K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
![]()
no siinä teille epäilijöille![]()
onks tää muka digitesti? missä täsä lukee ne viikot? Olen nähnyt sellaisia jotka sanovat suoraan että monennellako viikolla olet
onks tää muka digitesti? missä täsä lukee ne viikot? Olen nähnyt sellaisia jotka sanovat suoraan että monennellako viikolla olet
Joku idiootti vaan tekee kiusaa...
Ai nyt kun mokasit ton testin kanssa (laitoit vääränlaisen kuvan kun unohdit digitestistä olevan kyse) niin se olikin joku muu joka kuvan laittoi.Joku idiootti vaan tekee kiusaa...
No sori vaan, mut mua ei nyt niiiiiin hirveesti kiinnosta laittaa millekkään palstalle kuvaa mun kusitestistä, et ihan alkaisin oikein kikkailemaan saadakseni sen tänne.
Jokainen ootte varmaan kusitestejä nähneet ennenkin :O
Jaa, no sitten ei usko. Arvaa kiinnostaako kauheesti?
Miks ihmeessä mua kiinnostaisi?
Keskustelupalsta on tällä hetkellä ainoa mihin voin koko asiasta kertoa ja mulle on aivan sama että mitä sä ajattelet asiasta.
Toiset hehkuttaa facessa, toiset kavereille.. Mä en vielä halua hehkuttaa yhtään kenellekkään, koska silloin yllätys menisi piloille.
Jaa, no sitten ei usko. Arvaa kiinnostaako kauheesti?
Miks ihmeessä mua kiinnostaisi?
Keskustelupalsta on tällä hetkellä ainoa mihin voin koko asiasta kertoa ja mulle on aivan sama että mitä sä ajattelet asiasta.
Toiset hehkuttaa facessa, toiset kavereille.. Mä en vielä halua hehkuttaa yhtään kenellekkään, koska silloin yllätys menisi piloille.
Mä en vielä halua hehkuttaa yhtään kenellekkään, koska silloin yllätys menisi piloille.