Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

mymosa
Joulu taputeltu ja arki astuu kuviin.. ylihuomenna kp10 ja ajattelin aloittaa ovistikuttelun vaikka tuskinpa se silloin vielä on.

Meillä ei onneks ole tuota liukastetta tarvinnu, kun tuntuu olevan omasta takaa ihan riittävästi, vielä tuntui lisääntyvän kun pillerit jäi.

Mies myös yllätti jouluaattona ja kosi :) Oli ostanut uuden kihlasormuksenkin, täysin sopiva ja ihana :heart:
Päivä on päätetty, mutta mun toista kaasoa lukuunottamatta ei olla kellekään kerrottu. Vasta tuossa ensi kesänä voidaan paljastaa.
 
Anni00 Mä tuossa yritystä odotellessani luin kaikki kauhutarinat vuosien yrittämisestä ja lapsettomuudesta ja rankoista hoidoista ja mistävielä ikävyyksistä, niin ajattelin turvautua heti kaikkiin mahdollisiin apukeinoihin. Ei ehkä kaikkea ois kannattanu lueskella, mut tehty mikä tehty :D Aika paljon jännittää ja pelottaa nimittäin.

Pihin yrittäjän vinkki: ovisliuskat terävillä saksilla keskeltä halki niin saa kaksi testiä yhden hinnalla! :LOL:

Ahdistaa vietävästi, etten ole saanut lopetettua tupakointia :| Mutta oon päättänyt lopettaa viimeistään siihen plussaan!
 
Onnea mymosa! :) <3

Sandri, tilanteeseen nähden voidaan koko porukka ihan hyvin. Joulun aika ihanaa yhdessäoloa ja syömistä ja pelailua ja muuta ihanaa <3

Plussaa mäkin toivon, mutta todennäköisyys niin pieni. Että eiköhän peppu ala vuotaa lähipäivinä, luulisin. Mahdollisia oireita voisi kyllä olla ummetus (liekkö vaan ylensyönnistä), pieni tissien arkuus ja finnit! Mun naama ei kuki IKINÄ mutta nyt on jos jonkinmoista näppyä. Mutta ehkä nämäkin kaikki johtuu vain joulusta ja mahdollisista alkavista menkoista. Testaan luultavasti sunnuntaina taas jos vuoto ei ala.
 
Onnea mymosa!
Niuski; voin melkein taata, että tupakan lopettaminen hyvästä syystä on helppoa ;) Itse lopetin kai kuukausi, pari sitten. Eipä ole edes muistuttanut itsestään. Mä olin aiemmin kaks vuotta polttamatta ja kokoajan kauhea nikkis. Nyt lähti ku kerrasta. Ehkä sitten kun tulee taas ne terassikelit, niin alkaa tekemään mieli..

Tänään DPO2 :)
 
mymosa
Kiitos :) Juu 2015 mennään, talvihäitä mietittiin mutta kesään päädyttiin.

Mehän ollaan oltu jo kihloissa vajaa 2v niin on ollut sormuskin. Mies halus sitten ostaa joululahjaksi uuden ja sillä sitten "kosia" :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: anni00
nuorallatanssija onhan se tosiaan paras mahdollinen syy lopettamiseen :) Ja mies onneksi lupasi lopettaa sitten samalla mun tueksi. Jännästi se on innostunut vauvoista tässä n. kk sisään, kesällä oli vielä ihan että yäk :D

mymosa onnea onnea, toivottavasti teillä on siellä häissä sitten pieni morsiusneito tai sulhaspoika mukana!
 
ujm
Mymosa: mitäs meinaatte tehdä jos ei tärppää tässä lähiaikoina, aiotteko siis häistä huolimatta yrittää jatkuvasti, ja näin ottaa riskin että on esim viimeisillään tai ihan vastasyntynyt häiden aikaan?
Siksi siis kyselen kun itselläni sama tilanne. Me näillä näkymin pidetään loppuvuodesta yritystaukoa, jos ei nyt tärppää. Sitten jokunen kuukausi ennen häitä voidaan taas alkaa yrittämään, alkuraskaus ei häissä niin haittaa.
 
