Ei oo vielä ehditty, vastasi poika....

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras.";29403676]Kaikesta voi siis päätellä, että sinä et tunne etkä rakasta puolisoasi.[/QUOTE]

Sä olet säälittävä, tuntematta minua ihmisenä ollenkaan, teet tuollaisen päätelmän. :D Sori vaan, olen todella antelias, rakastava ja kannustava avovaimo. Toki huonot puolet minussakin on - niin kun saletisti on myös sinussa. ;)
 
Lisää
Mun mielestä se nyt vaan on aika vitun iso heikkous kieltää toista elämästä omaa elämäänsä, ja nyt en tosiaan puhu baarista, vaan siitä,että esim saisi sen elämänsä työtarjouksen. Sä todellakin olet vain pallo miehen jalassa, jos vaadit heikkona siellä, ettei tästä kämpästä poistuta kuin yhdessä ja silloinkin vaan, jos minä teen sen myönnytyksen.

Me rakastetaan mieheni kanssa toisiamme, myös heikkoina hetkinä, ja me rakastetaan niin paljon, että jos jompikumpi saisi sellaisen tarjouksen, niin kumpikaan ei empisi sekuntiakaan, vaan koko perhe keräisi vaikka ne kimpsut ja painuisi maailmalle. En ikimaailmassa voisi tehdä rakkaalleni niin, että estäisin häneltä jotain suurta. Luopuisin tästä tutusta ja turvallisesta mieheni unelman takia samantien. Sitä on rakkaus mun mielestä. Ei omiin heikkouksiin ja epätäydellisyyksiin vetoaminen saadakseen ukko pysymään paikoillaan.
 
  • Tykkää
Reactions: jalmir
"vieras."
Sä olet säälittävä, tuntematta minua ihmisenä ollenkaan, teet tuollaisen päätelmän. :D Sori vaan, olen todella antelias, rakastava ja kannustava avovaimo. Toki huonot puolet minussakin on - niin kun saletisti on myös sinussa. ;)
"ei koe luopuvansa mistään vaikka toimii toisen vuoksi eri tavoin, mitä normaalisti." Tämä on ihan sun oma määritelmä, ja olet tehnyt hyvin selväksi, että et ole valmis toimimaan eri tavoin puolisosi vuoksi.
 
Voi vittu
"Saa mennä mutta on seuraukset" :O

Kiristämällähän ne miehet luona pysyy, ja on tosi tosi onnellisia.

Sä olet tässä se säälittävä, siis ihan kirjaimellisesti. "Mä oon heikko, mä oon epätäydellinen, älä mee, tai mä jätän".
 
  • Tykkää
Reactions: jalmir
vireas
[QUOTE="vieras.";29403648]"Et kyllä varmasti ota sitä elämäsi työtarjousta vastaan kun minäkään en laita sun pitsaan oliveja, yhyyyyyyy!11!!!" Terve.[/QUOTE]

Ja minä olen hirmuinen naistyranni, kun kehtaan kysellä mikä sen kihlauksen tarkoitus sitten on kun kerran ei ainakaan naimisiinmeno. Terve.
 
"vieras."
Ja minä olen hirmuinen naistyranni, kun kehtaan kysellä mikä sen kihlauksen tarkoitus sitten on kun kerran ei ainakaan naimisiinmeno. Terve.
Tänä päivänä mitä kullekin. Aika vapaasti, tai siis täysin vapaasti, sen voi jokainen keskenään kihlautuva päättää. On se tarkoitus sitten halu saada kivat sormukset, vahvistaa suhdetta, lupaus avioliitosta tai vaikka syy pitää kivat bileet ystäville.
 
[QUOTE="Kulta";29403678]Harmi että miehes joutuu tyytyyn suhun, hän kun sais niin paljon parempaakin. Naisen joka ei kahli kotiin ja joka oikeesti luottaa. No, ero teille tota menoo tulee luultavasti aika pian, saapahan miehes sitte arvosensa naisen.[/QUOTE]

Voi kun edelleen minä luotan häneen ja hypin innosta kattoon kun hän saa vaikean tentin läpi ja eläydyn hänen läheistensäkin vaikeuksiin enemmän tunteella kun se itse! Mun mies ansaitsee vain parasta enkä olis hetkeäkään tässä suhteessa jos en olis hyvä vaimo. Ja osoittaa todella kylmää luonnetta, että voisanoa noin kuten sinä.
 
