en millään jaksa uskoa että lankeaisin tuommosen seireenin houkutuksiinSe on itse ainakin sanonut että se saa kenet vaan sänkyyn. En tiedä tarkottiko miehiä myös, wink wink.
eli Jari tn. puhuu vain naisista
en millään jaksa uskoa että lankeaisin tuommosen seireenin houkutuksiinSe on itse ainakin sanonut että se saa kenet vaan sänkyyn. En tiedä tarkottiko miehiä myös, wink wink.
Tai Vesa Keskinen. Kyllä valkkarit lirahtaa pöksyyn naisella kuin naisella kun iskurepla lähtee tarpeeksi syvällä rinta-äänellä.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29428180:Ai niin kuin Jari Sarasvuo?
Mä ajattelin että ehkä miehistä, koska ei tuu nyt mieleen ketään naista joka olis siitä ett ah ihanus. Eikä ihan mullekaan kyseinen narukäsi iske millään tavalla.en millään jaksa uskoa että lankeaisin tuommosen seireenin houkutuksiin
eli Jari tn. puhuu vain naisista
Varmasti naisiakin ois samalla tavalla ihan yhtä helppoa iskeä, en vaan oo naisista kiinnostunut niin en oo koskaan kokeillut. Naiset kuitenkin saa myös hyvin helposti puhutettua tekemään asiat niin kuin mä haluan, ja vielä kuvittelemaan että se oli heidän oma päätöksensä. Loppujen lopuksi ihminen on aika helppo analysoitava, tarpeeksi tarkkaan kun vaan kuuntelee juttuja ja seuraa elekieltä, saa aika nopeasti selville just ne narut joista kannattaa vetää.Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29428205:Olen kuullut tuon tepsivän myös ja etenkin naisiin. Itsehän en moisesta tiedä, mutta pojat Teboililla kertoivat.
Ai kauhee!Tai Vesa Keskinen. Kyllä valkkarit lirahtaa pöksyyn naisella kuin naisella kun iskurepla lähtee tarpeeksi syvällä rinta-äänellä.
Ei iskemisessä tai sänkyyn saamisessa ole läheskään aina kyse ulkonäöstä. Tarpeeksi supliikki, itsevarma ja huumorintajuinen ihminen saa kenet vaan vaikka ois minkä näköinen.Mä ajattelin että ehkä miehistä, koska ei tuu nyt mieleen ketään naista joka olis siitä ett ah ihanus. Eikä ihan mullekaan kyseinen narukäsi iske millään tavalla.
Hei mutta jos oot siinä niin hyvä, niin todista se.Ei iskemisessä tai sänkyyn saamisessa ole läheskään aina kyse ulkonäöstä. Tarpeeksi supliikki, itsevarma ja huumorintajuinen ihminen saa kenet vaan vaikka ois minkä näköinen.
Alakynteen? Sanoit, että voisit vietellä mieheni tahtoessasi, sanoin ettei onnistu, sit olit että saisit kenet vaan ja tästä päättelin, että oot aika paljo ollu sitte miesten kanssa. Mikä siinä oli alakynttä?Tuskin sentään. Nuorna ja villinä tuli kuitenkin saatua just ja jokainen tyyppi jonka vaan halusinkin, miehiä on meinaan aika helppo viedä vaan sanomalla just ne asiat joita ne haluaa kuullakin. Nykyisellään oon ollut jo vuosia onnellisesti parisuhteessa, mutta kyllä mun silti käy sääliksi sun miestäs sen verran et oisin valmis auttamaan. Juuri tuon sun jälkimmäisen ajatuksen kautta se ois noinkin helppoa.
ps. loistavaa argumentointia, heti kun meinaa jäädä alakynteen, aletaan haukkumaan.
No kuule en oo tulossa vantaalle asti todistamaan, ois tässä nyt vähän muutakin tekemistä. Vai miten meinasit että tollanen todistetaan muuten kuin kasvotusten?Hei mutta jos oot siinä niin hyvä, niin todista se.
Valitse joku palstalta ja sitten ilmoitatte kun teillä on suhde. Helppoa.No kuule en oo tulossa vantaalle asti todistamaan, ois tässä nyt vähän muutakin tekemistä. Vai miten meinasit että tollanen todistetaan muuten kuin kasvotusten?
Siinä päähänlyöntikisassa olisi sitten vastakkain oikein perheen rikkojatAlakynteen? Sanoit, että voisit vietellä mieheni tahtoessasi, sanoin ettei onnistu, sit olit että saisit kenet vaan ja tästä päättelin, että oot aika paljo ollu sitte miesten kanssa. Mikä siinä oli alakynttä?
