Monta kuvaa sulla on? Löytyykö toisestakin jalasta samanmoinen?
Mulla on tatuointia kallosta varpaisiin, useempia jä pääosilteen kaikki isoja. Ja lisää tulee, seuraavaksi tehdään kyljet
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Monta kuvaa sulla on? Löytyykö toisestakin jalasta samanmoinen?
Ok, kuulostaa hienolta. =)Mulla on tatuointia kallosta varpaisiin, useempia jä pääosilteen kaikki isoja. Ja lisää tulee, seuraavaksi tehdään kyljetToisessa jalassa menee sellaista murattiköynnöstä joka lähtee vasemmasta kyljestä, menee vatsan poikki ja lantion kautta jalkaan ja kiertää jalan. Sitä kans jossain vaiheessa levennetään sitä köynnöstä
![]()
mikä koipi!kateeksi käy, siinä olisi tatuoijalla pokassa pitelemistä kun mie menisin ottamaan tuollaista & löisin atopian runteleman selluliittikoipeni pöytään..
![]()
Sun ei parane lihota yhtäänVois tulla tuosta jalan kuvasta aika mielenkiintoisen näköinen
Hetken pienen tovin oot kyllä saanut maata tatskatuolissa![]()
Tiedätkö Heavyfreak, että pystyykö raskausarpia jotenkin tatuoimaan piiloon? Pahoja ovat, mutta aika vanhoja, eli ovat aivan vaaleita. Pystyykö esim sentin leveän raskausarven päälle tatuoimaan, vaikka iho on tosi ohutta?
I-H-A-N-A :heart:
Ja nyt ne loputkin tänne kauhisteltaviksi.
Ois muuten hirmu kätevää kun mies olis tatskaaja... Tarttiskohan laittaa vaihtoon![]()
En mää jassa kaikkia alkaa latailee, mul menee ikuisuusJa kiitos
Se muuten on kätevää..Ja viel jos se on lävistäjä ni mikäs sen parempaa
Just sain 4 uutta lävistystä.
Yks alastonkuva missä näkyis kaikki
Mun tarttis löytää joku hyvä kuvan tekijä, jotta pääsis toteuttamaan uusinta ideaa![]()
Ei riittäis yks, pitäs olla sekä etu- että takapuolelta otettu kuvaMoon joskus nauranukki et jos mun pitäs riisuu sillee et kaikki kuvat näkyy ni mun päälle ei jäis mitää
Millanes idea sulla on? Mää pääsen seuraavaa toteuttaa jo torstaina![]()
Kirsikkapuun oksa vasempaan jalkaan, reidestä nilkkaan, kahdeksalla kirsikankukalla, ja mitä muuta höystettä taiteilija siihen sitten päättää laittaa.
Kirsikkapuun oksa vasempaan jalkaan, reidestä nilkkaan, kahdeksalla kirsikankukalla, ja mitä muuta höystettä taiteilija siihen sitten päättää laittaa.
Millaisissa vaatteissa kuljet, että nuo tatskat näkyy?
heviriikki, teetäks noi kuvat etelässä vai wanhassa kotikaupungissas?
Eteläsä.