"Kulta"
Voi kun edelleen minä luotan häneen ja hypin innosta kattoon kun hän saa vaikean tentin läpi ja eläydyn hänen läheistensäkin vaikeuksiin enemmän tunteella kun se itse! Mun mies ansaitsee vain parasta enkä olis hetkeäkään tässä suhteessa jos en olis hyvä vaimo. Ja osoittaa todella kylmää luonnetta, että voisanoa noin kuten sinä.
Tunnetiloihin eläytyminen on eri asia kun se, että antaa toisen tavata kavereita, käydä viihteellä, harrastaa ja mennä omia menojaan YKSIN ilman että toinen uhkailee erolla.
Ja ei, en oo kylmä, mä oon realistinen.
 
  • Tykkää
Reactions: jalmir
Alkuperäinen kirjoittaja Lisää;29403681:
Mun mielestä se nyt vaan on aika vitun iso heikkous kieltää toista elämästä omaa elämäänsä, ja nyt en tosiaan puhu baarista, vaan siitä,että esim saisi sen elämänsä työtarjouksen. Sä todellakin olet vain pallo miehen jalassa, jos vaadit heikkona siellä, ettei tästä kämpästä poistuta kuin yhdessä ja silloinkin vaan, jos minä teen sen myönnytyksen.

Me rakastetaan mieheni kanssa toisiamme, myös heikkoina hetkinä, ja me rakastetaan niin paljon, että jos jompikumpi saisi sellaisen tarjouksen, niin kumpikaan ei empisi sekuntiakaan, vaan koko perhe keräisi vaikka ne kimpsut ja painuisi maailmalle. En ikimaailmassa voisi tehdä rakkaalleni niin, että estäisin häneltä jotain suurta. Luopuisin tästä tutusta ja turvallisesta mieheni unelman takia samantien. Sitä on rakkaus mun mielestä. Ei omiin heikkouksiin ja epätäydellisyyksiin vetoaminen saadakseen ukko pysymään paikoillaan.
Aika tossu täytyy olla jos päästää toisen automaattisesti (ilman yhteistä päätöstä) lähtemään toteuttamaan unelmiaan kauas jumalan selän taakse. Vähemmästäkin suhteissa käydään tiukkoja keskustleuja, se tulevaisuus kun pitäis olla tähtäimessä viettää yhdessä, ei erilleen.
En ole estämässä välttämättä- vaan olisin sitä mieltä, että se pitää harkita kunnolla. Etenkin jos/kun lapsia on kuvoissa niin prioriteetti pitäis olla heidän paras.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras."
Voi kun edelleen minä luotan häneen ja hypin innosta kattoon kun hän saa vaikean tentin läpi ja eläydyn hänen läheistensäkin vaikeuksiin enemmän tunteella kun se itse! Mun mies ansaitsee vain parasta enkä olis hetkeäkään tässä suhteessa jos en olis hyvä vaimo. Ja osoittaa todella kylmää luonnetta, että voisanoa noin kuten sinä.
Kyllähän sun pitää ymmärtää, että mikään suhde ei voi voida hyvin, kun toinen sanelee ehtoja ja rajoituksia eron uhalla. Jos nyt hetken mietit ihan rauhassa, niin tajuat varmasti.
 
  • Tykkää
Reactions: jalmir
[QUOTE="Kulta";29403705]Tunnetiloihin eläytyminen on eri asia kun se, että antaa toisen tavata kavereita, käydä viihteellä, harrastaa ja mennä omia menojaan YKSIN ilman että toinen uhkailee erolla.
Ja ei, en oo kylmä, mä oon realistinen.[/QUOTE]

niin päästäkin yksinään ja vaikka seurassa on vapaa nainenkin, mutta ei kaikkiin kissanristiäisiin tarvitse aina päästä.
 
mies 35 v
Sitä väliä etten pidä siitä ajatuksesta, että naiset flirttailee minkä kerkeää ja pokaa minkä pystyy miehiä, joiden olettaa olevan vapaita ;) Mies kuka on onnellisessa parisuhteessa, ei koe tarvetta lähteä baariin ellei ole poikkeustilanne. Ei se ole kahlitsemista vaan realismia.
siis mitä vittua nyt oikeesti?baarissa ei voi käydä tai kokea tarvetta jos on onnellisessa parisuhteessa? et oo tosissas..kyllä se on ihan normaalia tarvetta haluat mennä baariin esim kavereiden kanssa tai vaikka sitte ihan yksikseen..pätee ihan molempii sukupuoliin.toki jos ei halua eri asia,mutta se että sanot että ei ole jotenkin normaalia halua jos suhteessa aika typerää.ei se ole mikää fakta vaa sun mielipide.olen sitten elänyt ihmeellisissä suhteissa ja mielestäni onnellisisssakin,mutta ole kokenut tarvetta mennä baariin ilman naistani.
 
kukalie
Onko sulla omia kavereita ollenkaan? Etkö sä halua mennä niitten kanssa viihteelle ja höpistä "tyttöjen juttuja", ilman että miehes istuu vieressä kädestä kiinni pitämässä? Kuulostaa aika vainoharhaiselta elämältä, jos mies ei voi yksin baariin mennä, ilman et sun sykkeet nousee. Ja on myös surullista, ettet tunnu kunnioittavan häntä erillisenä ihmisenä ollenkaan. Ihan kuin olisi olemassa vain sinua miellyttääkseen..
 
