Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

mymosa
^pöh, meillä on talossa kolme härkää :D Joista kahella isommalla on ikäeroa tasan 3v 1päivä. Kuopus on siinä 3 viikkoa aiemmin. Nyt ois kiva saada sitten tää viimeinen tuonne syksyyn, ettei ois neljiä synttäreitä ihan kuukauden sisään.
 
ujm
Höh, ei kuulu vielä ovulaatiota :(
Tänään siis vasta kp12, eli ei sinänsä mikään ihmekään. Olen vain kovin malttamaton! Olisi kiva päästä odottamaan jo seuraavaa vaihetta, onnistuiko vaiko eikö.
 
Mulle tuli eilen ovisplussa, joten huomenna siis dpo1. Jo tätä ovista odotettiinkin :) Viimeisen viikon aikana on talletteluja tehty runsain mitoin ja nyt pääsee rauhoittumaan joulun viettoon mummilaan:D Ihanaa joulua kaikille!
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Sunnuntai 22.12.2013



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya........Monesko

Heranen.............23.......25/28-30.....1......12/13.....1.
empuska.............21......24/26...........2.....11/13.....1.
Annuski................31.....20/30-32......4......09/13.....2.
Katey.................24v .....17/?...........1......12/13....1.
Nuorallatanssija.....27.......12/?...........2......11/13.....1.
Sandri.................24........9/30..........3.....11/13.....1.
Minisport.............27........9/28-41......5.....08/13.....1.
mymosa..............30.........4/27.........2......12/13.....4.
Ujm....................25v.......??/??.........1.....12/13.....1.
Elviira86...............27........??/??.........1......11/13....1.







Piinailijat:
Annuski dpo 1






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with

 
Edellinen ovis oli kp12 ja tänään olis saman verran. Mitään ovista ei kuitenkaan vielä näy, mutta lima on muuttunut, joten ehkä se kohtapuolin. Toivottavasti ainakin..

Mies on alkanut puhumaan ihan ihmeellisiä. Tänään lakanapuuhailun jälkeen sanoi, että älä liiku nyt hetkeen, että pysyvät paikoillaan :D
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Maanantai 23.12.2013



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya........Monesko

Heranen.............23.......26/28-30.....1......12/13.....1.
empuska.............21......25/26...........2.....11/13.....1.
Annuski................31.....21/30-32......4......09/13.....2.
Katey.................24v .....18/?...........1......12/13....1.
Nuorallatanssija.....27.......13/?...........2......11/13.....1.
Sandri.................24........10/30..........3.....11/13.....1.
Minisport.............27........10/28-41......5.....08/13.....1.
mymosa..............30.........5/27.........2......12/13.....4.
Ujm....................25v.......??/??.........1.....12/13.....1.
Elviira86...............27........??/??.........1......11/13....1.







Piinailijat:
Annuski dpo 2






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with

 
Päivittelin tässä aikani kuluksi listan jo nyt :) joulun olen vanhempieni luona, joten voi tulla taukoa..

Olen illan lueskellut blogeja yrittämisestä raskauksiin vanhinkoraskauksiin ja lapsettomuuteen... ai onko vauvakuume? odotan niin sitä aikaa että joku pieni ihme kasvaisi sisälläni <3 sitä käy nykyään tunteita laidasta laitaan läpi! entä jos lasta ei tulekkaan? entä jos en osaakkaan olla äiti? entä jos lapsella onkin jokin sairaus? ja kaikki tämä vaikka en vielä ole edes raskaana! tosin en pyörittele näitä mielessäni jatkuvasti ja kyllä mietin myös että kuinka ihanaa, voin olla kohta raskaana! Toisaalta olen jo aivan äärimmäisen onnellinen siitä, että me ollaan annettu lapselle lupa tulla ja siitä, kuinka ihanan miehen kanssa elän unelmaani.. huoh.. oisko jo loppukierto?! ei vielä..

Ihanaa joulunaikaa Naiset, mikäli en täällä lähiaikoina käy :)
 
Kaippa minä nyt sitten liityn joukkoon.. iik!

Anni00.............26..........??/??........1........12/13..........1.

