vei
Kai ne narsissit kehuu itteään tuollai
On ne sipulikasvit melkoisia!
Kai ne narsissit kehuu itteään tuollai
Manipuloinnista sä olet koko ketjun puhunut ja korostanut kuinka se käy sulta helposti iskeässäsi miehiä. Siinä ei ole mitään hienoa tai arvostettavaa. Toiseksi, vaikka jos onnistuisit pokaamaan miehen taktiikallasi niin se ei kauaa kestäisi. Aitous on myös sen Cheekin mielestä tärkein naisessa ja kaikki kikkailu ja pelailu on niin 18-vuotiaiden hommaa, hävettää sun puolesta että kolmekymppisenä alennut noin alas.Ai niin että nyt sä pystyt jo kertomaan mun käyttämien lempinimien perusteella (kallonkutistaja, päälääkäri, kuuppatohtori jne.) tietämään mitä psykiatrian ammattia milloinkin tarkoitan? Mee hei nyt jonnekin kaappiin häpeämään kun et itsekään tajua miten tyhmältä saat sut näyttämään.
Ja luuletko tosiaan etten ois saanut miehiä ilman manipulointiani? Kyllä kuule niitä on aina pörrännyt vaikka en evääkään heilauttais, tässä nyt vaan ei oo puhuttu siitä. Olen kertonut että manipulointitaito on hyvä pohja sille että lähes kenen vaan iskeminen onnistuu. Se taas ei ole ollenkaan verrannollista siihen kuinka paljon mulla niitä miehiä on ympärillä pyörinyt, katsos kun suurin osa miehistä kuitenkin hoitaa sen iskemisen itse, ja mikään kaukomanipulaattori mä en sentään oo.
Tälleen kysymällä ilmenee monta asiaa kerralla.Mulla on kaksi lasta. Heitä en ole ikinä manipuloinut tai hyödyntänyt kuten aikuisia. Uhkailua, kiristystä ja lahjontaa ei sitten lasketa. Saanko nyt kysyä vastakysymyksen? Kysyn kumminkin; miksi sä ajattelet että mä en ois sopiva äidiksi?
Voi vitsi, melkeen nappasit mut.Tuo neuvola-argumentti ei ole pätevä, koska olet taitava manipuloija.
Muutaman playerin minäkin tunnen.mä perustan tän oman ajatteluni sellaiselle seikalle, että jos tuntemissani muutamissa kymmenissä miehissä on jo useita todella taitavia naistenpokaajia jotka tn. on vain ns. pitäjä- tai maakuntasarjaa niin kuinka ovelia lienevätkään SM- tai peräti maailmanluokan pleijjerit
Toisaalta, manipuloitko meitä nyt palstalla ja kuinka paljon puheistasi on totta? Ja mikä osa, meillä on vain manipuloijan sana ettei hän manipuloi lapsiaan.Voi vitsi, melkeen nappasit mut.
Oikeasti kyllä olen saanut noita kommentteja ihan vaan sen jälkeen kun neuvolantäti on seurannut mun olemista lasten kanssa, heidän ohjaamistaan annettuihin tehtäviin jne. Ja kuten sanoin, lapsiani en oo ikinä manipuloinut.
Ono sulle oikeesti noin vaikeeta hahmottaa että tässä on nytkin kaks eri nikkiä sun kanssa keskustelemassa? Mä en pokailis cheekiä vaikka maksettais. Lisäksi tässä on kaiken aikaa puhuttu vaan sänkyyn asti kellistämisestä, joten mitään kestävää ei kai oltukaan tavoittelemassa. Lisäksi koko keskustelu alkoi olettamusten pohjalta, mä edelleen olen varattu, enkä usko että tuo datakaan oikeasti mun sänkyyn tulee koskaan päätymään. Ihan vaikka jo siksi että oon varattu ja asun kaukana hänestä.Manipuloinnista sä olet koko ketjun puhunut ja korostanut kuinka se käy sulta helposti iskeässäsi miehiä. Siinä ei ole mitään hienoa tai arvostettavaa. Toiseksi, vaikka jos onnistuisit pokaamaan miehen taktiikallasi niin se ei kauaa kestäisi. Aitous on myös sen Cheekin mielestä tärkein naisessa ja kaikki kikkailu ja pelailu on niin 18-vuotiaiden hommaa, hävettää sun puolesta että kolmekymppisenä alennut noin alas.
