siltä on tässä välissä laitettu piuhat poikki ja sullehan tulee kengänkuva perseeseen?Eli vahvasti ollaan raskaana
Sellainen pieni aavistus on kokoajan ollutkin, että ei se mitään edellisen raskauden hormoonia oo ollut
Kerroin aiemmin miehen "yllätyksestä", liittyy kuulemma tähän raskauteen, halusi vain ensin varmistuksen että oon raskaana, mitä ihmettä :O
Saan tietää illalla et mikä tää hänen suuri yllätyksensä on.
NYT veikkauksia? Mikä ihme se voi olla :O
Mä oon pihalla kuin lumiukko, ei tuu mitään mieleen että mikä ylläri nyt vois liittyä raskauteen
Et oo enää tosissasJa siihen testin viereen voi vaikka kirjoittaa oman nimimerkin..Jos siis haluaa että uskotaan tämä tarina
Mäkin haluisin uskoa, mut ap ei selvästikään halua, et me uskotaan. No mitensenymeni uskoo ken tahtoo. hyvää jatkoa ap:lle ja onnea (virtuaali?)vauvasta.Mä niin haluaisin uskoa tähän tarinaan, vaikka tiedän että se ei ole totta. Ehkä mun pitää hankkia oma elämä : D
Ymmärtää se. Se hakee samanKALTAISIA kuvia.Mä olen ymmärtänyt, että jos kuvaa muokkaa hieman, ei googlen kuvahaku sitä enää samaksi kuvaksi ymmärrä.
Eli jos kopioit kuvan ja rajaat sen hieman pienemmäksi, niin siinä kohtaa kuva on ns. uusi, eikä sitä googlen kuvahaun mukaan löydy.
Voi olla että olen väärässäkin, mutta näin olen asian ymmärtänyt.
No joo mut jos joku keksii näitä juttuja tänne.Meillä myös yritystä takana monta vuotta tuloksetta mutta ei kenenkään raskaudet ole ainakaan multa henk.koht. pois vaan voin iloita toistenkin puolesta..