Tänään saa siis ottaa renkaan pois. Vähän vielä kyllä mietityttää onko ok vaan ruveta yrittään kun syön Venlafaxinia ahdistukseen ym. Ja nyt vielä joudun syömään Histeciä kun olen ilmeisesti tullut meidän koirille/koiralle allergiseksi. Olin aikonut tänään soittaa sinne teratologiseen tietopalveluun mutta nukuin niin pitkään että se on jo kiinni.
 
ujm
Mua on tässä muutaman päivän ajan harmittanut, kun ei oikein ole ketään kelle puhua näistä vauva ajatuksista. Tai siis miehelle tottakai mutta jollekin ulkopuolisellekin olis kiva jutella. Mulla on vain yksi todella hyvä ystävä joka sitten taas on todella lapsivastainen ja ajattelee vauvan tuhoavan meidän ystävyyden joten se että yritän edes puhua asiasta, vaikuttaa nyt jo suhteeseen. Ystäväpariskunnista kukaan ei ole samassa elämäntilanteessa.
Menin sitten puhumaan jo äidilleni vaikka halusin lapsenlapsen olevan yllätys, eka sellainen kun tämä mahdollisesti tuleva on. Sanoin tosin äidilleni vaan että mies on nyt näyttänyt vihreää valoa ajatukselle, en että yritämme jo. Ei ehditty äidin kanssa juttelemaan kuin noin 10min ja hänkin toi esiin lähinnä negatiivisia puolia, miten rahat riittää, huono asunto, mustasukkainen koira.. No ehkä asenne vähän muuttuu kun jutellaan faktoista. Äiti on synnärillä töissä niin näkee monenmoista perhettä ja me ei olla kuitenkaan sieltä huonoimmasta päästä :D

No toivotaan että äitistä saan juttukaverin. Viimeistään sitten kyllä kun vauva on mahassa.
 
anni00, mulla sama tilanne lääkityksen kanssa. Lopetin hiljalleen syksyllä ja nyt oon kokonaan ilman lääkitystä. Ihan vain siksi, kun en halua syödä lääkkeitä silloin, kun odotan :) Pois jäi myös migreenilääkitys. Saa nähdä, miten tässä mennään.
 
ujm
Jaahas, järjettömät ovulaatiokivut vai huonosti sulanut kinkku? Nyt on kp 15-16, eka luomukierto siis, ja heräsin aivan järjettömän koviin vatsakipuihin. Myös alaselkä särkee ja vatsa oli aivan kuralla. Noin 20min tein suoraan sanottua kuolemaa ja istuin pöntöllä pesuvati sylissä kun oksettikin. Sitten vähän helpotti. Laitoin mahaan kylmägeeliä, jonka kipristelevä vaikutus vie vähän huomiota vatsakivuikta, jos saisin unta.

Eilen ovistikku ei reagoinut mitenkään, tänään en ehtinyt tehdä aamulla.
 
ujm
^Älä muuta sano. Eilen närästi, tänään ollut etova olo. Nyt päivällä alkoi ihmeellinen kipu oikealle mahaan. Tuntuu oviskivuilta, mutta on kyllä kovin normaalia kipuisammat. Yleensä mulla on vaan semmosta menkkajomotusta.
Mulla meni se onneksi tosi nopeasti ohi ja nukahdinkin sitten heti ja nukuin heräämättä puoli kahteen asti :D Tää on tosiaan mun eka luomukierto noin kymmeneen vuoteen, joten oviskipuja ei oo ennen ollut.
Mutta eiköhän tuo ovikseen liittynyt, koska tänään kun heräsin, näytti tikku jo viivaa. Oli vielä haaleampi kuin testiviiva, mikä joidenkin keskustelujen mukaan ei vielä ole plussa.. Kävin silti herättämässä miehen "aamu"seksillä :) Ihan varmuudeksi!

Mites usein ootte pupuilleet kun ovistikku reagoi edes vähän? Pitäisikö varmuudeksi ottaa illalla uudestaan, sitten huomenna tikulla kokeillaan toki ja vielä uusiks seksiä? :)

Huolettaa vaan vähän kun menin lukemaan, että tavallinen liukkari voi estää raskautumisen :( Meillä siis liukkari aina käytössä ja tähän hätään en saa mistään superkallista "raskausliukkaria". Haluais pelata varman päälle, jos vaikka raskautuis heti ekasta kierrosta.
 
nuorallatanssija Onko sullakin ollut masennuslääke vai joku mu lääke? Ite aattelin et jos vois kesään asti syödä niin saa koulun käytyä loppuun. Se olis kuiteski max 5 kk raskaudesta, riippuen siitä kuin nopeasti raskautuu.

ujm Mäkin mietin tota liukkarihommaa. Millanen liukkari sen sit pitäs olla? Kuiteski kivempi talletella likkarin kanssa.
 