Tuo nyt ei oo ollenkaan niin paha. Et manipuloi lapsiasi, käytät vain heitä välineenä kun todistat (?eli et manipuloi?) neuvolantädille että olet hyvä äiti..Voi vitsi, melkeen nappasit mut.
Oikeasti kyllä olen saanut noita kommentteja ihan vaan sen jälkeen kun neuvolantäti on seurannut mun olemista lasten kanssa, heidän ohjaamistaan annettuihin tehtäviin jne. Ja kuten sanoin, lapsiani en oo ikinä manipuloinut.
Niin joo, ja voihan olla että manipuloin itseänikin, sehän on kuitenkin ihan fakta että itselleen on kaikkein helpoin valehdella. Nyt menee jännäksi tämä pohdinta...Toisaalta, manipuloitko meitä nyt palstalla ja kuinka paljon puheistasi on totta? Ja mikä osa, meillä on vain manipuloijan sana ettei hän manipuloi lapsiaan.
Hei Julmuri voitko neuvoa tämän suhteen?Muakin kiinnostaa toi manipulointi. Oon ollut siinä todella hyvä, mutta alan menettää otettani. Mies ei enää ain suostu hakea vaikkapa sitä suklaata tai jotain muuta juttua mitä yritän. Siitä on tullut ihan yliherkkä, se saattaa kokea manipuloinniksi joskus sellaisenkin, mitä en tee edes tietoisesti.
Miten se kannattais tehdä paremmin?
Onko sulle noin vaikea muistella mitä olet ihan sillä omalla nikilläsi kirjoittanut? Tosiaan et osannut tässäkään manipuloida kun kukaan ei sun juttujas ottanut vakavasti eikä uskonut niitä. Se niistä "taidoista."Ono sulle oikeesti noin vaikeeta hahmottaa että tässä on nytkin kaks eri nikkiä sun kanssa keskustelemassa? Mä en pokailis cheekiä vaikka maksettais. Lisäksi tässä on kaiken aikaa puhuttu vaan sänkyyn asti kellistämisestä, joten mitään kestävää ei kai oltukaan tavoittelemassa. Lisäksi koko keskustelu alkoi olettamusten pohjalta, mä edelleen olen varattu, enkä usko että tuo datakaan oikeasti mun sänkyyn tulee koskaan päätymään. Ihan vaikka jo siksi että oon varattu ja asun kaukana hänestä.
ei manipulointi ole hankalaa muille kuin niille jotka ei osaaJa manipulointi on tasan "helppoa" riippuen kohteesta ja aiheesta. Jos puhutaan provoilusta niin aika helppoa tuntuu olevan. Kun taas juuri tavattu ihminen oikeassa elämässä, ei ole ihan niin helppoa kun et tunne ja tiedä häntä.
Ei, vaan lapsellista on latelusi siitä, mitä hyvä äiti on. Kun et asiasta tiedä mitään. Toivottavasti et saa esim. synnytyksen jälkeistä masennusta tms. varmaan maailmasi romahtaa siihen paikkaan kun et olisikaan täydellinen pullantuoksuonen äiti joka nauttii elämästään ja on kiitollinen lähimmäisistään.Minusta äidin kuuluu olla sen verran kypsä ja moraalia omaava yksilö, ettei koe tarvetta manipuloida ja satuttaa muita. Hyvä äiti nauttii elämästään ja on kiitollinen lähimmäisistään, eikä edes uneksi pettämisestä tai ajattele olevansa toisten naisten yläpuolella. Jos se on lapsellista, niin mielelläni olen lapsellinen.
Taitava lukee/mukautuu todella helposti ja nopeasti.Ja manipulointi on tasan "helppoa" riippuen kohteesta ja aiheesta. Jos puhutaan provoilusta niin aika helppoa tuntuu olevan. Kun taas juuri tavattu ihminen oikeassa elämässä, ei ole ihan niin helppoa kun et tunne ja tiedä häntä.
Voi ystävä pieni kun sinä nimenomaan olet väittänyt kiven kovaa, että SAISIT miehen kun miehen jos vaan haluaisit, vaikka tämä on parisuhteessa tai huonossa paikassa kuten työpaikallaan. Sinulle mikään ei ole este, koska olet niin ainutkertaisen mahtava ja sun viehätysvoimaa ei kukaan mies voi vastustaa. Kaiken tän paskanjauhannan lomassa sä vielä myönsit olevasi aivan tavis. xD Sulta ei puutu kyllä mielikuvitusta!Nyt on kyllä munkin pakko turvautua sitaattiin.
