Jei, raskaana 2-3 !!!

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
llllll
Olenkin ihmetellyt k.o. nimimerkin kirjoittelua.

En nyt haluaisi loukata. Sanon vain, että meitä on moneen junaan. Joillein pitää vääntää rautalangasta, jotkut ymmärtää puolesta lauseesta. Niinhän se tässä elämässä on.
 
"vieras."
https://www.google.fi/search?q=positive+pregnancy+test&espv=210&es_sm=122&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=U-auUrqXNqjJygO-p4CwDA&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1280&bih=646#facrc=_&imgdii=_&imgrc=63Gs1j9dPzJGyM%3A%3BULAVxzZw6vKY9M%3Bhttp%253A%252F%252Flh5.ggpht.com%252F_aFPhUWX30cA%252FS89wti5ywSI%252FAAAAAAAAACM%252FRQWRKKyXuT0%252Fs9000%252FAnswer%25252BBrand%25252B14%25252BDPO.JPG%3Bhttps%253A%252F%252Fsites.google.com%252Fsite%252Fseourpicz%252F1%252Ffamily-and-relationships%252Fus%252F3%252Fpregnancy-test-2%3B9000%3B6750
 
"niinpäniin"
No sori vaan, mut mua ei nyt niiiiiin hirveesti kiinnosta laittaa millekkään palstalle kuvaa mun kusitestistä, et ihan alkaisin oikein kikkailemaan saadakseni sen tänne.

Jokainen ootte varmaan kusitestejä nähneet ennenkin :O
Mitenpä siinä se pissa näkyisi, jos kerran digitestin oot tehnyt? Voithan ottaa kuvan pelkästä näytöstä?

En usko hetkeäkään ettei sulla/sun miehelläs kummallakaan ole yhtään keinoa siirtää puhelimesta/kamerasta kuvaa koneelle, niin helvetin paljon aikaa koneen ääressä vietät.

Että alahan vaan keksiä se keino ottaa se kuva, ei tuota muuten usko kukaan ja teet itestäs vaan entistä enemmän naurettavan. Voin onnitella sitten kun kuva löytyy, onnittelujahan sä tälläKIN aloituksella haet :)
 
"hmmmmm"
Nyt täytyy kyllä sanoa, että testikuvan on tosiaan lähettänyt joku muu. Todennäköisesti. Miksi muuten kfkfkf on yhtäkkiä lähettänyt kuvan "harmaana".

Ihan kaikesta ei sentään voi tuomita.
 
kfkfkf
[QUOTE="niinpäniin";29339369]Mitenpä siinä se pissa näkyisi, jos kerran digitestin oot tehnyt? Voithan ottaa kuvan pelkästä näytöstä?

En usko hetkeäkään ettei sulla/sun miehelläs kummallakaan ole yhtään keinoa siirtää puhelimesta/kamerasta kuvaa koneelle, niin helvetin paljon aikaa koneen ääressä vietät.

Että alahan vaan keksiä se keino ottaa se kuva, ei tuota muuten usko kukaan ja teet itestäs vaan entistä enemmän naurettavan. Voin onnitella sitten kun kuva löytyy, onnittelujahan sä tälläKIN aloituksella haet :)[/QUOTE]

Jaa, no sitten ei usko. Arvaa kiinnostaako kauheesti? :D
Miks ihmeessä mua kiinnostaisi?
Keskustelupalsta on tällä hetkellä ainoa mihin voin koko asiasta kertoa ja mulle on aivan sama että mitä sä ajattelet asiasta.
Toiset hehkuttaa facessa, toiset kavereille.. Mä en vielä halua hehkuttaa yhtään kenellekkään, koska silloin yllätys menisi piloille.
 
"niinpäniin"
Jaa, no sitten ei usko. Arvaa kiinnostaako kauheesti? :D
Miks ihmeessä mua kiinnostaisi?
Keskustelupalsta on tällä hetkellä ainoa mihin voin koko asiasta kertoa ja mulle on aivan sama että mitä sä ajattelet asiasta.
Toiset hehkuttaa facessa, toiset kavereille.. Mä en vielä halua hehkuttaa yhtään kenellekkään, koska silloin yllätys menisi piloille.
Siksi sua kiinnostaa, kun sun kupla uhkaa särkyä. Ja mistäpä sitten hehkuttaisit? ;)
 
kfkfkf
[QUOTE="niinpäniin";29339390]Siksi sua kiinnostaa, kun sun kupla uhkaa särkyä. Ja mistäpä sitten hehkuttaisit? ;)[/QUOTE]

No mua ei kyllä pätkääkään kiinnosta, että uskotko sinä vai et. Uskot tai oot uskomatta.. Tää on hei VAIN keskustelupalsta, sä et oo mun kaveri tai en muutenkaan tunne sua, joten mulle on aivan sama :)
 
"Hmmm"
Jaa, no sitten ei usko. Arvaa kiinnostaako kauheesti? :D
Miks ihmeessä mua kiinnostaisi?
Keskustelupalsta on tällä hetkellä ainoa mihin voin koko asiasta kertoa ja mulle on aivan sama että mitä sä ajattelet asiasta.
Toiset hehkuttaa facessa, toiset kavereille.. Mä en vielä halua hehkuttaa yhtään kenellekkään, koska silloin yllätys menisi piloille.
Täällähän oli se yks ketju, jossa joku sun tuttu luetteli teidän perheen alkukirjaimet (uskoi tunnistaneensa sut). Hän nyt ainakin tietää. Ketju oli se, mihin wieruus vastasi vitsikkäästi sinuna.
 
kfkfkf
[QUOTE="Hmmm";29339436]Täällähän oli se yks ketju, jossa joku sun tuttu luetteli teidän perheen alkukirjaimet (uskoi tunnistaneensa sut). Hän nyt ainakin tietää. Ketju oli se, mihin wieruus vastasi vitsikkäästi sinuna.[/QUOTE]

No empä usko että tällainen henkilö on kutsuttuna meidän vauvan ristiäisiin/meidän vihkimiseen... Joten eipä ole paljoa väliä
 
"vierailija"
[QUOTE="Hmmm";29339450]Hei jos sulla on se testi siinä ja et halua sitä kuvata niin käännä se ympäri ja kerro mitä siellä lukee pienellä.[/QUOTE]

Ei se varmaan oo, kun se on heittänyt sen jo roskiin ja siellä on kahvinpuruja ja vanhaa viiliä päällä niin ei viitsisi kaivaa sieltä.
 
"niinpäniin"
[QUOTE="Hmmm";29339450]Hei jos sulla on se testi siinä ja et halua sitä kuvata niin käännä se ympäri ja kerro mitä siellä lukee pienellä.[/QUOTE]

Se lähti kuumeisesti ostaan apteekista sen testin ja tulee takaisin kertomaan, mitä siinä lukee. Vastauksen viive johtuu sitten luultavasti vauvasta ja kfkfkf:n OIKEASTA ELÄMÄSTÄ, kun eihän täällä voi kukaan täysjärkinen koko päivää roikkua (vaikka hän oikeasti roikkuukin, mutta ei tietty nyt kun pitäis jotain rehellisesti kertoa... :D).
 

Yhteistyössä