtoni läpi saatuani. Onneksi tuo on kuitenkin myös vaan niin kiltti että tuo mulle suklaata kaupasta pyytämättäkin.Hei Julmuri voitko neuvoa tämän suhteen?
Sitä paitsi, monilla psykiatreilla on myös terapeutin koulutus. Freudkin oli lääkäri ja hoiti potilaitaan psykoterapialla.En kirjoittanutkaan että pelkästään jutustella niitä näitä. Kukahan sen määrittelee, kuka on psyykkisesti sairas-no psykiatri/lääkäri "jutustelemalla", usein yhdeltä istumalta ei se diagnoosi selviä, joten jutustellaan useampaan kertaan, saatetaampa ihan terapoidakin.
Psykiatri osaa yleensä kertoa asiakkaalle, mistä ongelmissa on kyse, mikä kiikastaa ja miten psyykkiset mekanismit ihmisillä toimivat, terapiaa se on sekin.
Toisaalta ei se psykologien terapiakaan ole "niitä näitä liibalaaba" jutustelua, vaikka saattaa asiakkaasta siltä joskus tuntuakin
Väitinkö minä että siinä ei ole ristiriitaa? Onhan siinä. Mutta ei se hänestä huonoa äitiä tee. Kyse oli siis siitä ettei hän tee sitä mitenkään avoimesti tai kehuskele sillä.Meinaat, että äiti kasvattaa lapsiaan sen 18 vuotta yhteiskuntakelpoiseksi oikean ja väärän erottavaksi yksilöksi, jolla on oikeustajua ja moraalia, mutta kasvattajana itse käy tappamassa toisia ja siinä ei ole mitään ristiriitaa? Ei se ihan niin mene, teot ratkaisee ja äiti on esimerkki lapsilleen.