Idiootin kanssa väitteleminen on kuin pelaisi shakkia pulun kanssa. Pulu kaataa nappulat, paskoo pelilaudalle, ja lentää sitten omiensa luo kehumaan kuinka voitti pelin.
Ihan oikeasti, opettele keskustelemaan. Jos sulta loppuu argumentit kesken, haukkumiseen siirtyminen saa SINUT näytämään tyhmältä, ei mua.
Ei, mä en käy päälääkärissä enkä kallonkutistajalla, enää. Ja vaikka kävisinkin, se ei ois mulle mikään häpeän aihe. Se taas olis jos hulluilisin vaan menemään ilman että ees yrittäisin hakea apua itselleni.
Pakko on tulla kyl sanomaan että tuo julmuri nimenomaan mielestäni sanoi että saisi jopa Datan sänkyynsä ja haukkui astrolaben. Kertoo kyllä aika huonoista ihmissuhdetaidoista loppujenlopuksi nostaa se häntä kainaloon ja alkaa perumaan puheitaan. Minä en ainakaan usko enää sekuntiakaan että hän on minkäänsortin ihmistuntija, joten eikös väittelykin voida lopettaa tähänOnko sulle noin vaikea muistella mitä olet ihan sillä omalla nikilläsi kirjoittanut? Tosiaan et osannut tässäkään manipuloida kun kukaan ei sun juttujas ottanut vakavasti eikä uskonut niitä. Se niistä "taidoista."
Jos kukaan ei olisi ottanut niitä tosissaan, tämä ketju olisi huoooomattavasti lyhyempi.Onko sulle noin vaikea muistella mitä olet ihan sillä omalla nikilläsi kirjoittanut? Tosiaan et osannut tässäkään manipuloida kun kukaan ei sun juttujas ottanut vakavasti eikä uskonut niitä. Se niistä "taidoista."
Se kielii kohteen yksinkertaisuudesta jos on helppo manipuloitava. Joten palaan taas sanomaani, riippuu kohteesta ja aiheestaei manipulointi ole hankalaa muille kuin niille jotka ei osaa
Säkö sitte näytät fiksulta ku haukut muita?Jos sulta loppuu argumentit kesken, haukkumiseen siirtyminen saa SINUT näytämään tyhmältä, ei mua.
Tarkoitetaanko manipuloinnilla "Manipuloinnin kohteeksi joutuneesta tuntuu siltä, hän joutuu tekemään jotain vastoin tahtoaan tai omia etujaan toisen ihmisen hyväksi"? Parempi on saada toinen haluamaan asiaa eikä tekemään vastoin tahtoaan, mutta suostuttelua käyttää jokainen joskus.ei manipulointi ole hankalaa muille kuin niille jotka ei osaa
No tuota, eihän kukaan ole kai väittänyt pokaavansa kaikkia just tässä ja nyt. Toisten pokaamiseen menee vain hiukan enemmän aikaa, joten ei ole olemassa mitään "huonoja paikkoja". Saaliin voi valita ja jallituksen voi aloittaa sitten toisena hetkenä.Voi ystävä pieni kun sinä nimenomaan olet väittänyt kiven kovaa, että SAISIT miehen kun miehen jos vaan haluaisit, vaikka tämä on parisuhteessa tai huonossa paikassa kuten työpaikallaan. Sinulle mikään ei ole este, koska olet niin ainutkertaisen mahtava ja sun viehätysvoimaa ei kukaan mies voi vastustaa. Kaiken tän paskanjauhannan lomassa sä vielä myönsit olevasi aivan tavis. xD Sulta ei puutu kyllä mielikuvitusta!
mun mielestä se riippuu kohteen manipuloitavuudesta JA manipuloijan taidoistaSe kielii kohteen yksinkertaisuudesta jos on helppo manipuloitava. Joten palaan taas sanomaani, riippuu kohteesta ja aiheesta
Niinpä, kannattaa nyt varmaan tehdä varmuudenvuoksi lastensuojeluilmoitus. Jospa hän manipuloi 3kk ikäistä vauvaansa jollakin tavoin Yrittää vaikka saada hänet nukkumaan harson viereen johon on puristettu rintamaitoa, niin että vauva luulisi tuoksusta siinä olevan äitinsä.Toisaalta, manipuloitko meitä nyt palstalla ja kuinka paljon puheistasi on totta? Ja mikä osa, meillä on vain manipuloijan sana ettei hän manipuloi lapsiaan.