Jei, raskaana 2-3 !!!

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
Niin, täällähän ei kenelläkään ole oikeeta elämään... Ihan urpoja ootte..

Ja joo, testini on jo roskiksessa, enkä tosiaankaan sitä lähde teidän takia sieltä kaivelemaan. Koska edelleenkään mua ei hirveesti kiinnosta, että uskooko joku random palstalainen vai ei. Voit ihan vapaasti olla uskomatta, ei se multa ole pois mitenkään :O
 
"vierailija"
Niin, täällähän ei kenelläkään ole oikeeta elämään... Ihan urpoja ootte..

Ja joo, testini on jo roskiksessa, enkä tosiaankaan sitä lähde teidän takia sieltä kaivelemaan. Koska edelleenkään mua ei hirveesti kiinnosta, että uskooko joku random palstalainen vai ei. Voit ihan vapaasti olla uskomatta, ei se multa ole pois mitenkään :O
Ei se voi kovin syvällä siellä roskiksessa olla ja varmaan haluat näyttää sitä miehellesikin. Miksi et halua katkaista epäilyjä ja käydä noukkimassa sen sieltä?
 
"niinpäniin"
Niin, täällähän ei kenelläkään ole oikeeta elämään... Ihan urpoja ootte..

Ja joo, testini on jo roskiksessa, enkä tosiaankaan sitä lähde teidän takia sieltä kaivelemaan. Koska edelleenkään mua ei hirveesti kiinnosta, että uskooko joku random palstalainen vai ei. Voit ihan vapaasti olla uskomatta, ei se multa ole pois mitenkään :O
Tulihan se sieltä :D

Ja et tietenkään lähde kaivelemaan, sehän on ihan selvä. Itseasiassa mieshän ehti viedä ne jo pihalle ja roska-autokin kävi juuri, kaatopaikalle nyt et ainakaan lähde! Uskokaa vaan, tai olkaa uskomatta, ei paljo kiinnosta! :D
 
  • Tykkää
Reactions: NINZU-72
kfkfkf
[QUOTE="vierailija";29339536]Ei se voi kovin syvällä siellä roskiksessa olla ja varmaan haluat näyttää sitä miehellesikin. Miksi et halua katkaista epäilyjä ja käydä noukkimassa sen sieltä?[/QUOTE]

Mieheni on sen kyllä jo nähnyt. Miks ihmeessä mä haluaisin mennä kaivelemaan jotain roskista, kun mulle on aivan sama että uskooko joku palstalainen vai eikö?

Epäilkää aivan rauhassa. Musta tää on vaan huvittavaa, siinähän epäilette :)
Edelleenkään mulla ei oo tarvetta todistella kenellekkään
 
Kfkfjg
Kaikki ruokitte tätä ketjua...älkää vastatkoon mitään jos ette usko, silloin ketju kuivuu kokoon ja häviää ö-nappiin. Nyt kf saa juuri sen mitä iällä valheillaan tavoittelee...huomiota!! Jos siis on valheita...itse en tiedä kun en henkilöä tunne. Toivotan kuitenkin onnea koska se ei ole minulta mistää pois
 
"vierailija"
[QUOTE="vierailija";29339536]Ei se voi kovin syvällä siellä roskiksessa olla ja varmaan haluat näyttää sitä miehellesikin. Miksi et halua katkaista epäilyjä ja käydä noukkimassa sen sieltä?[/QUOTE]

Näyttää miehelle? En mä näyttänyt kummallakaan kerralla raskaustestiä miehelle. Ei tullut edes mieleen. Kyllä se uskoi ihan ilmankin että raskaana olin.

Ja heitin muuten samantien testinkin roskiin, en edes kuvannut sitä. Mutta silloin en käynytkään mitäsnyttillä, enkä tiennyt että niitä testejä pitää kuvailla ja säilytellä ja näytellä kaikille kavereille ja sukulaisille :D
 
[QUOTE="vierailija";29339598]Näyttää miehelle? En mä näyttänyt kummallakaan kerralla raskaustestiä miehelle. Ei tullut edes mieleen. Kyllä se uskoi ihan ilmankin että raskaana olin.

Ja heitin muuten samantien testinkin roskiin, en edes kuvannut sitä. Mutta silloin en käynytkään mitäsnyttillä, enkä tiennyt että niitä testejä pitää kuvailla ja säilytellä ja näytellä kaikille kavereille ja sukulaisille :D[/QUOTE]

Kaveri laitto oman testi nätisti pakettiin ja anto miehelleen työpäivän jälkeen, se mies kiitti kuumemittarista :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Bubble Bob
Onnea ap:lle raskaudesta.

Mä olen ehkä vähän tyhmä? mutta en ymmärrä nyt alkuunkaan, että miten se positiivisen raskaustestin kuva nyt saisi ihmiset uskomaan ap:n raskauteen? Miksi niin moni täällä huutelee, että "laita kuva, muuten ei uskota"?!?

Tässä teille testejä:







Olenko mäkin nyt raskaana, kun mulla oli näyttää teille jopa useampi raskaustestikuva?

Netti on kuvia pullollaan, joten jos ap haluaisi vedättää teitä, niin tuskin se positiivisen testin kuvan saaminen nyt olisi mikään The Ongelma.

Ja joo, ennen kun joku sherlock ehtii sanomaan, niin kyllä...noissa tosiaan näkyy päivämäärät, milloin ne on nettiin ladattu...en jaksanut alkaa leikkaamaan, liimaamaan ja askartelemaan, jotta olisin ne nyt tätä varten nettiin uudelleen ladannut. Mutta ei se montaa minuuttia vie (ehkä yhden), joten eipä yksi (tai kolmekaan) kuvaa mitään todista.

Joten miksi sitä "vaaditte"?
 
  • Tykkää
Reactions: Vätti Räsynyt
"vierailija"
Onnea ap:lle raskaudesta.

Mä olen ehkä vähän tyhmä? mutta en ymmärrä nyt alkuunkaan, että miten se positiivisen raskaustestin kuva nyt saisi ihmiset uskomaan ap:n raskauteen? Miksi niin moni täällä huutelee, että "laita kuva, muuten ei uskota"?!?

...

Olenko mäkin nyt raskaana, kun mulla oli näyttää teille jopa useampi raskaustestikuva?

Netti on kuvia pullollaan, joten jos ap haluaisi vedättää teitä, niin tuskin se positiivisen testin kuvan saaminen nyt olisi mikään The Ongelma.

Ja joo, ennen kun joku sherlock ehtii sanomaan, niin kyllä...noissa tosiaan näkyy päivämäärät, milloin ne on nettiin ladattu...en jaksanut alkaa leikkaamaan, liimaamaan ja askartelemaan, jotta olisin ne nyt tätä varten nettiin uudelleen ladannut. Mutta ei se montaa minuuttia vie (ehkä yhden), joten eipä yksi (tai kolmekaan) kuvaa mitään todista.

Joten miksi sitä "vaaditte"?
Katsos kun näin nykyaikana Internetin ihmeellisessä maailmassa on olemassa myös Googlen kuvahaku, jonka avulla voi etsiä samanlaisia/samankaltaisia kuvia ja sillä tavalla tutkia, onko kuva kopioitu. Että älähän päde, ellet tiedä. :)
 

Yhteistyössä