Jos kerran hurmaa mieheni, sopii sitte soittaa mieheni kännykästä mulle ja kertoa mulle se suoraan. Sitte voin alkaa uskoakin. Palstalla kaappihomona pidettyä eräjormaksikin kutsuttua miestäni pitääkin moni muukin hottiksena. Vain siksikö, että sais rikkoa jonkun perheen? Tarjoan kaffet, jos jollain todisteet moisesta. Ja lämärin poskille.
epäilen sitä helppoutta. opcorn:Valitse joku palstalta ja sitten ilmoitatte kun teillä on suhde. Helppoa.
No tuota, yleensä niskan päällä oleva henkilö ei koe tarpeelliseksi alkaa nimittelemään toista. Äläkä sä päättele siellä, se ei sovi sulle.Alakynteen? Sanoit, että voisit vietellä mieheni tahtoessasi, sanoin ettei onnistu, sit olit että saisit kenet vaan ja tästä päättelin, että oot aika paljo ollu sitte miesten kanssa. Mikä siinä oli alakynttä?
Hahahahahahaaahahaa. Meneekö arvon pikkurouvalla nyt taas vähän överiksi nämä jutut? Se että mä säälin sun miestä kun on tommoisen pirttihirmun itselleen ottanut, ei nyt ihan konkreettisesti ehkä tarkoittanut sitä että sun mies olis sua jo mun kanssa pettänyt. Kannattaisko vähän nyt rauhottua? Kaikki sun miestäs hottiksena pitävät ei varmaan ois silti valmiita hyppäämään sänkyyn sen kanssa, älä siis huoli. Se taas että mä heitän et voisin panna sun miestäs siks että jeesaisin sen siististi eroon moisesta kahelista, ei liity mitenkään sun miehes ulkonäköön, vaan sun vammaiseen käytöksees. Johan mä sanoin että pidän cheekin näköisiä miehiä kuvottavina, mutta voisin silti jeesata miestä mäessä.Jos kerran hurmaa mieheni, sopii sitte soittaa mieheni kännykästä mulle ja kertoa mulle se suoraan. Sitte voin alkaa uskoakin. Palstalla kaappihomona pidettyä eräjormaksikin kutsuttua miestäni pitääkin moni muukin hottiksena. Vain siksikö, että sais rikkoa jonkun perheen? Tarjoan kaffet, jos jollain todisteet moisesta. Ja lämärin poskille.
samoin.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29428281:epäilen sitä helppoutta. opcorn:
Ööm, ja palstallako se pitäs sitten pokata vai? itä kohtaa et ymmärtänyt kun kirjoitin että homma toimii vain kasvotusten? Vai meinaatko et lähen tästä nyt sun pyynnöstä kiitämään jonnekin perähikiälle dataa vamppaamaan, vai mikä tässä nyt on se pyyntö? Ja kummasta tässä nyt enää puhutaan, suhteesta vai sänkyyn saamisesta?Valitse joku palstalta ja sitten ilmoitatte kun teillä on suhde. Helppoa.
Luuletko tosiaan et pelimiehet pelaa joillain iskureploilla? Kyllä kuule niihin kuvioihin kuuluu aika paljon muutakin, ja noin naiivina säkin olisit hyvin helppo tapaus saada kauniilla puheilla ja tyhjillä lupauksilla pauloihinsa. Johan se jo nähtiin datan kohdalla, joku mies puhui sulle kauniisti ja osoitti huomiotaan, niin olit valmis hylkäämään lapses siltä seisomalta ja muuttamaan "elämäs rakkauden" luo. Se mies ois voinut olla kuka vaan muukin kuin data...
onhan se jonkinmoinen suhde se kun ollaan sängyssä, ainakin sen hetken. mä en tiedä, missä asut, mutta valitse joku sun paikkakunnalta vaikka.Ööm, ja palstallako se pitäs sitten pokata vai? itä kohtaa et ymmärtänyt kun kirjoitin että homma toimii vain kasvotusten? Vai meinaatko et lähen tästä nyt sun pyynnöstä kiitämään jonnekin perähikiälle dataa vamppaamaan, vai mikä tässä nyt on se pyyntö? Ja kummasta tässä nyt enää puhutaan, suhteesta vai sänkyyn saamisesta?
Rinkelipääjapskit?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29428300:joku vois tässä välissä kertoa että mitä ne japanilaiset vesipäät oli nimeltään, tarkotan sitä kun otsikkonahkan alle oli laitettu vettä ja sitä painelemalla sai otsan näyttämään siltä että nahan alla olis rinkeli ?
rinkelipää hakusanana tuotti tuloksen.Rinkelipääjapskit?
En sanoisi noin. Tai sitten tuon "suhteen" määritelmän tulee olla tavattoman laaja, kattaen kaiken aina asiakassuhteesta avioliittoon...onhan se jonkinmoinen suhde se kun ollaan sängyssä, ainakin sen hetken.
Ai tuollainen viehättäis. En tiä löytyykö palstalta yhtään rinkelipäätä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29428349:rinkelipää hakusanana tuotti tuloksen.