Jei, raskaana 2-3 !!!

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
Professional Griefer
[QUOTE="vierailija";29339536]Ei se voi kovin syvällä siellä roskiksessa olla ja varmaan haluat näyttää sitä miehellesikin. Miksi et halua katkaista epäilyjä ja käydä noukkimassa sen sieltä?[/QUOTE]

Voiko uteliaisuus pidemmälle mennä? Ja miksi se kusitestikin halutaan niin intohimoisesti nähdä? Siksikö, että pääsee vielä vähän lisää aukomaan päätään?

Niin siis olin tulossa vain onnittelemaan. Joten onnea koko perheelle :)
Mitä luulet, miltä näyttää ristiäisvieraiden pärstät kun kerrotte? :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vierailija";29339842]Katsos kun näin nykyaikana Internetin ihmeellisessä maailmassa on olemassa myös Googlen kuvahaku, jonka avulla voi etsiä samanlaisia/samankaltaisia kuvia ja sillä tavalla tutkia, onko kuva kopioitu. Että älähän päde, ellet tiedä. :)[/QUOTE]

Mä olen ymmärtänyt, että jos kuvaa muokkaa hieman, ei googlen kuvahaku sitä enää samaksi kuvaksi ymmärrä.

Eli jos kopioit kuvan ja rajaat sen hieman pienemmäksi, niin siinä kohtaa kuva on ns. uusi, eikä sitä googlen kuvahaun mukaan löydy.



Voi olla että olen väärässäkin, mutta näin olen asian ymmärtänyt.
 
villi veikkaus
Eli vahvasti ollaan raskaana :)
Sellainen pieni aavistus on kokoajan ollutkin, että ei se mitään edellisen raskauden hormoonia oo ollut :)

Kerroin aiemmin miehen "yllätyksestä", liittyy kuulemma tähän raskauteen, halusi vain ensin varmistuksen että oon raskaana, mitä ihmettä :O
Saan tietää illalla et mikä tää hänen suuri yllätyksensä on.

NYT veikkauksia? Mikä ihme se voi olla :O
Mä oon pihalla kuin lumiukko, ei tuu mitään mieleen että mikä ylläri nyt vois liittyä raskauteen
siltä on tässä välissä laitettu piuhat poikki ja sullehan tulee kengänkuva perseeseen?
 
Ja siihen testin viereen voi vaikka kirjoittaa oman nimimerkin..Jos siis haluaa että uskotaan tämä tarina
Et oo enää tosissas :D :D

Mä itse en kiusallanikaan ap:n tilanteessa kuvaa laittais. Ja vielä vähemmän suostuisin apinoimaan ja hyppimään joidenkin randomien palstapersoonien vuoksi kirjoittamalla jotain saakelin nimimerkkejä siihen testiin vain siksi, että mua uskottais :D :D :D

Tosin senkin kyllä saa siihen kuvankäsittelyohjelmalla jos nyt tosissaan haluaisi kusetusta pitkälle viedä.

Me joko uskotaan, tai ollaan uskomatta ja that´s it.
 
"vierailija"
Mä olen ymmärtänyt, että jos kuvaa muokkaa hieman, ei googlen kuvahaku sitä enää samaksi kuvaksi ymmärrä.

Eli jos kopioit kuvan ja rajaat sen hieman pienemmäksi, niin siinä kohtaa kuva on ns. uusi, eikä sitä googlen kuvahaun mukaan löydy.



Voi olla että olen väärässäkin, mutta näin olen asian ymmärtänyt.
Ymmärtää se. Se hakee samanKALTAISIA kuvia.
 
"haha"
[quote="vierailija";29339258]eli kfkfkf perustaa ketjun, jossa kertoo näitä 'faktoja' elämästään ja kaikkien tulee onnitella häntä? :d
kai sitä nyt aiheesta saa keskustella. Ei täällä muitakaan ihmisiä myötäillä muissakaan ketjuissa.

Ja miksi onnittelisin ihmistä, jonka tiedän kirjoittavan satuja? Miksi onnittelisin raskaudesta, jota ei ole? :)[/quote]

just näin!
 
Mä en ainakaan laittais yhtään testin kuvaa kun sitä näin manguttais.. :D En myöskään kaivelis roskiksia tai sukeltais kaatopaikalle oman roskiksen perässä :p Jos toinen kertoo olevansa raskaana ja iloitsee siitä niin ollaan kaikki onnellisia hänen puolestaan, eiks juu?
 
yks musta harmaana
Ois aika paha jos se yllätys oiskin joku: "Päätin ottaa eron kun tajusin että en jaksa enää pikkulapsirumbaa uusiksi, heippa!" Sitten kfkfkf valittais seuraavat viisi vuotta palstalla miten rankkaa on kahden pienen lapsen ja kahden teinin yksihuoltajana
 
"lapseton"
Minulla on ainakin ihan itsekkäät syyt miksi en voi iloita Aapeen puolesta; olen itse yrittänyt ensimmäistä lasta pitkään ja kyllä se kirpaisee, että Kfkfkf on tullut tuona aikana raskaaksi jo kaksi kertaa. En tosiaankaan tiedä, miksi vielä kidutan itseäni lukemalla tällaisia ketjuja...
 
viaras
[QUOTE="Vierailija";29339072]Olenko sanonut, että avaan jokaisen ketjun? Yleensä hypinkin yli, mutta kyllähän silti näen, että niitä koko ajan aloitat uusia eri otsikoilla.

Ja et edelleenkään vastannut, ihmettelin syytä tähän?
Että miksi keskität elämäsi virtuaalitodellisuuteen? Miksi haluat jakaa jokaisen yksityiskohdan elämästäsi täällä?
Eikö sinulla ole oikeita ystäviä? Läheisiä?

Olen nyt kiinnostunut tietämään vastaukset, miksi et vastaa, kun kerran kysytään?
Jaat elämäsi jokaisen yksityiskohdan, mutta jos sinulta jotain kysyy, niin kiertelet ja kaartelet etkä anna vastausta. Ihme tyyppi.[/QUOTE]

Vähän kuin Milanna tai Mummeliisa. Koko ajan pitää olla etusivulla ja kertoa jokaisesta yksityiskohdasta, mitä elämässä tapahtuu.
 
[QUOTE="lapseton";29340325]Minulla on ainakin ihan itsekkäät syyt miksi en voi iloita Aapeen puolesta; olen itse yrittänyt ensimmäistä lasta pitkään ja kyllä se kirpaisee, että Kfkfkf on tullut tuona aikana raskaaksi jo kaksi kertaa. En tosiaankaan tiedä, miksi vielä kidutan itseäni lukemalla tällaisia ketjuja...[/QUOTE]

Meillä myös yritystä takana monta vuotta tuloksetta mutta ei kenenkään raskaudet ole ainakaan multa henk.koht. pois vaan voin iloita toistenkin puolesta..
 

Yhteistyössä