[QUOTE="vieras.";29403710]Kyllähän sun pitää ymmärtää, että mikään suhde ei voi voida hyvin, kun toinen sanelee ehtoja ja rajoituksia eron uhalla. Jos nyt hetken mietit ihan rauhassa, niin tajuat varmasti.[/QUOTE]

Minusta mikään suhde ei voi hyvin jos ei voida puhua ja sanoa että tosta muuten en pidä. Kaikesta pitää voida sanoa oma rehellinen mielipide, toinen voi sitten valita onko yhtään mun tyyppiä vai ei. Tempperamentteja on monenlaisia eikä ole yhtä oikeaa tapaa ilmaista mieltymyksiään. En ikinä haluais olla suhteessa jossa kiemurrellaan ja vaikeroidaan toisen fiiiksiä puol vuotta, että haluaakohan tuo koskaan vauvaa mun kanssa..? Näitä parisuhteita on paljon,minkä täällä palstallakin huomaa!
 
"Kulta"
niin päästäkin yksinään ja vaikka seurassa on vapaa nainenkin, mutta ei kaikkiin kissanristiäisiin tarvitse aina päästä.
Ihan tosi. Opettele luottaan, anna miehen mennä kun sitä huvittaa ja olisit sen tukena jos se joskus saa työtarjouksen esim 150km päästä ja antasit sen mennä ilman "jos meet nii ero tule. Mä luovuin oliiveista ja pinkeistä verhoista, nyt on sun aika luopuu unelmistas!!" pelleilyä.

Muuten. Aika jännä että sanot luotavas vaikka sun on pakko sanoa "vaikka seurassa olis vapaa nainen" kiva miten sä heti ajattelet että äijien illassa pyörii naisia iskemässä. Olis kiva nähdä mitä tapahtuis jos miehes kertois että on tutustunu uuteen ihmiseen ja sukupuoli sattuis oleen nainen. ????
 
  • Tykkää
Reactions: jalmir
Mahtaa olla ihanat oltavat Häpigirlyn suhteessa, kun kumppani "pääsee" jonnekin tai "ei pääse", "annetaan lupa" jne.

Mistähän päin tämän urhon löytäisi, vois käydä ihan vaan häppiksen kiusaksi kiksauttamassa. :)
 
"vieras."
Minusta mikään suhde ei voi hyvin jos ei voida puhua ja sanoa että tosta muuten en pidä. Kaikesta pitää voida sanoa oma rehellinen mielipide, toinen voi sitten valita onko yhtään mun tyyppiä vai ei. Tempperamentteja on monenlaisia eikä ole yhtä oikeaa tapaa ilmaista mieltymyksiään. En ikinä haluais olla suhteessa jossa kiemurrellaan ja vaikeroidaan toisen fiiiksiä puol vuotta, että haluaakohan tuo koskaan vauvaa mun kanssa..? Näitä parisuhteita on paljon,minkä täällä palstallakin huomaa!
Sanominen ja keskustelu ei ole sama kuin kiristäminen, kieltäminen, lupien jakaminen aikuiselle ja erolla uhkailu.
 
Onko sulla omia kavereita ollenkaan? Etkö sä halua mennä niitten kanssa viihteelle ja höpistä "tyttöjen juttuja", ilman että miehes istuu vieressä kädestä kiinni pitämässä? Kuulostaa aika vainoharhaiselta elämältä, jos mies ei voi yksin baariin mennä, ilman et sun sykkeet nousee. Ja on myös surullista, ettet tunnu kunnioittavan häntä erillisenä ihmisenä ollenkaan. Ihan kuin olisi olemassa vain sinua miellyttääkseen..
Todellakin! Nään kavereita säännöllisesti ja höpistään tyttöjen jutut, eikä mies liity niihin mitenkään. Oma elämä pitää olla. Eihän parisuhteesta mitään tuu jos ei saa omaa aikaa! Ja yksinoloa ja mies saa myös olla kamujensa kaa ilman muuta.
minua siinä ei miellytetä mitenkään.
 