Meillä kanssa melkein aina ollut aiemmin liukkari käytössä, nyttemmin mennään ihan kuolan voimalla :D Hyvin toimii. Itse olen oppinut muutenkin keskittymään olennaiseen, auttaa paljon asiaan..

anni00, sosiaalisten tilanteiden pelkoon ollut ko. lääke (tosin mulla teinistä asti pahoja masennusjaksoja), joka sittemmin tosin vaihdettiin korvaavaksi. Jätin ne pari kuukautta sitten hiljakseen pois, migreenin estolääkkeistä samaten. En halua ottaa riskiä, että vaikuttaa sikiöön jotenkin.
Meillä mies oli onneksi tukena niiden tabujen jättämisessä, on ymmärtänyt ja tukenut paljon :)
 
ujm
Meillä ihan värkkien kokoerosta johtuen liukkari aina käytössä, ei auta vaikka kuinka haluisin ja keskittyisin. :/ Siksi siis pakko käyttää tai muuten en istu seksin jälkeen. Hankautuu paikat rikki helposti.

Anni00: PRESEED liukuvoide - Raskauskeiju tää on yks ja ainut liukkari mitä oon nähnyt mainostettavan keskusteluissa ja tutkimuksia on myyntisivuilla miten paljon parempi se on. On kuitenkin mun mielestä ihan törkeen hintasta.. Meillä on tällä hetkellä käytössä vesipohjanen liukkari, ja tälläsen kommentin löysin:

"Ei mitään vesipohjaisia jos haluaa lapsen, eikä mitään öljypohjaisia jos käyttää kondomia ehkäisynä, siinä pääsääntö!"

A-pu-a! Pitäiskö äkkiä vielä tämän kierron aikana vaihtaa johonkin toiseen.. Tota preseediä jos ei saa apteekista niin ei tähän ovikseen kyllä ehdi. Ceridalin öljyä oli monessa keskustelussa kehuttu, mutta meillä taitaa sekin olla ihan finito.
 
Yrityksen odottajista yrittämään päässeet


Torstai 26.12.2013



Nimimerkki......Ikä.....Kp...............Yk........Ya......Monesko

Heranen.............23.......29/28-30.....1......12/13......1.
empuska.............21......28/26...........2.....11/13......1.
Annuski................31.....24/30-32......4....09/13.......2.
Katey.................24v .....21/?...........1.....12/13......1.
Nuorallatanssija.....27.......16/?...........2....11/13.......1.
Sandri.................24........13/30........3.....11/13.......1.
Minisport.............27........13/28-41....5.....08/13.......1.
Niuski.................31.........10/25-26....1.....12/13......1.
mymosa..............30.........8/27.........2.....12/13.......4.
Kinkula-..............24.........6/28.........1.....12/13.......3.
Ujm....................25........??/??.........1.....12/13.......1.
Elviira86..............27........??/??.........1.....11/13.......1.
Anni00................26.........??/??.........1......12/13.....1.






Piinailijat:
Annuski dpo 5






Plussanneet:

2013:
marraskuu kuukiuru (yk1), 5th (yk1), Haikulainen (yk1), mariet (yk2), nannaa (yk2)



Plussanneiden ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2313211-yrittamaan-paasseista-plussanneet-3-a/




Blogeja:

kuukiuru come to mama
heranen The one I laugh with

 
Viimeksi muokattu:
ääh, vaikka kuinka koittais listan rivejä saada suoriksi niin ne vaan muokkaantuu noin :mad:

no kuitenkin... :D back in the business, mies palautuu tänään joulun vietosta <3

me käytettiin yhteen väliin liukkaria, mutta kun lopetin e-renkaan niin ei ole kyllä tarvinnut, onneksi :)
 
Oho, kp28 menossa eikä menkkoja kuulu
eieikä näy, mitä ilmeisemmik kierto tällä kertaa pidempi kuin normaalisti. Raskautumiseen en jaksa kyllä uskoa kun sekstailut ovat jääneet niiiin paljon vähemmälle. Eilen ja toissapäivänä testain kuitenkin negan, kun ei mieli malttanut kuitenkaan ;) eiköhän ne menkat sieltä vielä tule.

Ps. Olisi SILTI suotavaa että raskautuisi kaiken tämän hässäkän keskellä, mutta tuskan siltikään! Hih.
 
Varovasti tänne hiippailen mukaan... Esikoista yritetään viimein puolen vuoden jahkailun jälkeen. Testailin nyt ekaa kertaa ovulaatiota, eilen heikko haamu, tänään vahvempi haamu, huomenna jo selkeä viiva? :) Tästä se lähtee!

Niuski, 31v. kp 10, yk 1.
 

Yhteistyössä