onks tää muka digitesti? missä täsä lukee ne viikot? Olen nähnyt sellaisia jotka sanovat suoraan että monennellako viikolla olet
no siinä teille epäilijöille
Joku idiootti vaan tekee kiusaa...onks tää muka digitesti? missä täsä lukee ne viikot? Olen nähnyt sellaisia jotka sanovat suoraan että monennellako viikolla olet
netistä otettu kuvaonks tää muka digitesti? missä täsä lukee ne viikot? Olen nähnyt sellaisia jotka sanovat suoraan että monennellako viikolla olet
No nyt menee jo naurettavaksi.. Käsittämätöntä porukkaa liikkeellä. : /Joku idiootti vaan tekee kiusaa...
Ai nyt kun mokasit ton testin kanssa (laitoit vääränlaisen kuvan kun unohdit digitestistä olevan kyse) niin se olikin joku muu joka kuvan laittoi.Joku idiootti vaan tekee kiusaa...
Mitenpä siinä se pissa näkyisi, jos kerran digitestin oot tehnyt? Voithan ottaa kuvan pelkästä näytöstä?No sori vaan, mut mua ei nyt niiiiiin hirveesti kiinnosta laittaa millekkään palstalle kuvaa mun kusitestistä, et ihan alkaisin oikein kikkailemaan saadakseni sen tänne.
Jokainen ootte varmaan kusitestejä nähneet ennenkin :O
Siksi sua kiinnostaa, kun sun kupla uhkaa särkyä. Ja mistäpä sitten hehkuttaisit?Jaa, no sitten ei usko. Arvaa kiinnostaako kauheesti?
Miks ihmeessä mua kiinnostaisi?
Keskustelupalsta on tällä hetkellä ainoa mihin voin koko asiasta kertoa ja mulle on aivan sama että mitä sä ajattelet asiasta.
Toiset hehkuttaa facessa, toiset kavereille.. Mä en vielä halua hehkuttaa yhtään kenellekkään, koska silloin yllätys menisi piloille.
Täällähän oli se yks ketju, jossa joku sun tuttu luetteli teidän perheen alkukirjaimet (uskoi tunnistaneensa sut). Hän nyt ainakin tietää. Ketju oli se, mihin wieruus vastasi vitsikkäästi sinuna.Jaa, no sitten ei usko. Arvaa kiinnostaako kauheesti?
Miks ihmeessä mua kiinnostaisi?
Keskustelupalsta on tällä hetkellä ainoa mihin voin koko asiasta kertoa ja mulle on aivan sama että mitä sä ajattelet asiasta.
Toiset hehkuttaa facessa, toiset kavereille.. Mä en vielä halua hehkuttaa yhtään kenellekkään, koska silloin yllätys menisi piloille.
No, johan sut on täällä tunnistettu. Että se siitä tosielämän yllätyksestä.Mä en vielä halua hehkuttaa yhtään kenellekkään, koska silloin yllätys menisi piloille.