mymosa
Mymosa: mitäs meinaatte tehdä jos ei tärppää tässä lähiaikoina, aiotteko siis häistä huolimatta yrittää jatkuvasti, ja näin ottaa riskin että on esim viimeisillään tai ihan vastasyntynyt häiden aikaan?
Siksi siis kyselen kun itselläni sama tilanne. Me näillä näkymin pidetään loppuvuodesta yritystaukoa, jos ei nyt tärppää. Sitten jokunen kuukausi ennen häitä voidaan taas alkaa yrittämään, alkuraskaus ei häissä niin haittaa.
Ei olla edes mietitty, mennään varmasti ihan hetki kerrallaan. Raskaus ei niin haittaa, mutta vastasyntynyt voisi olla eri asia, varsinkin kun sektioon joutuisin. Se ei ois kivaa.
Mä oon omasta kropasta kyllä vieläkin niin epäuskoinen, että katotaan miten menee.

Ja sitten pitäis mies saada tajuamaan, ettei häitä järjestetä viimesen 6kk aikana, vaan paikka pitäis alkaa olla jo katottuna ja pian varattuna.
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Perjantai 27.12.2013



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Heranen.............23.......30/28-30.....1......12/13......1.
empuska.............21......29/26...........2.....11/13......1.
Annuski................31.....25/30-32......4....09/13.......2.
Katey.................24v .....22/?...........1.....12/13......1.
Nuorallatanssija.....27.......17/?...........2....11/13.......1.
Sandri.................24........14/30........3.....11/13.......1.
Minisport.............27........14/28-41....5.....08/13.......1.
Niuski.................31.........11/25-26....1.....12/13......1.
mymosa..............30.........9/27.........2.....12/13.......4.
Kinkula-..............24.........9/28.........1.....12/13.......3.
Ujm....................25........??/??.........1.....12/13.......1.
Elviira86..............27........??/??.........1.....11/13.......1.
Anni00................26.........??/??.........1......12/13.....1.






Piinailijat:
Annuski dpo 6
Nuorallatanssija dpo 3





Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with

 
Viimeksi muokattu:
Nyt on kinkulankin kp:t oikein, en tiedä mitä olin sekoillut :D

Hei kaikki listaan tulevat päivitykset vois laittaa punaisella niin on helpompi selata ku päivittää :) suurin osa laittaakin, mutta siis uudillekkin tiedoksi :)

Mies tuli tosiaan eilen kotiin ja oletettu ovis ois viikonloppuna tai maanantaina :) mietin tuota ovis asiaa eilen, et ku on näin säännöllinen kierto, että helppohan se on laskea et se on 14pv ennen ovista, mut sitte uteliaisuus iski ja selailin nettiä, niin eihän se suinkaan näin helppoa ole, ovis voi olla 14-16 pv ennen menkkoja.. ei sillä, että ois heiluteltu peittoja aina oviksen mukaan, kyllä me koitetaan ihan rennosti mennä ja no, ehkä minä olen vähän aktiivisempi oviksen aikoihin.. mutta siis pointti tässä ehkä oli se, että ei tämä ole yhtään yksinkertaista hommaa ja se oviksen tikuttelukin tuntuu ihan järkeen käyvältä.. sitte luin myös ystävistämme siittiöistä :D (ei sillä että oisin nukkunu biologian tunnilla) joo ei kai tässä, onneksi on yhteinen viikonloppu kotona :D
 
Sandri teillä on viikonlopun suunnitelmat sitte selvillä ;)

On: Mulla pitäis olla ovulaatio nyt viikonloppuna, ei tarvi täälläkään paljon miettiä miten sen viettäis :D Testasin aamulla liian aikaisin ilmeisesti, kun ei näkyny tikussa mitään... Hemmetti ku oon hätähousu ja mulla on vielä aamuisin koko ajan kamala pissahätä :p Kupla otsassa pidättelin pari tuntia ja nyt jätin uuden "näytteen" kylppäriin jäähtymään.

