niin päästäkin yksinään ja vaikka seurassa on vapaa nainenkin, mutta ei kaikkiin kissanristiäisiin tarvitse aina päästä.
Ei tarvitse päästä? Mitäs jos tarvitseekin?
Minä ymmärrän kyllä sen, että parisuhteessa menemisistä keskustellaan, mutta mielestäni ei lupia tarvitsee aikuisen ihmisen kyllä pyydellä. Meillä on kolme lasta ja keskustelu käydään lähinnä sen vuoksi, että joku huolehtii lapsista. Eli kun mun mies ilmoittaa, että "ajattelimme jätkien kanssa mennä prätkäreissuun viikoksi 35, sopiiko?", niin kysymys tarkoittaa vaan lähinnä sitä, että onko minulla/ meillä joku muu meno sille viikolle, joka estäisi reissuun lähdön. Ei hän silloin minun lupaani kyselee, että saako hän lähteä.... Tottakai saa, aikuinen mies!
Ja minä olen ruvennut seurustelemaan mieheni kanssa 19vuotiaana, puolen vuoden seurustelun jälkeen asuimme vuoden eri maissa. Olin 21v, kun menimme naimisiin. Kuukausi sitten juhlimme 12 hääpäivä
Ja yhteiselämämme on ollut oikein onnellista, ainakin näin voin puhua omasta puolestani. Miehen kavereiten keskuudessa mun lempinimi on "ihanaa nainen" (koska mun mies kuulemma puhuu musta tällä tavalla), joten mieskään ei ole ihan kärsimässä ollut näitä vuosia
Mutta siltikään en voi sanoa, että tuntisin mieheni läpikotaisin ja tietäisin kaiken, kyllä hän näitenkin vuosien jälkeen onnistuu yllättämään
Ja hyvä niin!