sun juttujen ihmettely jää siltikin tähän. Hyvä näinkin. Lopputulema: provo mikä provo.No sori vaan, mut mua ei nyt niiiiiin hirveesti kiinnosta laittaa millekkään palstalle kuvaa mun kusitestistä, et ihan alkaisin oikein kikkailemaan saadakseni sen tänne.
Jokainen ootte varmaan kusitestejä nähneet ennenkin :O
Kuvaa ei kusitestistä tipu, mutta kaikki muut asiat kyllä jaat auliisti. Hupaisaa.No sori vaan, mut mua ei nyt niiiiiin hirveesti kiinnosta laittaa millekkään palstalle kuvaa mun kusitestistä, et ihan alkaisin oikein kikkailemaan saadakseni sen tänne.
Jokainen ootte varmaan kusitestejä nähneet ennenkin :O
Mä en muuten oikeasti ole. En ole koskaan ollut tai epäillyt olevani raskaana enkä ole koskaan nähnyt kenenkään muunkaan testiä.Jokainen ootte varmaan kusitestejä nähneet ennenkin :O
Ei kenenkään ole pakko lähteä mukaan p*skanjauhantaan, jos ei halua. Sitä jauhantaa on toisen haukkuminen, mutta sitä on myös valheellisten juttujen sepittäminen totena päivästä toiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29339207:Musta on oikeesti aika törkeetä et jos joku ilmottaa olevansa raskaana niin hän saa vittuilua osakseen. Miten se on teiltä pois, että onnittelette toista niin kuin asiaan kuluu?
Eihän teidän tarvitse niitä vauvoja hoitaa.
Suurin osa halusi kait vaan todeta omin silmin, että kfkfkf on oikea henkilö.Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29339207:Musta on oikeesti aika törkeetä et jos joku ilmottaa olevansa raskaana niin hän saa vittuilua osakseen. Miten se on teiltä pois, että onnittelette toista niin kuin asiaan kuluu?
Eli kfkfkf perustaa ketjun, jossa kertoo näitä 'faktoja' elämästään ja kaikkien tulee onnitella häntä?Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29339207:Musta on oikeesti aika törkeetä et jos joku ilmottaa olevansa raskaana niin hän saa vittuilua osakseen. Miten se on teiltä pois, että onnittelette toista niin kuin asiaan kuluu?
Juu eiku kaksplussalla halutaan pitää illuusiota yllä.Alkuperäinen kirjoittaja Epäilevä elmeri;29339248:Suurin osa halusi kait vaan todeta omin silmin, että kfkfkf on oikea henkilö.