Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No sori vaan, mut mua ei nyt niiiiiin hirveesti kiinnosta laittaa millekkään palstalle kuvaa mun kusitestistä, et ihan alkaisin oikein kikkailemaan saadakseni sen tänne.
Jokainen ootte varmaan kusitestejä nähneet ennenkin :O
No sori vaan, mut mua ei nyt niiiiiin hirveesti kiinnosta laittaa millekkään palstalle kuvaa mun kusitestistä, et ihan alkaisin oikein kikkailemaan saadakseni sen tänne.
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29339207:Musta on oikeesti aika törkeetä et jos joku ilmottaa olevansa raskaana niin hän saa vittuilua osakseen. Miten se on teiltä pois, että onnittelette toista niin kuin asiaan kuluu?
Eihän teidän tarvitse niitä vauvoja hoitaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29339207:Musta on oikeesti aika törkeetä et jos joku ilmottaa olevansa raskaana niin hän saa vittuilua osakseen. Miten se on teiltä pois, että onnittelette toista niin kuin asiaan kuluu?
Alkuperäinen kirjoittaja Epäilevä elmeri;29339248:Suurin osa halusi kait vaan todeta omin silmin, että kfkfkf on oikea henkilö.