Miten voikin olla näin jännittävää joku tikkujen kastelu omaan pissaan :D
 
ujm
Niuski: eikö aamupissasta sais tehdä heti? Ja mitä tarkoitit että jäähtymään? Mun ohjeissa ei ainakaan mitään tommosta oo mainittu.. Ja tikutin suoraan aamupissasta ja heti tikku pissaan. Ssin oletetun oviksen aikaan vain semitummia viivoja. Tosin meidän aamu on nyt lomalla ollut kahden maissa päivällä.. :D eilen ja edellispäivä oli siis haaleat viivat, tänään tikutin jo kasilta aamulla ja oli olematon viiva. Meniköhän se ovis siis ohi jo noilla vaaleahkoilla viivoilla?
 
joo tiedetään mitä tehdään ;) vähän jännittää jos tässä kierrossa raskaudun, niin olisin jollain rv 7 menossa häiden aikaan, että kuin väsyttää ja oon herkkä muutenkin herkän luonteeni kanssa hääpäivänä :D mut sit mietin, et parempi vain elää ja antaa mennä, jos jätettäis kierto hyödyntämättä ja lasta ei kuuluisi, alkaisin varmaan uskoa että tämä olisi ollut juuri se kierto :DD tyhmää, tiedän!!
 
ujm
Mulla siis nyt ollut näin:

Kp 11-15 viivan paikka näkyy
Kp 15-16 yöllä kovat vatsakivut noin 20min ajan
Kp 16 viiva tikussa noin klo 14, hieman vaaleampi kuin kontrolliviiva, harrastettiin seksiä noin klo 15
Kp 17 samanlainen viiva kuin eilen, samoihin aikoihin mitattu
Kp 18, tänään, mitattu aamulla klo 8, todella haalea viiva.

Mikäköhän päivä ovulaatio oli? Mitään limahommia en huomannut, mutta tunnen kehoni aika huonosti vielä niin ei ihmekään.

Taidan tikuttaa vielä kun pääsen töistä varmuudeksi.

Lieköhän tuosta kerrasta mahista edes raskautua?
 
Mies yllätti totaalisesti, se totesi vaan yhtäkkiä että "joko lähdetään tekemään talletus?" mä sanoin et on kyllä lukenut vauvafoorumia, mutta tämä vaan totesi että "ai noinko siellä sanotaan?!" mä vaan et no joo, sä oot lukenu, mut kovasti sanoi että keksi itse :DD no, tulipahan tehtyä "talletus" toivotaan että kasvaa korkoa ;) ihanaa kun tuolta mieheltä tulee välillä sellaisia pieniä signaaleja, että lasta hänkin miettii, mut tuskin tulee koskaan kunnolla kuumeilemaan <3
 
silloin kun lopetin e-renkaat niin halusin tutustua kehooni ja ostin ovistestejä.. laskin, et ennen ehkäisyä mulla on ollu kierrot jotain 30pv ja sitte tikutin kp 16 ja silloin sain ovis plussan jonka tuonne hätähousuihin laitoin 30.8.

.. - Aijaa.com

En oo sen jälkeen juuri tikutellut, ku mietin et kierrot on niin selkeät.. mut ajattelin että häiden jälkeen vois taas kokeilla ;)
 
ujm mä taas luin testin ohjeista, että pissan pitää antaa jäähtyä huoneenlämpöiseksi (saman lämpöiseksi kuin testi siis). Ja että kannattaa testata mieluummin päivällä kuin aamupissasta, koska LH syntetisoituu yön aikana. Älkää kysykö miten :D Noita ohjeitahan on varmaan monia.

Sain tuosta päivällä tehdystä nyt saman vahvuisen, mutta ohuemman viivan kuin testiviiva. Tämä olis eka ovulaatio sitten pillereiden lopettamisen. Kuukautiset on ollu poissa 6kk, eli on tää aika mahtavaa jos tosiaan heti ovuloin! Pakko varmaan testata vielä kohta uudestaan. Ihan pöpi olen :cool:
 
mymosa
Aamupissastahan ei sais tehä kun silloin testi voi näyttää virheellisesti. Mulle paras aika tehä on tuossa 12 maissa. Ikinä en kyllä ole jäähytellyt muutakuin sen ajan, että saan housut jalkaan ja tikun esiin kaapista:)
 

Yhteistyössä