[QUOTE="Kulta";29403722]Ihan tosi. Opettele luottaan, anna miehen mennä kun sitä huvittaa ja olisit sen tukena jos se joskus saa työtarjouksen esim 150km päästä ja antasit sen mennä ilman "jos meet nii ero tule. Mä luovuin oliiveista ja pinkeistä verhoista, nyt on sun aika luopuu unelmistas!!" pelleilyä.

Muuten. Aika jännä että sanot luotavas vaikka sun on pakko sanoa "vaikka seurassa olis vapaa nainen" kiva miten sä heti ajattelet että äijien illassa pyörii naisia iskemässä. Olis kiva nähdä mitä tapahtuis jos miehes kertois että on tutustunu uuteen ihmiseen ja sukupuoli sattuis oleen nainen. ????[/QUOTE]

näytä mulle ihminen, kuka ei nää punaista jos vuosien yhdessäolon jälkeen toinen päättää ykskaks tekevänsä just niin kun huvittaa, vaikka se romuttais kaiken suhteessa? Silloin ihminen on suhteessa vain ajanvietteeksi, eikä tosimielessä. Ja tuo joustavaisuus ja toisen huomioiminen sisustuksessa ja ruoanlaitossa oli vain YKSI esimerkki, mitä nyt pienin mahdollinen jonka olen tehnyt miehen vuoksi.
 
Mahtaa olla ihanat oltavat Häpigirlyn suhteessa, kun kumppani "pääsee" jonnekin tai "ei pääse", "annetaan lupa" jne.

Mistähän päin tämän urhon löytäisi, vois käydä ihan vaan häppiksen kiusaksi kiksauttamassa. :)
Säkö mutiset keskenäs mielessäsi, että voi hitto en kyllä ois halunnut tai ajatellut sitä noin... Ja olet hiljaa :D Meillä on tapana puhua ja ajatella toista!
 
"Kulta"
näytä mulle ihminen, kuka ei nää punaista jos vuosien yhdessäolon jälkeen toinen päättää ykskaks tekevänsä just niin kun huvittaa, vaikka se romuttais kaiken suhteessa? Silloin ihminen on suhteessa vain ajanvietteeksi, eikä tosimielessä. Ja tuo joustavaisuus ja toisen huomioiminen sisustuksessa ja ruoanlaitossa oli vain YKSI esimerkki, mitä nyt pienin mahdollinen jonka olen tehnyt miehen vuoksi.
Eli se että miehes sais unelmien tarjouksen kauvempaa ja homma kestäis sielä 1-1,5v ja miehes haluais mennä toteuttaan unelmansa tuhois teidän suhteen? Aika heikolla pohjalla täytyy suhteen olla jos se tollasesta tuhoutuu.
 
Säkö mutiset keskenäs mielessäsi, että voi hitto en kyllä ois halunnut tai ajatellut sitä noin... Ja olet hiljaa :D Meillä on tapana puhua ja ajatella toista!
No kieltämättä ei tule kyllä mieleenkään ruveta miettimään, että oiskos toinen "saanut" mennä sinne lähipubiin pelaamaan biljardia, laivalle tai vaikkapa villille clubille kavereidensa kanssa.
Kumppanihan voi harrastaa kiihkeää flirttailua vaikka työpaikallansa, jos niin tahtoo.
Tai siis..eihän mies flirttaile, mutta niitä miehiä irstaasti iskeviä naisia kyllä on työpaikoillakin, eikä vain baareissa.

Varmaan kannattais hankkia luottamusta, jos tuollaiset asiat aiheuttaa närää ja pitää kysellä jotain lupia.
Mä en muutenkaan näe nuorella iällä seurustelua jonain patteriin kahlitsevana asiana, enkä kyllä missään iässä seurustelua.
Aika höpölöpöä ollut sun jutut tässä ketjussa noista "nuoruus menee kihlautuessa"-jutuista saakka.
 
[QUOTE="Kulta";29403743]Eli se että miehes sais unelmien tarjouksen kauvempaa ja homma kestäis sielä 1-1,5v ja miehes haluais mennä toteuttaan unelmansa tuhois teidän suhteen? Aika heikolla pohjalla täytyy suhteen olla jos se tollasesta tuhoutuu.[/QUOTE]

Turha on hukata aikaa jos unelmat on niin erilaiset, ettei onnistu yhdessäolo, kirjaimellisesti. Kyllä mä ymmärtäisin ja tukisin jos se olis ammatillisuuden vuoksi tärkeä juttu mutta vaikea on miettiä reaktioo noin isoon asiaan.. Kun teidän mielestähän mistään ei saa panna vastaan.
 

Yhteistyössä