Tatuointia ja implanttia *kuva

Monta kuvaa sulla on? Löytyykö toisestakin jalasta samanmoinen?
Mulla on tatuointia kallosta varpaisiin, useempia jä pääosilteen kaikki isoja. Ja lisää tulee, seuraavaksi tehdään kyljet :) Toisessa jalassa menee sellaista murattiköynnöstä joka lähtee vasemmasta kyljestä, menee vatsan poikki ja lantion kautta jalkaan ja kiertää jalan. Sitä kans jossain vaiheessa levennetään sitä köynnöstä :)

Wieruus
Mulla on tatuointia kallosta varpaisiin, useempia jä pääosilteen kaikki isoja. Ja lisää tulee, seuraavaksi tehdään kyljet :) Toisessa jalassa menee sellaista murattiköynnöstä joka lähtee vasemmasta kyljestä, menee vatsan poikki ja lantion kautta jalkaan ja kiertää jalan. Sitä kans jossain vaiheessa levennetään sitä köynnöstä :)
Ok, kuulostaa hienolta. =)

• Tykkää
Reactions: Heavyfreak
Sun ei parane lihota yhtään :D Vois tulla tuosta jalan kuvasta aika mielenkiintoisen näköinen :)

Hetken pienen tovin oot kyllä saanut maata tatskatuolissa :D
Ei ne kovin ilkeesti veny vaikka lihoiski. Ja mulla on lähinnä ongelmii ton alipainon kans ku lihomisen :D

Juu kyllä siinä meni hetki, pieni.. :D Tuohon ku tehtiin useempaan kertaan yksityiskohtiiki jne ni siin jokunen tunti vierähti :D

kfkfkf
Tiedätkö Heavyfreak, että pystyykö raskausarpia jotenkin tatuoimaan piiloon? Pahoja ovat, mutta aika vanhoja, eli ovat aivan vaaleita. Pystyykö esim sentin leveän raskausarven päälle tatuoimaan, vaikka iho on tosi ohutta?

Tiedätkö Heavyfreak, että pystyykö raskausarpia jotenkin tatuoimaan piiloon? Pahoja ovat, mutta aika vanhoja, eli ovat aivan vaaleita. Pystyykö esim sentin leveän raskausarven päälle tatuoimaan, vaikka iho on tosi ohutta?
Kyllä arpia pystyy tatuoimaan piiloon, ainoo mikä ero siinä on terveeseen ihoon on se että arpeen väri tarttuu huonommin joten saattaa vaatia korjauskertaa. Mutta onnistuu kuitenkin :)

Yks alastonkuva missä näkyis kaikki :LOL:

Mun tarttis löytää joku hyvä kuvan tekijä, jotta pääsis toteuttamaan uusinta ideaa :p
Ei riittäis yks, pitäs olla sekä etu- että takapuolelta otettu kuva :D Moon joskus nauranukki et jos mun pitäs riisuu sillee et kaikki kuvat näkyy ni mun päälle ei jäis mitää :D

Millanes idea sulla on? Mää pääsen seuraavaa toteuttaa jo torstaina :D

Viimeksi muokattu:
Ei riittäis yks, pitäs olla sekä etu- että takapuolelta otettu kuva :D Moon joskus nauranukki et jos mun pitäs riisuu sillee et kaikki kuvat näkyy ni mun päälle ei jäis mitää :D

Millanes idea sulla on? Mää pääsen seuraavaa toteuttaa jo torstaina :D
Kirsikkapuun oksa vasempaan jalkaan, reidestä nilkkaan, kahdeksalla kirsikankukalla, ja mitä muuta höystettä taiteilija siihen sitten päättää laittaa.

• Tykkää
Reactions: Heavyfreak
eräs hyvä
Joku kyseli aiemmin hyvää potrettitatuoijaa, yksi on Lassi Junttila (Ravi-Lassi), löytyy esim. facebookista. En ole itse hänellä mitään ottanut kun ei ole ajankohtaista:
https://www.facebook.com/ravilassitattooartist

Yhteistyössä